زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه آزاد پس از بررسی سوابق تحصیلی ثبت نام کنندگان رشته های بدون آزمون این دانشگاه ، نتیجه را چند هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام می کند . با توجه به زمان و نحوه ثبت نام ، زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهر و بهمن ماه مشخص خواهد شد .




ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در دو مرحله ورودی مهر و بهمن برای مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته برگزار می شود و در هر دوره از پذیرش پس از اتمام مهلت ثبت نام ، نتایج این ثبت نام باید مشخص شود .

با توجه به نحوه ثبت نام ، نحوه اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 و به تبع زمان آن مشخص می شود . شرکت کنندگان در این ثبت نام لازم است از زمان دقیق اعلام نتایج مطلع شوند تا در بازه زمانی تعیین شده ، جهت ثبت نام نهایی خود اقدام نمایند .

با توجه به اهمیت این موضوع و اطلاع رسانی هر چه بهتر در ادامه این مقاله زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 را برای ورودی مهر و بهمن عنوان کرده ایم .



زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400
هر ساله معمولا نتیجه پذیرش ورودی مهر مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته با اختلاف چند روزه منتشر نی شود . تجربه ادوار گذشته ثابت کرده است که معمولا نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد  هم حدودا 2 هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی اعلام می شود . 



در سال گذشته نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته و ناپیوسته 21 شهریور و نتایج کارشناسی پیوسته در محدوده مهر ماه ماه اعلام شد ه است و لذا با استناد به این موضوع پیش بینی می شود که نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 نیز در محدوده مهر ماه اعلام شود .





نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400 احتمالا در محدوده مهر ماه اعلام می شود.



به محض اعلام شدن نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400 هز یک از مقاطع علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد





زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علاوه بر ورودی مهر برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه نیز انجام می شود. ثبت نام ورودی بهمن این دانشگاه گاهی تحت عنوان مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور آزاد نیز مطرح می شود.



طبق روال چند سال اخیر ، ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 برای ورودی ترم بهمن ، از سوی دانشگاه ازاد انجام شده و بر این اساس اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی احتمالا در نیمه دوم دی ماه می باشد .





نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400 احتمالا در محدوده نیمه دی ماه اعلام می شود.



به محض اعلام شدن نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400 هز یک از مقاطع علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . در صورتی که پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از قبولی خود رضایت نداشته و یا قبول نشده اید می توانید در پذیرش بدون  کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 1400









اگر پس از مطالعه این مقاله ، سوالی در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 دارید از طریق کامنت در انتهای مقاله سوال خود را مطرح بفرمایید و در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام پاسخ پرسش های خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید .












سوالات متداول


1-  نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400 چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال اول 1400 احتمالا مهر ماه اعلام شود که در این خصوص در مقاله توضیح داده شده است .




2- آیا نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن 1400 برای تمامی مقاطع هماهنگ اعلام می شود ؟
 زمان اعلام نتایج ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم دانشگاه آزاد 1400 ممکن است متفاوت باشد که در این مقاله توضیحات تکمیلی ارائه شده است .




3-  لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در چه سایتی فعال می شود ؟
 لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در صورت اینترنتی بودن ثبت نام و اعلام نتایج بر روی سایت دانشگاه آزاد فعال می شود که در این مقاله به شرح این موضوع پرداخته ایم .

منبع : زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vP0g
نظرتان را بنویسید