نکات طلایی برای پیش خرید مغازه تجاری در کیش

نکات طلایی برای پیش خرید مغازه تجاری در کیش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مرتضی مرادی
نکاتی ارزشمند برای پیش خرید مغازه تجاری در کیش و بررسی دلایل قرار گرفتن بازارهای تجاری در حال احداث در کانون توجه سرمایه گذاران درکیش

جزیره کیش فارغ از بعد اقتصادی و تجاری که دارد و به عنوان یک منطقه آزاد و ویژه اقتصادی از آن یاد می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی در حوزه گردشگری و صنعت توریسم بوده که هر ساله پذیرای انبوهی از گردشگران می باشد .

وجه تمایز این جزیره مرجانی در حوزه گردشگری موجب شد تا برنامه ریزی مناسبی در حوزه ساخت اماکن تفریحی در کیش صورت پذیرد که در این قالب به جاذبه های غیر طبیعی آن نیز پرداخته شده باشد ، یکی از این جاذبه ها مجتمع های تجاری است که از سالیان گذشته در کیش فعال بوده و متناسب با پیشرفتها در تمام حوزه های اجتماعی و سطح زندگی جامعه و با مطالعه نیازهای گردشگران برنامه ها به سمت ساخت مجتمع های تحاری – تفرحی سوق داده شد .

با توجه به تحولات یاد شده در حوزه رفتارهای اجتماعی و تقاضا برای رفاه بیشتر گردشگران به منظور سپری کردن اوقات فراغت برنامه ریزی جدی برای احداث بازارهای جدیدی در کیش صورت پذیرفت که به عنوان نمونه می توان از پروژه هایی مانند میکا مال و سارینا 2 یاد کرد .

متناسب با پیشرفتهای صورت گرفته در این زمینه و درک تجار از اینکه گردشگران قبل از خرید تمایل به تفریح دارند علاقمندی برای پیش خرید مغازه تجاری در کیش در این دست پروژه های در حال ساخت با رشد روز افزونی مواجه شد . ویژگی هایی که بازارهای جدید به مسافران ارایه میکند – مانند انواع فضاهای تفریحی ، ورزشی ، رفاهی و . . . – موجب می شود تا زمان بیشتری را در برنامه سفر خود در این بازارهای سپری نمایند که این موضوع مطلوب تجار کیش می باشد .

پیشنهاد مطالعه : توجه به نکات ضروری در قراردادهای پیش فروش آپارتمان

چرا پیش خرید مغازه تجاری در کیش ؟

برای درک بهتر موضوع و چرایی پیش خرید مغازه تجاری در کیش ، نکاتی را که براساس تجربیاتی که در حوزه املاک و مستغلات کیش کسب نموده ایم با شما در میان می گذاریم :
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/00PV
نظرتان را بنویسید