خرید ویلا در کیش ، ویلایی در کیش

خرید ویلا در کیش ، ویلایی در کیش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مرتضی مرادی
خرید ویلا در کیش ، ویلایی در کیش ، مناطق ویلایی در کیش محدود است و منحصرا به سه منطقه در شهرک دیدنیها ، فاز اف 2 و بخشی از شهرک صدف می شود که در تصویر ذیل جانمایی شده است .

ویلاهای منطقه اف 2 : این منطقه ویلایی در غرب جزیره کیش ، ورودی شهرک میرمهنا واقع شده است و ویلاهای بنا شده در این منطقه به صورت مستقل از یکدیگر بوده و به لحاظ نوع معماری و طراحی نما با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل منطقه ای خاص و ویژه را شکل داده اند ، برای خرید ویلا در کیش بهتر است بدانید که دیوارهای اطراف ویلاها حداکثر 130 سانتی متر می باشد و معمولا توسط گیاهان و درختان زیبایی حریم هر ویلا محفوظ نگه داشته شده اند ، برخی از ویلاها در طبقه منفی یک دارای استخر کوچکی می باشند که این موضوع موجب تمایز برخی از ویلاها با سایرین شده است ، ویلاهای کیش در این منطقه معمولا در 2 یا 3 طبقه احداث شده اند که معمولا طبقه همکف سالن پذیرایی و طبقات بالا نیز به اتاق خواب اختصاص داده شده است . متراژ زمینهای ویلایی در منطقه اف 2 معمولا 200 متر مربع می باشد که واحدهای احداث شده در آنها معمولا بین 120 تا 140 متر مربع و دارای 2 تا 3 خواب می باشد ، یکی از پیشنهادات برای خرید ویلا در کیش منطقه ویلایی اف 2 می باشد .

ویلاهای شهرک صدف کیش : زمین ویلاهای شهرک صدف نیز حدود 250 تا 300 متر مربع بوده که واحدهای احداث شده در آن حدود 160 تا 180 متر می باشد . این ویلاها محدود به 2 تا سه خیابان در فاز 3 شهرک صدف می باشند و در طراحی و نوع ساخت با یکدیگر تفاوت دارند و نسبت به سایر مناطق ویلایی در کیش قدیمی تر می باشند . محیط ویلاهای شهرک صدف کاملا دنج و آرام بوده و می تواند به عنوان یک گزینه خوب برای خرید ویلا در کیش به حساب آید اما باید به این نکته توجه داشت که سال ساخت این ویلاها اندکی بیشتر از گزینه های دیگر است .

ویلاهای شهرک دیدنیها : زمین ویلاهای شهرک دیدنیها نیز دارای متراژهای متنوع بوده و از 200 متر تا 450 متر می باشند که ویلاهای 160 تا 270 متری در آنها بنا شده است . با توجه به قرار گرفتن این منطقه نزدیک به دریا و همچنین سال ساخت کم بخش زیادی از ویلایی های آن جدی ترین گزینه برای خرید ویلا در کیش ، شهرک دیدنیهاست اما برای خرید حتما قیمت ویلاها در شهرک دیدنیها را در نظر داشته باشید .

به غیر از موارد فوق برخی از پروژه های ساحلی نیز مبادرت به احداث واحدهای ویلایی در بخشی از پروژه های خود نموده اند که به برخی از آنها اشاره می شود :

ویلاهای دامون ساحلی کیش

ویلاهای دامون کیش ایر

ویلاهای مجتمع مسکونی رویای کیش

ویلاهای دهکده ساحلی خلیج فارس

مجتمع ویلایی مهان کیش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9DP8
نظرتان را بنویسید