علائم خرابی پاور کامپیوتر

علائم خرابی پاور کامپیوتر
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
kimia
پاور یک جزء اساسی و مهم در کامپیوتر است که هنگام خرید سیستم باید به آن توجه شود . پاور برق مورد نیاز همه قطعات کامپیوتر را تامین می کند و اگر دچار مشکل باشد به مرور باعث خراب شدن سایر قطعات سیستم می گردد. پس بهتر است علائم و نشانه های خرابی پاور را بشناسید . برای مثال بالا رفتن دمای سی پی یو و کند شدن سیستم یا ریست شدن ناگهانی کامپیوتر ، عدم شناسایی دستگاه هایی که با کابل USB به سیستم وصل می شوند مثل موس و کیبورد ، کند شدن عملکرد کیبورد کامپیوتر در هنگام تایپ ، به گونه ای که بعد از فشار دادن کلیدها، نتیجه با تاخیر تایپ شود و ... برای مطالعه دیگر علائم خرابی پاور و مشکلات پاور می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/92/علائم-خرابی-پاور-کامپیوتر-و-تست-سالم-بودن-پاور.html



به نقل از سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک بسیاری از مشکلات پاور به علت کثیف بودن بیش از حد اجزای داخل آن رخ می دهد. بنابراین در اولین قدم پاور خود باز کرده و گرد و غبار داخل آن را از بین ببرید. این موضوع کمک شایانی به بهبود کارایی پاور می کند.
در خیلی از موارد نیز در صورتی که تخصص کافی داشته باشید می توانید اجزای معیوب پاور را از طریق عیب یابی پاور پیدا کرده و آن ها را تعمییر یا تعویض کنید .
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VvX9
نظرتان را بنویسید