زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پروش 99 احتمالا در نیمه دوم آبان ماهه که داوطلبا باید تا تاریخ برگزاری آزمون طبق منابعی که تو دفترچه ثبت نام ، مطابق با رشته انتخابیشون نوشته شده خودشون رو برای شرکت در این آزمون آماده کنن .





داوطلبایی که علاقمند به رشته معلمی هستن و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ثبت نام خودشون رو انجام دادن باید با اطلاع از تاریخ برگزاری این آزمون خودشون رو برای حضور در جلسه امتحان و رقابت با سایر داوطلبا آماده کنن .

اما از اونجایی که ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دستگاه های اجرایی یکی هستش خیلی از داوطلبا دچار سردرگمی شدن و نمی دونن که آزمون استخدام آموزش و پرورش 99 چه زمانی برگزار میشه . برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 توضیح دادیم . با ما همراه باشین . 





زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر سال تو دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام میشه تا داوطلبا با اطلاع از زمان آزمون آموزش و پرورش ، برنامه ریزی خودشون رو برای قبولی در این آزمون انجام بدن .

سال گذشته تاریخ آزمون آموزش و پرورش 30 آبان ماه بود . هنوز زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 اعلام نشده ولی پیش بینی میشه امسال هم این آزمون در نیمه دوم آبان ماه برگزار بشه . با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض مشخص شدن تاریخ آزمون مطلع میشین .





به محض اینکه تاریخ برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99  مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .



برای حضور در جلسه آزمون آموزش و پرورش همراه داشتن کارت ورود به جلسه هم الزامیه . برای دریافت این کارت مقاله زیر رو بخونین .

حتما بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 


مشاوره آمادگی تا زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش علاوه بر شرایط و ضوابط ثبت نام ، لیست شغل های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش هم نوشته شده . داوطلبا باید با بررسی این شغل ها ، متناسب با مدرک فارغ التحصیلیشون یکی از اونا رو انتخاب کرده و طبق منابع عمومی و تخصصی که در دفترچه ثبت نام نوشته شده خودشون رو تا روز برگزاری آزمون آموزش و پرورش 99 آماده کنن .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید : لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش


سوالات متداول


1- آزمون استخدام آموزش و پرورش چه زمانی برگزار میشه ؟
این آزمون در نیمه دوم ابان ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری در این مقاله گفته شده .


2- چه جوری می تونیم به منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دسترسی داشته باشیم ؟
همون طور که در این مقاله گفته شد منابع آزمون در دفترچه آزمون استخدامی نوشته شده .


3- آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای چه شغل هایی ارائه میشه ؟
همون طور که در این مقاله گفته شد تنوع شغل های آموزش و پرورش زیاده و هر کسی می تونه شغلی که متناسب با مدرک فارغ التحصیلیش هست رو انتخاب کنه .

منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VELX
نظرتان را بنویسید