اعلام تعداد ثبت نام کنندگان کنکور کاردانی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام و انتخاب رشته بیش از 115 هزار داوطلب در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی خبر داد .


فاطمه زرین آمیزی : ثبت نام و انتخاب رشته سری دوم و اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1399 از 18 تیر آغاز شده است .

وی گفت : اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1399 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد : متقاضیان دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی که در بازه زمانی تعیین شده ( از تاریخ 11 تا 21 خرداد 99 ) نتوانسته‌ اند در این دوره ها ثبت نام کنند می توانند تا پایان روز یکشنبه 22 تیر 99 در این دوره ها ثبت نام کنند .

وی افزود : آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا 22 تیرماه 99 نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند .

زرین آمیزی گفت : داوطلبان می‌توانند منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد : تا امروز 21 تیرماه 99 تعداد 115 هزار و 908 نفر در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1399 ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند .

منبع : اعلام تعداد ثبت نام کنندگان کنکور کاردانی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DvL6
نظرتان را بنویسید