سئو سایت های تازه تاسیس

سئو سایت های تازه تاسیس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

هر روز هزاران وب سایت در دنیای اینترنت طراحی می شود و قطعاً همه صاحبان این وب سایت ها تمایل دارند به جایگاه های برتر گوگل برسند. اما باید در نظر داشت که بدون رعایت اصول اولیه آموزش سئو و بهینه سازی سئو سایت، راهی برای یافتن بهترین موقعیت وجود ندارد.

در این مقاله 6 نکته آموزش سئو برای سئو سایت های جدید و تازه تاسیس را به طور کامل بررسی خواهیم کرد:

  • نام دامنه صحیح را انتخاب کنید
  • انتخاب ساختار مناسب
  • استراتژی و برنامه ریزی محتوای سایت
  • آپدیت باشد
  • همیشه اطلاعات جمع آوری کنید
  • یک طراحی اولیه سایت انجام دهید

1- یک نام دامنه کوتاه و جذاب انتخاب کنید

یکی از مهم ترین چالش هایی که در ابتدا طراحی سایت با آن مواجه می شوید، انتخاب نام برای وب سایت است. نام دامنه باید برای کسب و کار اینترنتی شما مناسب باشد زیرا این نام نشان دهنده برند شماست و مشتریان شما را با این آدرس به یاد می آورند.

شما باید یک نام منحصر به فرد برای وب سایت خود در نظر بگیرید. موتور جستجوی گوگل نیز برای رتبه بندی وب سایت ها به نام دامنه آنها توجه می کند.

اگر منطقه تجاری وب سایت با آدرس دامنه مطابقت داشته باشد، گوگل این را یک عامل رتبه بندی مثبت برای وب سایت شما در نظر می گیرد.

کلمات کلیدی استفاده شده در نام دامنه باید نشان دهنده فعالیت وب سایت باشد.

۲- یک ساختار استاندارد برای کاربران و موتور جستجوی گوگل ایجاد کنید

در طراحی ساختار سایت باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

موتور جستجوی گوگل به محتوای سایت دسترسی دارد

ربات های موتور جستجوی گوگل به طور مداوم و دوره ای صفحات سایت و لینک های مختلفی را که در آن قرار می دهید بررسی و آنالیز می کنند. این تحلیل معمولا توسط بخشی از وب سایت ما به نام نقشه سایت انجام می شود.

پس قبل از شروع به کار، تنظیم نقشه سایت وب سایت خود را فراموش نکنید، می توانید از کمک افزونه های نقشه سایت استفاده کرده و گزینه فعال سازی نقشه سایت را در تنظیمات آن فعال کنید.

معمولاً پس از انجام مراحل بالا، یک janbalaghi.com.com/sitemap.xml برای شما ایجاد می شود که گوگل آن را بررسی می کند تا در بازه های زمانی یکسان صفحات شما را بررسی و به روز کند.

با ایجاد نقشه سایت، گوگل می تواند به راحتی به تمام محتوای جدیدی که در وب سایت قرار می دهید مانند مقالات، صفحات، برچسب ها، محصولات و غیره دسترسی داشته باشد.

کاربران می توانند به راحتی در سایت به هدف خود برسند.

پس از تنظیم نقشه سایت، باید یک نقشه سایت برای کاربران خود ایجاد کنید، در صفحه اصلی خود باید آخرین مقالات، آخرین محصولات و خدمات خود را ارائه دهید و صفحه اصلی را طوری طراحی کنید که کاربر مانند موتور جستجو دقیق باشد. تب اصلی به صفحات مختلف دسترسی دارد.

3- استراتژی محتوایی مشخصی داشته باشید

تولید محتوا یکی از مهمترین مراحل شما برای رسیدن به صفحات اول گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط است. اگر محتوای باکیفیت و منحصر به فرد در زمینه خود ایجاد کنید، گوگل به راحتی رتبه شما را بالا می‌برد.

برای استخراج از این محتوا، باید برنامه ریزی کنید و یک استراتژی کامل برای تولید محتوا برای محتوای سایت خود داشته باشید.

برای تولید محتوا باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • کلمه کلیدی خود را مشخص کنید
  • از این کلمه کلیدی در بدنه متن به صورت استاندارد استفاده کنید.
  • از کلمه مشخص شده در تگ توضیحات متا استفاده کنید.
  • نکته مهم: استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن ممنوع است. در نتیجه، باید تراکم مناسبی برای کلمات کلیدی محتوای خود داشته باشید.
  • مطالب خود را در فواصل زمانی مناسب ارسال کنید و یک تقویم محتوایی داشته باشید
  • ما دو حالت را برای شما بررسی می کنیم:
  • 10 مطلب را در یک روز منتشر کنید.
  • 10 مطلب را در شنبه های متوالی ارسال کنید.

حالت اول: موتور جستجوی گوگل صفحات جدید شما را می خزد، صفحات وب سایت شما را پس از دیدن 10 محتوای جدید ایندکس می کند و به صورت دوره ای برای هفته های دیگر بررسی می کند.

اگر سایت شما فاقد محتوا باشد، به تدریج محبوبیت خود را در موتور جستجوی گوگل از دست خواهید داد.

مورد دوم: موتور جستجوی گوگل صفحات شما را می خزد، پس از مشاهده صفحه جدید، آن را ایندکس می کند، هفته بعد که دوباره سایت شما را با مشاهده مطالب دیگر بررسی کرد، دوباره این مطالب را ایندکس می کند.

ایندکس می کند، همچنین یک عامل مثبت را برای وب سایت شما در نظر می گیرد و با گذشت زمان امتیاز صفحه نتیجه شما افزایش می یابد.

در نتیجه بهتر است تایم فریم های مختلف را برنامه ریزی کنید و مطالب را در زمان های مشخصی ارسال کنید.

4- سایت را به روز نگه دارید!

شما باید دانش خود را به روز نگه دارید و دانش بالایی در زمینه کاری خود کسب کنید.

سعی کنید اخبار مرتبط با کسب و کار اینترنتی خود را در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، توییتر و تلگرام) دنبال کنید و همیشه آموزش های مختلف را ببینید. در نتیجه می توانید بهترین محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

زمانی که محتوای ارزشمندی ایجاد کردید. شما باید رفتار کاربران خود را نیز در نظر بگیرید، ممکن است محتوا برای شما ارزشمند باشد اما برای کاربران اهمیت کمتری داشته باشد.

با پیاده سازی ابزار «گوگل آنالیتیکس» در وب سایت خود، می توانید فعالیت کاربران (نیازهای آنها، محتوایی که می خوانند، صفحات خوانده شده و …) را بررسی کنید، آن را برای کاربران ارزشمندتر کنید.

6- وب سایت را خودتان طراحی کنید یا به افراد متخصص بسپارید

قبل از طراحی سایت، بررسی و ارزیابی قابلیت ها و شرایط خود را فراموش نکنید.

آیا می توانید وب سایت را مدیریت کنید؟

اگر پاسخ شما به سوال بالا مثبت است از سیستم مدیریت محتوای وردپرس (cms) استفاده کنید. قطعا یکی از بهترین ها در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سئو وب سایت است.

اگر امکان طراحی سایت را ندارید، باید این کار را به متخصصان تیم طراحی سایت محمد جانبلاغی بسپارید.

منبع: سئو سایت های تازه تاسیس

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5qmA
نظرتان را بنویسید