پرده شید رول چیست؟

پرده شید رول چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
jobmag

پرده شید رول یا Roller Blinds یک لایه ساده از پرده می باشد که به طور کامل پنجره را می پوشاند که نوع کرکره ای آن بسیار پرکاربرد است، این نوع پرده ساده ترین مکانیزم در پرده های بالا رونده است.

یکی مزیت های این محصول اندازه گیری و نصب آسان این مدل پرده اسا ، در صورت نیاز به خدمات مشاوره با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت ضمن همراه داشتن نمونه ها خدمت شما حاضر شوند و پنجره ها راجهت نصب انواع شید اندازه گیری نمایند.

انواع پرده شید

یکی از مهمترین مزایای پرده شید یا شید رول ها تنوع بسیار بالای این محصولات است. عموما دسته بندی این پرده به صورت تنوع در طرح و رنگ و از همه مهمتر میزان عبور نور خواهد بود. در زیر به برخی از این دسته بندی ها میپردازیم:

پرده شید ساده پارچه ای

پرده شید رول ساده پارچه ای جزو اولین و ساده ترین نوع این محصولات است. پارچه ای که برای تولید این محصول بکار رفته به گونه ای است که میتواند علاوه بر پوشش مناسب تا 70 درصد جلو ورود نور را بگیرید و ضمن جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشید فضای داخل را نیز روشن نگه دارد. این مدل معمولا دارای شید های رنگی ساده و شید های طرح چوب هستند.

پرده شید رول تصویری و چاپی

این مدل پرده شید رول تصویری همانند مورد اول از نوعی پارچه تشکیل شده است که میتواند به طور کامل حریم خصوصی شما را حفظ کند و هم تا 70 درصد جلوی ورود نور را بگیرد. با این تفاوت که نوع پارچه این پرده به گونه ای است که امکان چاپ تصاویر مختلف اعم از منظره ، طرح های سه بعدی ، طرح های سنتی و حتی تصاویر اختصاصی شما مانند لوگوی شرکت را فراهم میکند.


پرده شید رول کودک

پرده شید رول کودک دقیقا همانند پرده های تصویری است با این تفاوت که امکان چاپ تصاویر کودکان مانند شخصیت های کارتونی و فانتزی و همچنین تصویر کودک شما را دارد.

پرده شید اسکرین یا سان اسکرین

پرده های شید رول سان اسکرین یا شید های خورشیدی نوعی از شید رول ها هستند که از پارچه های مخصوص مشبک مانند تشکیل شده اند که بعد از نصب باعث ورود نور بیشتر به داخل منزل میشوند ، همچنین امکان دید به بیرون از داخل نیز در این مدل مهیا است.

پرده شید بلک اوت

پرده های بلک اوت دقیقا برعکس پرده شید اسکرین عمل میکند. به گونه ای که بعد از نصب پوشش کامل داده و اجازه عبور نور را نمیدهد و فضای داخل را کاملا تاریک میکند.

پرده رومن

پرده رومن آخرین پرده ای است که در این دسته بندی قرار دادیم. این پرده تفاوت هایی بسیاری با با شید رول دارد. اول اینکه جنس پارچه های بکار رفته در این پرده از جنس پارچه های پرده ای است و به طور کل با شید رول ها متفاوت است و دوم اینکه این پرده ها دیگر قاب ندارد و رول نمیشود و به صورت لایه ای بر روی هم جمع میشود.

مزایای پرده شید و شید رول

قیمت مناسب نسبت به سایر پرده های کرکره ای

دارای طرح ها و رنگ ها متنوع

امکان استفاده به دو صورت زنجیری و موتوری با ریموت

موارد استفاده پرده شید

مناسب برای پنجره مکان های مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان ها، هتل ها و …

ویترین فروشگاه ها، شو روم ها و دفاتر فروش با قابلیت چاپ آرم و لوگو

مناسب به عنوان پرده های نمایش پروژکتور (نوع بلک اوت) جهت مراکز فرهنگی، دانشگاه ها، سالن های همایش و ..

منبع: متین پرده

 

https://matinparde.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84/

 

لینک مرجع https://matinparde.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOpR
نظرتان را بنویسید