پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
jobmag

یکی از جدیدترین مدل های پرده ،پرده زبرا می باشد. پرده زبرا از جنس تور و پارچه است که به صورت راه راه یکی در میان پارچه و تور با ظرافت بافته شده است. دلیل انتخاب پرده زبرا زیبایی آن است. با ما همراه باشید و دلایل دیگر انتخاب این مدل از پرده برقی را مطالعه کنید.

چرا باید پرده زبرا را انتخاب کنیم؟

یکی از دلیل انتخاب پرده زبرا این است که اگر پرده پارچه ای ،اجازه ورود نور خورشید را به داخل خانه یا هرجای دیگر نمیدهد. این پرده ها برای پنجره هایی مناسب هستند که قصد باز کردنشان را نداریم.

بیشتر این پرده ها تزئینی هستند و برای زیبایی بیشتر برای دکوراسیون های داخلی استفاده میشوند. اما اگر دوست دارید که بعضی موقع ها از نور استفاده کنید ما پرده زبرا را به شما پیشنهاد میکنیم در ادامه به شما توضیح داده ایم که چرا این پرده مناسب است.

مزایای پرده زبرا

کار کردن با پرده زبرا خیلی راحت تر از باقی پرده ها می باشد. در واقع راحتی کار کردن با این پرده اصلا قابل مقایسه با پرده های دیگر نیست. با وجود این پرده شما هر زمان که بخواهید میتوانید تابش نور را تنظیم کنید پرده زبرا قابلیت تنظیم نور به هر میزانی که شما بخواهید را دارند. طرح های پرده زبرا برای کسانی که دکوراسیون مدرن دارند بسیار مناسب است. این پرده از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار است. پرده زبرا را در هر مکانی که بخواهید میتوانید استفاده کنید شما حتی میتوانید هر طرحی که خودتان میخواهید را روی پرده چاپ کنید.

برای پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب که نیاز به تنظیم نور دارید پرده زبرا می تواند بهترین گزینه باشد چراکه به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید تا چه مقدار نور وارد محیط شود.

انواع پرده زبرا: دستی، برقی و اتوماتیک

پرده زبرا هم در نوع دستی، هم در نوع برقی و هم در نوع اتوماتیک وجود دارد. معمولا اکثر پرده های زبرا دستی هستند. در این حالت، تنظیمات پرده به شکل دستی و با کمک زنجیرها و طناب هایی که کنار پرده قرار دارند، صورت می گیرد. نوع دیگری از پرده زبرا نیز هست که برقی نام دارد. این نوع به کمک ریموت کنترل می شود. جالب است بدانید که پرده زبرا در نوع اتوماتیک نیز عرضه می شود. پرده زبرای اتوماتیک به صورت هوشمند و با برنامه ریزی قبلی به شکل خودکار، نور فضای مورد نظر شما را تنظیم می کند.

پارچه مورد استفاده در پرده زبرا باید چگونه باشد؟

برای قسمت هایی از منزل که نیاز به نور کمی دارند و شما باید جلوی نور به آن ها را بگیرید، سعی کنید پرده زبرای خود را به گونه ای انتخاب نمایید که پارچه مورد استفاده در آن، ضخامت زیادی داشته باشد. این باعث می شود پرده در حالت بسته، اجازه رد شدن نور را ندهد. در صورتی که پرده های زبرای دارای پارچه نازک را انتخاب نمایید، در وضعیت بسته هم نور از آن ها عبور می کند. البته نوری که به این شکل وارد فضا می شود، خیلی ملایم است.

منبع: متین پرده 

https://matinparde.com/product-category/%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%b1%d8%a7/

برچسب ها
لینک مرجع https://matinparde.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOpR
مطلب قبلی
پرده آشپزخانه
نظرتان را بنویسید