پرده کرکره - متین پرده

پرده کرکره - متین پرده
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
jobmag

 یکی از فضاهایی که در خانه به انتخاب ویژه پرده نیاز دارد، آشپزخانه است. خانم‌ها بیشتر وقتشان را در آشپزخانه می‌گذرانند و باید به زیبایی آن اهمیت داد. یکی از لوازم خانه که تاثیر زیادی بر زیبایی و هماهنگی دکوراسیون دارد، پرده است که در هنگام خرید و انتخاب آن باید دقت شود. ایده های گوناگونی برای پرده آشپزخانه وجود دارد که می تواند آن را دنج تر و جذابتر کند. همچنین می تواند شما را برای رسیدن به دکوراسیونی که می پسندید، نزدیکتر کند.

علاوه بر این در آشپزخانه شستشوی راحتی هم دارند .از پارچه های مختلف با هر رنگ و طرحی هم میتوانید برای این مدل پرده ها استفاده کنید. امروزه سعی دارند از پرده های کوتاه تر برای آشپزخانه ها استفاده کنند که نگهداری راحت تری دارند از انواع این پرده ها می توان به زبرا ، شید رول ، کرکره و… اشاره کرد.

پرده کرکره در اتاق کار

یکی از مهم ترین عناصر درطراحی فضاهای اداری، پوشش پنجره ها است. انتخاب صحیح پرده در محیط اداری در جای خود و نوع کاربرد آن بسیار مهم است .

پرده کرکره کارایی بسیار خوبی را به محیط اداری و یا مسکونی شما میدهد. پرده های کرکره در یک نگاه شباهت زیادی به زبرا دارند، ولی از آنها ساده تر بوده و در محیط کاری و اداری خواستگاه بیشتری دارد. همچنین مکانیزم ساده ی پرده کرکره  آن را برای محیط اداری مناسب کرده است.

پرده کرکره در سرویس بهداشتی

به دلیل میزان رطوبت و آلودگی که در سرویس بهداشتی وجود دارد، درصورتی که نیاز به نصب پرده دارید، باید از پرده ی قابل شستشو استفاده کنید. 

پرده کرکره ای به دلیل جنسی که دارند قابلیت شسته شدن مداوم را دارند. 

با انتخاب پرده اداری مناسب می توانید یک محیط آرام ، زیبا با قابلیت تنظیم نور را تجربه کنید. گروه تخصصی پازل ستاپ در این زمینه ارائه دهنده ی مدل ها و طرح های مختلف پرده کرکره می باشد.
انواع پرده اداری های ارئه شده :

۱. پرده کرکره آلومینیومی ( در قطرهای های ۵۰،۳۵،۲۵،۱۶ میلیمتری)
۲. پرده کرکره چوبی ( در قطرهای ۲۵، ۳۵، ۵۰ میلیمتری)
۳. پرده اداری شید رول در طرح و مدل های مختلف
۴.پرده اداری غلتکی یا زبرا در طرح و مدل های مختلف
۵. پرده اداری شید رول یا رولی در طرح و مدل های مختلف
۶. پرده اداری لوردراپه یا عمودی در طرح و مدل های مختلف

پرده کرکره آلومینیومی Aluminum blinds

پرده کرکره آلومینیومی در قطر های مختلف از جمله ۱۶، ۲۵، ۳۵ و۵۰ میلیمتری عرضه می شود که این تنوع درقطرهای آن امکان این را به شما می دهد از این نوع پرده کرکره در جاهای مختلف همچون پنجره های محیط های اداری (اتاق مدیریت، کنفرانس، سرپرستی،کارشناسی... و حتی درپارتیشن های اداری) و ما بین پنجره های دوجــداره استفـاده نمایید. یکی خصوصیات برجسته ی این نوع پرده کرکره همسانی بالا با محیط اداری است و همچنین ظاهری رسمی و مدرنی را به فضای شما می بخشد. از جمله ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای تیغه های آلومینیومی اشاره کرد که موجب بالا رفتن دوام و طول عمـــــر زیاد آن می شود و رنگ بندی متنوع آن دایره انتخاب شما را وسیع می نمایدتا با توجه به سلیقه ی شخصی و در نظر داشتن هارمونی چیدمان فضایتان رنگ مناسب با آن را انتخاب نماید. برای تمیز کردن پرده کرکره های آلومینیومی ابتدا باید اسلاید ها را ببندید و سپس با گردگیردستی یا یک پارچه ی نرم ، گرد و خاک موجود را از بین ببرید و در صورت وجود گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده نمایید.

منبع : متین پرده

https://matinparde.com/product-category/%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87/

برچسب ها
لینک مرجع https://matinparde.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOpR
مطلب بعدی
مشاوره آنلاین
نظرتان را بنویسید