محدودیت های صافکاری (PDR) بدون رنگ

محدودیت های صافکاری (PDR) بدون رنگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara zamani

محدودیت های ترمیم فرورفتگی بدون رنگ چیست؟

از زنگ زدن درهای پارکینگ گرفته تا آسیب های سراسر بدنه ناشی از تگرگ، فرورفتگی و فرورفتگی نه تنها بر زیبایی خودرو بلکه بر ارزش فروش مجدد آن نیز تأثیر منفی می گذارد. وقتی صحبت از تعمیر فرورفتگی‌های خودرو به میان می‌آید، چند گزینه وجود دارد، که محبوب‌ترین آنها تعمیر فرورفتگی بدون رنگ (PDR) است. گزینه دوم این است که خودروی خود را به یک کارگاه بدنه خودرو ببرید. تعمیر فرورفتگی بدون رنگ هنوز مفهومی نسبتاً جدید برای صاحبان وسایل نقلیه است و بنابراین، سؤالات زیادی در مورد محدودیت‌های تعمیر فرورفتگی بدون رنگ باید پاسخ داده شود.

 

ترمیم دندان بدون رنگ چیست؟

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ فرآیندی برای از بین بردن فرورفتگی ها و فرورفتگی ها از روی پانل آسیب دیده یک وسیله نقلیه بدون نیاز به اعمال پرکننده و رنگ است. با ماساژ پانل آسیب دیده، تکنسین PDR قادر است فلز را تشویق کند تا به شکل اولیه خود با استفاده از مجموعه کوچکی از ابزارهای تخصصی از جمله میله‌های فشار فلزی، دندانه‌کش‌ها/بالاگرها، زبانه‌های چسب، نورپردازی LED گرافیکی و غیره، فلز را تشویق کند تا به شکل اولیه خود بازگردد.

 

تا این مرحله، اگر رنگ آسیب دیده باشد، PDR به احتمال زیاد بهترین گزینه شما نیست. علاوه بر این، اگر فلز چین خورده، پیچ خورده، ترد یا پاره شده باشد، ترمیم فرورفتگی بدون رنگ یک گزینه نیست.

 

بی تجربگی می تواند باعث آسیب بیشتر شود

اگر ترمیم فرورفتگی بدون رنگ به اشتباه انجام شود، به راحتی می توان آسیب را بدتر از آنچه در ابتدا بود انجام داد. این زمانی اتفاق می افتد که یک تکنسین کم تجربه یا آموزش ندیده برای تعمیر فرورفتگی های شما استخدام شود.

 

تعمیر دندانه بدون رنگ آسان نیست.

 

کامل شدن تکنیک PDR نیازمند کمی هماهنگی چشم و دست و اغلب سالها تمرین است، اما نتیجه همیشه ارزشش را دارد. بدون علامت، بدون نقص در رنگ - فقط یک سطح صاف باقی می ماند.

 

احتمال آسیب بیشتر را می توان با انتخاب یک شرکت معتبر که در زمینه تکنیک های PDR تخصص دارد تا حد زیادی کاهش داد.

 

مانند هر چیز دیگری، هر دو رویکرد دارای مزایا و معایب هستند. در این مقاله به معایب ترمیم فرورفتگی بدون رنگ و تفاوت اصلی بین PDR و تعمیرات بدنه معمولی می پردازیم.

 

تعمیر دندانه بدون رنگ آسیب رنگ را ترمیم نمی کند

اگر وسیله نقلیه شما درگیر تصادف یا برخورد شده باشد، احتمالاً رنگ آسیب دیده است. خرد شدن رنگ و خراشیدگی یک عارضه جانبی رایج درگیر شدن یک وسیله نقلیه در خرابی است. همانطور که از نام آن پیداست، Paintless Dent Repair "بدون رنگ" است.

 

مغازه های تعمیر دندان بدون رنگ همیشه در دسترس نیستند

تعمیر دندانه بدون رنگ تقریباً 75 سال است که وجود دارد و هزاران فروشگاه تخصصی PDR با تجربه در سراسر جهان وجود دارد، اما ممکن است در شهر شما وجود نداشته باشد. اگر در منطقه شما اینطور است، بهترین گزینه جستجوی سریع در نزدیکترین شهر بزرگ است. Hail Shop USA، مانند بسیاری از فروشگاه‌های دیگر، خدمات حمل و نقل رایگان را در فاصله 30 تا 45 مایلی از فروشگاه خود ارائه می‌دهد.

 

برای پیدا کردن یک مغازه تعمیر فرورفتگی بدون رنگ در نزدیکی خود، کافی است عبارت «تعمیر فرورفتگی بدون رنگ نزدیک من» یا «تعمیر خودکار تگرگ نزدیک من» را در گوگل یا موتور جستجوی دلخواه خود جستجو کنید و کمی تحقیق کنید.

 

بسیاری از مغازه های تعمیر دندان بدون رنگ توسط شرکت بیمه شما "ترجیح" نیستند

این همیشه یک "مضرات" نیست. دانستن معنای واقعی "ترجیح" بسیار مهم است. ترمیم فرورفتگی بدون رنگ هر روشی است که شرکت های بیمه برای از بین بردن فرورفتگی ترجیح می دهند، به خصوص اگر آسیب فرورفتگی و فرورفتگی ناشی از طوفان تگرگ باشد.

 

برای تعمیر دندانه‌های کوچک تا متوسط، صافکاری PDR سریع‌تر، ارزان‌تر، کارآمدتر است و با ضمانت مادام العمر همراه است. این باعث صرفه جویی در هزینه شرکت بیمه شما می شود زیرا وقتی نوبت به تعمیر خسارت تگرگ خودرو می رسد، شرکت بیمه شما خسارتی را پوشش می دهد که به عنوان "عمل خدا" طبقه بندی می شود.

 

پس از ثبت ادعای خسارت ناشی از تگرگ، شرکت بیمه شما ممکن است شما را برای تعمیر وسیله نقلیه خود به لیست فروشگاه‌های «ترجیح» خود ارجاع دهد. به این "فرمان" می گویند. فرمان نه تنها غیرقانونی است، بلکه هیچ سودی برای مالک خودرو ندارد. شرکت های بیمه در ازای قیمت گذاری بهتر با بدنه فروشی های خودرو همکاری خواهند کرد.

 

افکار نهایی

عاقلانه انتخاب کنید. همانطور که هر چیزی در زندگی مزایا و معایبی دارد، تعمیر دندانه بدون رنگ نیز معایبی دارد. دانستن نوع آسیب فرورفتگی وسیله نقلیه شما، جایی که باید وسیله نقلیه خود را برای تعمیر ببرید و مواردی که هنگام تصمیم گیری باید از آن آگاه باشید، بسیار مهم است. خرید مولتی پلایر و ابزار صافکاری از سایت ابزار ماشین با بالاترین کیفیت

 

منبع: https://www.thehailshopusa.com/

برچسب ها
نظرتان را بنویسید