مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از شرایط مهاجرت کاری به کانادا این است که فرد متقاضی از طریق سیستم اسکیل ورکر وارد عمل شده و از طریق ثبت درخواست در این سیستم، ویزای کاری دریافت کنند. از شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا می‌ توان به داشتن سنی مناسب، رزومه‌ کاری و تحصیلی پربار و برخورداری از تمکن مالی کافی اشاره کرد.




کشور کانادا یکی از بهترین کشورهایی است که هر فردی می‌ تواند به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کند. چرا که این کشور دارای بهترین شرایط برای زندگی، کار، تحصیل و... بوده و امکانات بی‌ شماری را برای زندگی افراد فراهم آورده است. به همین علت سالانه تعداد زیادی از مردم از سراسر نقاط جهان برای اخذ ویزا و مهاجرت به این کشور اقدام می‌ کنند.

روش‌ های زیادی برای مهاجرت به این کشور پهناور و توسعه یافته وجود دارد که از جمله‌ این روش‌ ها، می‌ توان به مهاجرت کاری به کانادا اشاره کرد که به عنوان یکی از بهترین روش‌ های مهاجرتی شناخته شده است. در این روش فرد متقاضی مهاجرت باید تخصص و مهارت کافی در یک حرفه را داشته و سپس بر اساس انواع روش های مهاجرتی کار اقدام به دریافت ویزای کاری کانادا کند. در ادامه مقاله برای آشنایی با این مفاهیم قصد داریم به توضیح کامل شرایط مهاجرت کاری به کانادا بپردازیم.



شرایط مهاجرت کاری به کانادا
کشور کانادا یکی از کشورهای وسیع و پرجمعیت جهان است که تقریبا نیمی از جمعیت آن از مهاجرین تشکیل شده است. این کشور از لحاظ شرایط اقتصادی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد، چرا که به عنوان شریک اقتصادی کشور آمریکا شناخته شده و به همین دلیل از نظر اقتصادی وضعیت بسیار مناسبی دارد. علاوه بر آن باید بدانید که نرخ بیکاری در این کشور پایین بوده و وضعیت بازار کار در آن بسیار مناسب است.

معمولا کشور کانادا بهترین مقصد برای افرادی است که قصد مهاجرت کاری داشته و تمایل دارند تا در یک کشور خارجی کار کنند. یکی از روش های مهاجرت به کانادا که بسیار پرطرفدار بوده و متقاضیان بسیاری دارد، مهاجرت کاری است. در این مقاله قصد داریم تا شرایط مهاجرت کاری به کانادا و راه‌های مختلف برای مهاجرت کاری به این کشور را تحت بررسی قرار دهیم.

پیش از این که شرایط مهاجرت کاری به کانادا را تحت بررسی قرار دهیم، باید اشاره کنیم که مانند هر یک از روش‌ های مهاجرت، مهاجرت از طریق کار نیز شامل چند مرحله‌ مختلف است که متقاضیان باید بتوانند با موفقیت این مراحل را پشت سر بگذارند.



یکی از شرایط مهاجرت کاری به کانادا این است که فرد متقاضی از طریق سیستم اسکیل ورکر وارد عمل شده و از طریق ثبت درخواست در این سیستم، ویزای کاری دریافت کنند. از شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا که توسط سیستم اسکیل ورکر تعیین شده است، می‌ توان به داشتن سنی مناسب، رزومه‌ کاری پربار، برخورداری از تمکن مالی کافی و همچنین داشتن یک رزومه‌ تحصیلی خوب اشاره کرد.



به عبارتی افرادی که برای اخذ ویزای کاری کانادا در این سیستم درخواست ثبت می‌ کنند، باید این شرایط را داشته باشند تا بتوانند ویزای کاری را با موفقیت دریافت کنند. اگر متقاضیان هر یک از شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا که توسط سیستم اسکیل ورکر تعیین شده است را نداشته باشند، مثلا این که سن آن‌ ها مناسب نباشد، آنگاه می‌ توانند این کاستی را با داشتن شرایط دیگر جبران کنند.



یکی دیگر از مهم‌ ترین شرایط مهاجرت کاری به کانادا این است که سطح دانش و آگاهی متقاضی از زبان، بالا و کاملا مناسب باشد. به عبارتی ارائه‌ مدرک زبانی با نمره‌ی بالا، می‌ تواند تضمینی بسیار مهم برای اخذ ویزای مهاجرت کاری باشد. باید بدانید که در صورتی که مدرک زبان شما نمره‌ و اعتبار کافی را نداشته باشد، حتی اگر با داشتن جاب آفر نصف مسیر مهاجرت را طی کرده باشید، باز هم به راحتی موفق به اخذ ویزا نخواهید شد. در واقع مهاجرت کاری بدون داشتن مدرک زبان معتبر امکان‌ پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: زندگی در کانادا





مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه‌ تجار و بازرگانان متخصص فدرال
راه‌ های مهاجرت کاری به کانادا بسیار متنوع هستند افراد با توجه به اطلاعاتی که درباره‌ هر یک از این روش‌ های مهاجرتی به دست می‌ آورند و با سنجش شرایط خود، می‌ توانند از راه‌ های مختلف برای مهاجرت کاری به این کشور پهناور و توسعه یافته استفاده کنند‌.



یکی از روش‌ های مهاجرت کاری به کانادا، مهاجرت از طریق برنامه‌ تجار و بازرگانان متخصص فدرال است. یکی از اصلی‌ ترین شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق این برنامه‌ مهاجرتی، داشتن مهاجرت و تخصص بالا در زمینه‌ تجارت و بازرگانی است. در صورتی که یک متقاضی از شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق این برنامه برخوردار باشد، می‌ تواند خیلی آسان ویزای مهاجرتی به کشور کانادا را به دست آورده و در نهایت امکان اخذ اقامت کانادا برای او فراهم می‌ آید.



یکی از اهداف اصلی ارائه‌ این برنامه‌ مهاجرتی توسط دولت فدرال کانادا، جبران نیروهای کار ماهر و متخصص برای ایالت‌ های مختلفی از کشور کانادا است که روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند و کمبود چنین افراد متخصصی در این مناطق به خوبی احساس می‌ شود. به طور کلی اکثر برنامه‌ های مهاجرت کاری کانادا، برای جذب نیروهای کاری متخصص و ماهر از نقاط مختلف کشور ارائه شده‌اند.







مزیت اصلی این برنامه‌ مهاجرتی، طی کردن مسیر اخذ ویزا و مهاجرت کاری به کشور کانادا با سرعتی زیاد و در زمانی کوتاه است. یکی از شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق این برنامه این است که فرد متقاضی، باید حداقل به مدت یک سال در زمینه‌ تجارت و بازرگانی فعالیتی تاثیرگذار و مفید داشته باشد.



نکته مهم این است که فرد متقاضی در زمانی که برای مهاجرت کاری به کشور کانادا و استفاده از این برنامه‌ مهاجرتی درخواست می‌ دهد، باید سابقه‌ کاری در رزومه‌ خود داشته باشد و در صورت نداشتن این سابقه‌ کاری، درصد پذیرش او برای مهاجرت کاری به کشور کانادا بسیار پایین خواهد بود.

البته باید بدانید که هر یک از متقاضیانی که دارای سابقه‌ کاری در زمینه تجارت و بازرگانی به شکل نیمه وقت بوده‌ اند نیز می‌ توانند از این برنامه برای مهاجرت به کانادا بهره‌ ببرند. ارائه‌ مدرکی که نشان دهنده‌ داشتن جاب آفر می‌ باشد نیز برای متقاضیان واجب و ضروری است.



بیشتر بخوانید: مهاجرت از طریق ازدواج


مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه‌ نیروهای ماهر و متخصص ایالت کبک
همانطور که گفته شد، روش های مهاجرت به کانادا متنوع است. پس از مهاجرت به خاطر تحصیل در کانادا که متقاضیان زیادی دارد، نوبت به مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه‌ نیروهای ماهر و متخصص ایالت کبک می رسد. افرادی که واجد شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق این برنامه هستند، آینده‌ شغلی بسیار درخشانی در انتظار آن‌ ها خواهد بود.

هدف اصلی از ارائه‌ این برنامه‌ مهاجرتی توسط دولت کشور کانادا، جذب نیروهای ماهر و متخصصی که از نظر تحصیلات و سوابق کاری رزومه‌ ای بسیار پربار دارند و دارای تخصصی بالا در زمینه‌ های مختلف کاری هستند. یکی از شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق این برنامه‌ مهاجرتی این است که متقاضیان برای دریافت پذیرش از سمت ایالت کبک کانادا اقدام کنند. پس از اخذ این گواهی توسط متقاضیان، شرایط لازم برای مهاجرت کاری به کانادا و در آخر اخذ اقامت دائم این کشور فراهم می‌ آید.

از دیگر شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه‌ نیروهای ماهر و متخصص ایالت کبک این است که متقاضیان یک گواهی داشته باشند که نشان می‌ دهد از طرف دولت کشور کانادا برای استفاده از این برنامه‌ مهاجرتی، انتخاب شده‌اند. به عبارتی این گواهی مشخص می‌ کند که فرد متقاضی صلاحیت استفاده از این برنامه‌ مهاجرتی را داشته است.

پس از این که متقاضیان درخواست خود را برای استفاده از این برنامه‌ مهاجرتی در سایت اسکیل ورکر ثبت کردند، لازم است که برای ثبت درخواست اصلی مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت این کشور اقدام کنند. در نهایت و پس از طی کردن تمامی مراحل مربوط به ثبت درخواست مهاجرت، متقاضیان باید گواهی سلامت خود را دریافت کنند، چرا که این گواهی برای تکمیل پرونده‌ مهاجرتی بسیار مهم بوده و در صورت نبود آن پرونده ناقص خواهد بود و ممکن است درخواست متقاضیان توسط افسر مهاجرت رد شود.

فراموش نشود که یکی از شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق این برنامه این است که تجربیات کاری بسیار کامل و بی‌ نقصی داشته باشید. در واقع این امر شرط اصلی برای مهاجرت از طریق این برنامه است.

بیشتر بخوانید: هزینه زندگی در خارج از کشور









مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه‌ی استخدام استانی
یکی دیگر از روش‌ هایی که برای مهاجرت کاری به کانادا انتخاب می‌ شود و به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌ های مهاجرت کاری به این کشور شناخته می‌ شود، مهاجرت از طریق برنامه‌ استخدام استانی است که از جانب ایالات و استان‌ های مختلف کشور کانادا ارائه می‌ شود. در واقع این برنامه برای متقاضیانی مناسب است که شرایط مهاجرت کاری به کانادا به عنوان نیروهای ماهر و متخصص کاری را نداشته‌، اما همچنان بر روی تصمیم خود برای مهاجرت کاری به این کشور توسعه یافته مصمم هستند.

این روش می‌ تواند بهترین شرایط را برای استخدام متقاضیان در استان‌ های مختلف کشور کانادا فراهم آورد. شرایط مهاجرت کاری به ‌کانادا از طریق این برنامه، برای متقاضیانی مناسب است که قصد دارند تا به عنوان نیروهای کار ساده که با کار کردن خود در کشور کانادا مشغول به کار شوند و از این طریق می‌ توانند باعث رشد اقتصادی این کشور شوند.

بیشتر بخوانید: تحصیل در کانادا
در صورتی که متقاضیان واجد شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه‌ استخدام استانی باشند، امکان اخذ اقامت دائم این کشور برای آن‌ ها فراهم می‌ آید. در واقع با استفاده از این برنامه‌ مهاجرتی، متقاضیانی که خواستار مهاجرت کاری به کشور کانادا هستند، برای استخدام شدن در استان‌ هایی که به نیروی کار مشخصی در یک زمینه‌ شغلی معین و قابل اطمینان نیاز دارند، درخواست استخدام می‌ دهند.

نکته‌ واضح این است که هر یک از استان‌ های کشور کانادا، شرایطی خاص و معین را برای استخدام نیروهای کار در زمینه‌ های شغلی مختلف تعیین می‌ کنند که متقاضیان باید بتوانند خود را با هر یک از این شرایط وفق دهند. یکی از شرایط مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه استخدام استانی برای متقاضیان این است که از جانب یکی از استان‌ های کشور کانادا، یک گواهی استخدام که دارای اعتبار کافی می‌ باشد را دریافت نمایند. گواهی یاد شده را باید از استانی دریافت کرد که متقاضیان قصد دارند برای کار به این استان مهاجرت کنند.



کارشناسان مشاوره هیوا می توانند متقاضیانی را که درصدد مهاجرت کاری به کانادا هستند راهنمایی کرده و پاسخ هر گونه سوال و ابهامشان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بدهند.

در ادامه بخوانید: بورسیه تحصیلی کانادا



سوالات متداول


1- چگونه می توان ویزا کاری برای مهاجرت به کانادا گرفت ؟
مهاجرت کاری به کشور کانادا خود دارای روش های متفاوتی از جمله اقدام از طریق متخصصان است که در متن مقاله به توضیح هر یک پرداخته شده است.




2- شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا چیست ؟
مطابق متن مقاله، برای مهاجرت کاری به کانادا باید به شرایط مختلف مانند سن، رشته و مدرک تحصیلی، سطح تسلط به زبان انگلیسی و از همه مهم تر میزان تخصص در حرفه مورد نظر توجه نمود.




3- مهاجرت کاری از طریق نیروهای ماهر در ایالت کبک کانادا به چه صورت است ؟
افرادی که دارای رزومه پربار شغلی و تحصیلی هستند می توانند برای اقامت دائم در ایالت کبک کانادا اقدام کنند که شرایط آن در متن مقاله نوشته شده است.

منبع : مهاجرت کاری به کانادا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7QJr
نظرتان را بنویسید