زمان ثبت نام آزمون دکتری سال 1401

زمان ثبت نام آزمون دکتری سال 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 از طرف سازمان سنجش که مجری برگزاری این کنکور به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد است به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjesh.org اعلام خواهد شد . داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر شده نسبت به خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام دکترا 1401 اقدام نمایند .




سازمان سنجش هر ساله با برگزاری آزمون دکتری از میان علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری رشته های غیر پزشکی (وزارت علوم) در دانشگاه های سراسری و آزاد دانشجو پذیرش می کند . تمامی مراحل ثبت نام آزمون دکتری 1401، انتخاب رشته ، مصاحبه و اعلام نتایج توسط این سازمان و از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود .

اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری 1401 از اهمیت بالایی برخوردار است چون اگر داوطلبی فرصت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را در این مرحله از دست دهد ، امکان شرکت در بقیه مراحل آزمون دکتری را نخواهد داشت از این رو در ادامه توضیحاتی پیرامون مهلت و زمان ثبت نام کنکور دکتری 1401 ارائه کرده ایم .



زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401
تاریخ دقیق ثبت نام دکتری 1401 توسط سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام می شود که داوطلبان در زمان مقرر می توانند به دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری پرداخته و فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در سال گذشته زمان ثبت نام آزمون دکتری از دوم آذر ماه آغاز شده و تا 12 آذر ماه ادامه داشت که پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته تاریخ و زمان ثبت نام این کنکور در نیمه اول آذر ماه باشد.

همچنین داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند برای اطلاع از اخبار لحظه به لحظه پیرامون زمان ثبت نام و شرکت در این آزمون ، عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .





به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 این مقاله به روز رسانی می شود.



هر داوطلب می تواند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام دکتری 1401، ابتدا هزینه ثبت نام را به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم پرداخت کرده و از طریق سایت ثبت نام که همان سایت sanjesh.org می باشد، فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری 1401





مشاوره ثبت نام آزمون دکتری 1401
داوطلبان می بایست بر اساس منابع و سرفصل دروس امتحانی آزمون دکتری، خود را برای شرکت در رشته امتحانی مورد نظر آماده کرده و با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1401 سر جلسه آزمون حضور یابند . توصیه می شود قبل از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، داوطلبان دفترچه ثبت نام دکتری 1401 را با دقت مطالعه کنند و با نحوه ثبت نام کنکور دکتری آشنا شوند .

لازم به ذکر است که به احتمال زیاد همانند سال های گذشته امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 1401 همزمان با ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش فراهم خواهد شد .

همچنین احتمالا پس از اتمام تاریخ ثبت نام دکتری 1401، مهلتی مجددی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1401 در اختیار داوطلبان جامانده از ثبت نام قرار می گیرد . از این رو افرادی که موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام در بازه زمانی مقرر شده از سوی سازمان سنجش نشدند ، می توانند ثبت نام خود را انجام دهند .










مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات شما پیرامون نحوه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1401 پاسخ دهند. برای ارتباط با مشاوران این مرکز می توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید.

در ادامه بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1401









سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون دکتری 1401 در چه بازه زمانی صورت می پذیرد ؟
زمان ثبت نام این آزمون احتمالا در اوایل آذر ماه بوده که در متن مقاله جزئیاتی پیرامون این موضوع را شرح داده ایم .




2- آیا داوطلبانی که در مرحله ثبت نام دکتری 1401 شرکت کردند، می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند؟
بله سازمان سنجش امکان ویرایش ثبت نام دکتری را در زمان ثبت نام و تمدید این مهلت، در اختیار داوطلبان قرار می دهد که برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دکتری می توانید به متن مقاله مراجعه نمایید .




3- داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد برای ثبت نام کنکور دکتری 1401 باید در چه زمانی اقدام نمایند؟
آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار شده و ثبت نام این آزمون در اوایل آذر ماه انجام می شود که در متن مقاله زمان دقیق آن اطلاع رسانی شده است.

منبع : زمان ثبت نام آزمون دکتری سال 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1X3Z
نظرتان را بنویسید