موکت شویی در محل

موکت شویی در محل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

موکت شویی در محل

امروزه موکت‌ها در انواع جنس و الیاف تولید و به فروش می‌رسند. درصورتی‌که موکت شما دارای لکه و کثیفی است، اولین پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای موکت شویی به مراکز تخصصی مراجعه کنید؛ چراکه اگر بخواهید خودتان آن را بشویید ممکن است به آن آسیب برسانید. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از موکت‌های رنگ روشن به‌سرعت لک می‌شوند و همین موضوع سبب می‌شود تا همیشه خانه کثیف نشان داده شود. به طور کلی بهتر است خیلی سریع و در همان موقعی که لکه ایجاد می‌شد آن را تمیز کنید. کشیدن پارچه بر روی لکه برای تمیز کردن موکت اصلاً پیشنهاد نمی‌شود. قالیشویی سه سوت به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند که برای ازبین‌بردن لک از روی موکت بر روی آن با پارچه و یا ابر ضربه بزنید.

بیشتر بدانید: قالیشویی در قیطریه

موکت شویی قالیشویی سه سوت

در مرحلهٔ بعد برای تمیزکردن کامل لکه باید پارچه‌ای که آغشته به محلول شویند است را به شکل ضربه‌ای بر روی لکه بزنید. هر عمل دیگری به‌غیراز ضربه‌زدن باعث بیشتر پخش‌شدن لکه می‌شود. مالیدن، حرکت رفت و برگشتی و مدور پارچه بر روی لک باعث بدتر شدن لکه می‌شود. از این رو برای بهتر پاک شدن لازم است که تنها با پارچه بر روی لکه ضربه بزنید.

استفاده از نوع محلول شوینده بستگی بسیار زیادی به نوع لکه دارد. معمولاً می‌توانید از شامپوی مخصوص فرش و موکت، مایع ظرف‌شویی و پودر لباسشویی برای تمیزکردن لکه‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که حتماً این محلول‌ها به اندازهٔ مناسبی با آب ترکیب شوند. اگر زیادی رقیق شوند لکه‌ها پاک نخواهد شد و اگر هم زیادی غلیظ باشند به بافت فرش آسیب خواهند زد. البته لازم به ذکر است که محلول‌های شویندهٔ دیگری هم هستند که شما می‌توانید به‌عنوان لکه زدای قوی از آن‌ها استفاده کنید. در نهایت اگر نتوانستید لکه‌ها را از روی موکت پاک کنید حتماً با قالیشویی سه سوت تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن موکت شما را از هرگونه کثیفی و لک پاک کند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qJJp
نظرتان را بنویسید