چگونه از آینه برای فنگ شویی استفاده کنیم؟

چگونه از آینه برای فنگ شویی استفاده کنیم؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهران یونسی
آینه آسپرین فنگ شویی نامیده می شوند، عاقلانه از آنها استفاده کنید! حالا ببینیم چطور می شود از آنها بصورت عاقلانه و هدفمند استفاده کرد. آینه ها یکی از محبوب ترین (و قدرتمند ترین!) درمان های فنگ شویی هستند. آنها بعنوان بیانی برای عنصر آب بکار می روند.

جای مناسب برای آینه ها می تواند انرژی مفیدی به بخش خاص خانه یا محل کار شما بدهد. از آنجا که آینه ها انرژی عنصر فنگ شویی آب را وارد خانه می کنند، بعنوان درمانی موثر در نواحی ای که بیشتر از این عنصر سود می برند، بکار برده می شوند. این یعنی می توان آزادانه از آینه در نواحی شرق (سلامت)، جنوب شرق (پول) و شمال (شغل) استفاده کرد.

استفاده توانمند بعدی از آینه ها، جذب انرژی مفید است، که در فنگ شویی، شنگ چی (Sheng Chi) نام دارد. بعنوان مثال آینه ای که به شکلی قرار داده شده که نمای زیبایی را از باغ منعکس می کند، این انرژی خوب را به فضای شما جذب خواهد کرد.

آینه ها همچنین برای بزرگ نشان دادن یک محیط و ایجاد نور بیشتر بکار می روند. بعلاوه، از آنجا که آینه ها نمایش عالی برای عنصر آب هستند، آنها انرژی تازگی و آرامش را به هر محیطی می دهند. بنابراین، اگر متوجه شدید که انرژی خانه شما خیلی سردرگم است، چند آینه قرار دهید تا انرژی خانه تجدید شود.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xnEJ
نظرتان را بنویسید