زمان ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی

زمان ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه های علوم پزشکی بازه زمانی خاصی را برای ثبت درخواست انتقالی دانشجویان تعیین کرده و از این طریق امکان تغییر محل تحصیل در نیمسال اول ( مهر ماه ) و نیمسال دوم ( بهمن ماه ) را به متقاضیان ارائه می دهند . آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقالات پزشکی برای نیمسال اول در 14 تیر ماه 99 به پایان رسید و زمان ثبت نام نیمسال دوم تقریبا از اواخر آبان ماه آغاز خواهد شد .




آن دسته از دانشجویان علوم پزشکی 99 که از محل تحصیل خود به هر دلیلی رضایت نداشته می توانند در زمان مشخص اقدام به ارائه درخواست انتقالی و میهمانی نمایند . درخواست نقل و انتقالات پزشکی به معنای جا به جایی محل تحصیل دانشجو از دانشگاهی به دانشگاه دیگر در همان رشته و مقطع تحصیلی است .

مدت زمان ارائه شده جهت ثبت نام معمولا بین یک تا دو هفته است و گاهی تمدید نیز می شود اما به دلیل زمانبر بودن مراحل ثبت نام و تهیه مدارک خواسته شده بهتر است متقاضیان از تاریخ دقیق شروع ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی مطلع باشند تا از این بازه زمانی جا نمانند . در ادامه به بررسی زمان ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 99 می پردازیم .



زمان ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 99
سازمان علوم پزشکی کشور زمان دقیق ثبت نام ، ارسال مدارک و نتیجه موافقت یا عدم موافقت با درخواست دانشجو را معمولا در سایت خود به آدرس sanjeshp.ir قرار می دهد . با توجه به این زمانبندی امکان ثبت نام نقل و انتقالات هم برای ترم مهر و هم برای ترم بهمن ماه به شرح زیر امکان پذیر است .





جدول زمانبندی انتقال و میهمانی دانشجویان پزشکی
برای نیمسال اول تحصیلی
ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبدا و بارگذاری مدارک مورد نیاز 15 اردیبهشت ماه 99 الی 14 تیر ماه 99
تمدید مهلت ثبت نام 18 لغایت 24 خرداد ماه 99
بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو تا 26 خرداد ماه 99
ارسال مدارک و اطلاعات مورد نیاز به دانشگاه مقصد، در صورت موافقت با درخواست جا به جایی دانشجو تا 27 تیر ماه 99
برای نیمسال دوم تحصیلی
ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبدا و بارگذاری مدارک مورد نیاز دهه آخر آبان ماه 99 الی دهه اول آذر ماه 99
بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو اواخر آذر ماه 99
اعلام نتیجه نهایی توسط دانشگاه مقصد اواخر دی ماه 99


البته گاهی نیز ممکن است زمان ثبت نام نقل و انتقالات برای مدتی تمدید شود . به طور مثال به علت شیوع بیماری کرونا سازمان علوم پزشکی مهلت دوباره ای را تا تاریخ 14 تیر ماه در اختیار داوطلبان قرار داد تا امکان ثبت درخواست انتقالی و یا میهمانی داشته باشند .

متقاضیان پس از اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی باید با مطالعه آیین نامه مربوطه متوجه شوند که آیا واجد شرایط درخواست انتقالی و میهمانی هستند یا خیر ؟ بدین منظور می توانید مقاله شرایط نقل و انتقال پزشکی زیر را مطالعه نمایید .

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره نقل و انتقالات دانشگاه ها و دریافت جواب نهایی آنها می توانید عضو کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی هیوا شوید .

بیشتر بخوانید: شرایط انتقالی و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی









سایت ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی 99
 ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی در سایتی متفاوت از ثبت درخواست میهمانی انجام می شود . لذا داوطلبانی که قصد تغییر محل تحصیل و گرفتن مجوز انتقالی دارند می بایست به سایت transmission.behdasht.gov.ir مراجعه نموده  و منتظر دریافت جواب درخواست خود باشند .



 آن دسته از داوطلبانی که قصد ارائه درخواست میهمانی دارند می بایست پس از مراجعه به سایت guest.behdasht.gov.ir و تکمیل فرم های مربوطه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند . اطلاع از نحوه ثبت نام انتقالی و میهمانی علوم پزشکی می تواند کمک بزرگی به داوطلبان کرده تا دچار اشتباهی در فرآیند ثبت نام خود نشوند . لذا پیشنهاد می شود قبل از ثبت درخواست خود حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید .



سامانه مشاوره هیوا با داشتن متخصصان و مشاوران حرفه ای درصدد پاسخگویی به سوالات شما در هر زمان می باشد . لذا شما می توانید ابهامات خود درباره نقل و انتقالات دانشگاهی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا رفع کنید .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام انتقالی و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی











سوالات متداول


1- ثبت نام انتقالی و میهمانی نیمسال دوم علوم پزشکی از چه تاریخی آغاز می شود ؟
با توجه به زمانبندی ذکر شده در متن مقاله ، تاریخ ثبت نام نقل و انتقالات ترم بهمن از دهه آخر آبان ماه آغاز می شود .




2- نتایج نقل و انتقال علوم پزشکی 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
زمان اعلام نتایج درخواست انتقالی دانشجویان اواخر آبان 99 می باشد . برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود .




3- در زمان نقل و انتقالات دانشگاه های علوم پزشکی به کدام سایت می بایست مراجعه نمود ؟
برای ثبت درخواست انتقالی می بایست به آدرس transmission.behdasht.gov.ir مراجعه شود . داوطلبانی که قصد میهمانی در دانشگاه های علوم پزشکی را دارند به متن مقاله مراجعه کنند .

منبع : زمان ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XWzv
نظرتان را بنویسید