زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از بررسی فرم های انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ، نتایج قبولی و عدم قبولی داوطلبان بر اساس حد نصاب علمی بر روی سایت سازمان علوم پزشکی قرار می گیرد .  با توجه به تعویق کنکور ارشد پزشکی احتمالا اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت در آبان ماه 99 باشد .




پس از برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 و ثبت کد رشته ها داوطلبانی که در این مرحله شرکت کرده بودند منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی هستند . از آنجایی که رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولا متقاضیان زیادی دارد قبولی در آزمون ارشد پزشکی را تبدیل به یکی از دغدغه های مهم داوطلبان کرده است .

اطلاع از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت 99 برای همه داوطلبان خصوصا داوطلبانی که در مرحله نخست انتخاب رشته قبول نشده و یا قبول شده ولی از رشته خود ناراضی هستند بسیار مهم است چرا که اگر در دانشگاه روزانه قبول شده ولی از زمان اعلام نتیجه و ثبت نام در محل قبولی اطلاع نداشته باشند و این فرصت را از دست دهند ، سال بعد از شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت محروم خواهند شد به همین دلیل در ادامه مقاله به بررسی زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99 و نحوه دریافت آن می پردازیم .



زمان اعلام نتایج ارشد تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت 99
داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده اند می بایست در بازه زمانی مشخصی که از سوی سازمان علوم پزشکی اعلام می شود به سایت وزارت بهداشت مراجعه کرده و جواب تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی را دریافت کنند . این نتایج معمولا یک تا دو هفته پس از تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت اعلام می شود .

سال پیش داوطلبان در نیمه دوم مهر ماه به ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت پرداختند و در نهایت شاهد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم پزشکی در تاریخ 2 آبان ماه بودند . امسال نیز به علت تعویق در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 پیش بینی می شود نتایج تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی با کمی تأخیر در اواسط  یا اواخر آبان ماه منتشر شود .



 به محض انتشار اطلاعیه تاریخ اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 متن مقاله بروزرسانی می شود .



همچنین به داوطلبان توصیه می شود جهت اطلاع به موقع از اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: راهنمای مشاهده اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت









مشاوره زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99
داوطلبانی که در مرحله نخست انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 در هر یک از رشته های روزانه یا غیر روزانه پذیرفته شده بودند ، پس از قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت پذیرش اولیه آنها لغو شده و می بایست در رشته جدید پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند . اگر داوطلبی در رشته های روزانه تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی قبول شده اما ثبت نام نکند مشمول یک سال محرومیت از آزمون کارشناسی ارشد بهداشت سال بعد خواهد شد .



آن دسته از داوطلبانی که در تاریخ اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99 جواب خود را دریافت کرده ولی در هیچ یک از کد رشته های دارای ظرفیت خالی قبول نشده اند می توانند خود را برای آزمون سال بعد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آماده کرده و بامطالعه مقاله ثبت نام ارشد پزشکی که در زیر قرار گرفته مراحل ثبت نام را طی کنند . همچنین داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت ارشد 99 وزارت علوم ثبت نام کرده اند در صورت قبولی در این مرحله می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه های محل قبولی مراجعه کرده و ثبت نام نمایند .

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا شما را در تمامی مراحل تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 راهنمایی کرده و پاسخگوی سوالات شما از طریق سیستم مشاوره تلفنی تحصیلی هیوا هستند.



در ادامه بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت











سوالات متداول


1- اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
با توجه به توضیحات متن مقاله پیش بینی می شود اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی در اواسط آبان ماه 99 باشد که به محض اطلاع در مقاله قرار می گیرد .




2- سایت مشاهده اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی 99 چیست ؟
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی که آدرس آن در متن مقاله موجود است منتشر می شود .




3- آیا همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 امکان انتخاب رشته در زمان تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی را دارند ؟
خیر ، همان طور که در متن مقاله نیز گفته شد ، فقط داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد پزشکی امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت 99 را دارند .

منبع : زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0Zv3
نظرتان را بنویسید