وصل کردن کولر گازی ال جی به وای فای

وصل کردن کولر گازی ال جی به وای فای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

وصل کردن کولر گازی ال جی به وای فای یکی از جدیدترین قابلیت های کولر گازی ال جی است، که بسیار مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است. فرض کنید در یک روز گرم تابستانی که در محل کار خود هستید میخواهید کولر گازی خود را در منزل روشن کنید تا زمانی که به منزل میرسید ،منزل شما از دمای مطلوبی برخوردار باشد.
با کولر گازی های قدیمی این روش تنها با سپردن کلید منزل به یک شخص دیگر امکان پذیر بود ،اما با کولر گازی های نسل جدید ال جی این قابلیت در دسترس شماست .با ما همراه باشید تا در ادامه به شما نحوه وصل کردن کولر گازی ال جی به وای فای را به صورت کامل توضیح دهیم.
به یاد داشته باشید تمامی خدمات کولر گازی ال جی از جمله تعمیر کولر گازی ال جی ، سرویس و نصب انواع مدل این برند محبوب توسط شرکت تهران سرویس آنلاین در سراسر تهران به صورت شبانه روزی با ضمانت ۶ ماه در حال انجام است.
طریقه وصل کردن کولر گازی ال جی به وای فای :

کولر گازی ال جی رو با استفاده از ریموت کنترل روشن کنیم ،سپس برنامه smart thinQ رو از اپلیکیشن آی یو اس یا  گوگل پلیر گوشی خود دانلود میکنیم .برای فعال کردن برنامه باید در این اپلیکیشن عضویت ایجاد کنیم.
برای ثبت نام و عضویت باید از طریق جیمیل خود اقدام کنید و یک عضویت ساده ایجاد کنید.سپس وارد برنامه میشویم.
در این برنامه برای تمامی وسایل خانگی ال جی نسل جدید یک دیوایس در نظر گرفته شده است،که شما میتوانید از طریق آن کولر گازی ، یخچال ، ….را به این برنامه متصل کنید.برای اتصال کولر گازی خود به این برنامه باید در قسمت دیوایس کولر گازی را انتخاب کرده و سپس کولر گازی خود را با استفاده از wifi پیدا میکنید و با استفاده از رمز آن کولر گازی را به اپلیکیشن متصل میکنیم.
شما با استفاده از این برنامه میتوانید کولر گازی خود را از راه دور کنترل کنید و به تمامی قابلیت های کولر گازی خود دسترسی داشته باشید.

برنامه Smart ThinQ

فناوری (Smart ThinQ (Wi-Fi :

-دسترسی هوشمند:

بارزترین ویژگی این فناوری دسترسی هوشمند و از راه دور است ، که برای تمامی محصولات ال جی امکان پذیر است ، با این روش شما میتوانید حتی در سفر هم تمامی وسایل برقی خود را کنترل نمایید .
در جنوب کشور به دلیل گرمای زیاد بسیاری از وسایل برقی از جمله یخچال در صورت خاموش بودن کولر گازی دچار سوختگی میشوند،برای جلوگیری از بروز این مشکل با نصب این اپلیکیشن همزمان با افزایش دمای محیط شما میتوانید حتی در منزل و سرکار نیز کولر گازی خود را روشن کنید.

عیب یابی هوشمند :

با استفاده از این برنامه میتوانید از بروز هرگونه خطا و مشکل بر روی وسایل برقی خود آگاه شوید و قبل از ایجاد مشکل و رسیدن خود یا تکنیسین به منزل اقدام به خاموش کردن وسیله ی برقی خود نمایید .

کدام مدل کولر گازی ال جی وای فای دارند :

کولر های گازی New Artcool ال‌جی دارای وای فای و قابلیت کنترل از راه دور هستند.سایر مدل های قدمی برند ال جی این قابلیت را ندارند.
خرید کولر گازی ال جی:

اگر قصد خرید کولر گازی ال جی را دارید ، با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید تا شما را در خرید بهترین مدل با ظرفیت مناسب یاری دهند ف
علاوه بر این با خرید کولر گازی ال جی خود از تهران سرویس آنلاین از اصالت کالای خود اطمینان داشته باشید.
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8wwr
نظرتان را بنویسید