نمونه سوالات فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول دی ماه با جواب

نمونه سوالات فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول دی ماه با جواب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

والدین می توانند به منظور تقویت آموزش فرزندان یازدهم ریاضی خود در زمینه درس فارسی ، این دانش آموزان را با انواع نمونه سوالات این درس آشنا سازند تا علاوه یادگیری بهتر درس فارسی 2  با آشنایی با انواع سوالات برای امتحانات فارسی 2 یازدهم ریاضی نیز آماده باشند .

 

 

بسیاری از والدینی که دارای دانش آموز یازدهم ریاضی هستند ، علاقه دارند که ذهن فرزند خود را برای پذیرش مباحث درسی و یادگیری هر چه بهتر آن ها آماده سازند . درس فارسی جزو درس هایی است که برای یادگیری نیاز به تمرین و پیگیری زیادی دارد . لذا از جمله راه حل های پیشنهادی برای یادگیری این درس آشنایی با انواع نمونه سوالات و حل کردن آن هاست .

با این کار علاوه بر مشخص شدن ضعف ها و اشکالات دانش آموز کلاس یازدهم ریاضی در درس فارسی 2 ، میزان یادگیری و خلاقیت دانش آموز در پاسخگویی به سوالات با راه حل های مختلف نیز از طریق درگیر شدن با مسئله  افزایش می یابد .

با توجه به این موضوع در ادامه چند سری از انواع نمونه سوالات نوبت اول فارسی  2 یازدهم متوسطه دوم رشته ریاضی برای دانش آموزان کلاس یازدهم ریاضی ارائه شده است که با دریافت و دانلود آن ها می توانید میزان یادگیری فرزند یازدهم خود را تاحد زیادی افزایش دهید .

 

سوالات نوبت اول فارسی 2 یازدهم متوسطه دوم رشته ریاضی دی ماه

دانش آموزان پایه یازدهم برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت اول فارسی 2 یازدهم متوسطه دوم، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند .

مطالعه انواع سوالات نوبت اول درس فارسی 2 پایه یازدهم متوسطه دوم رشته ریاضی باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از ضطراب و نگرانی های دانش آموزان یازدهم متوسطه نیز کاسته شود .

با توجه به موارد عنوان شده ، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات فارسی 2 پایه یازدهم ریاضی برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .

 

  

 

 

 

نمونه سوالات امتحانی فارسی 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته ریاضی 
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 1 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 2 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 3 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 4 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 5 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 6 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 7 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 8 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 9 )
سوالات درس فارسی 2 یازدهم ( سری 10 )

 


از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی فارسی 2 یازدهم ریاضی متوسطه نوبت اول عبارتند از :

 ابیات زیر را بخوانید و به پرسش ها پاسخ دهید . 

معنای واژه های مشخص شده را بنویسید.

واژه ی درست را از داخل کمانک انتخاب کنید.

در عبارات زیر غلط املایی را بیابید و صحیح آن را بنویسید.

با توجه به سروده ی زیر، پاسخ دهید. 

روابط معنایی میان واژگان زیر را بنویسید

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی



 

تمرینات فصل به فصل فارسی 2 نوبت اول پایه یازدهم متوسطه دوم رشته ریاضی

برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل فارسی 2 یازدهم متوسطه دوم رشته ریاضی بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از کتاب درس فارسی 2 یازدهم ریاضی  ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه یازدهم را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه یازدهم متوسطه می شود .

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان فارسی 2 یازدهم ریاضی آماده سازند . 

به همین منظور در این قسمت چند سری از تمرینات فصل به فصل نوبت اول درس فارسی یازدهم ریاضی را برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار داده ایم :

 

  

 

 

 

تمرینات فصل به فصل فارسی 2 یازدهم متوسطه دوم نوبت اول رشته ریاضی 
 فصل اول : ادبیات تعلیمی 
فصل دوم : ادبیات پایداری
فصل سوم : ادبیات غنایی 
فصل چهارم : ادبیات سفر و زندگی 



 سوالات ارائه شده در تمرینات فصل به فصل فارسی 2 یازدهم ریاضی متوسطه دوم نوبت اول عبارتند از :

 

  معانی ابیات زیر را بنویسید.

  آرایه های بیت زیر را بنویسید.

 معنی و مفهوم اشعار و عبارات زیر را بنویسید.

معنا و مفهوم کنایه های زیر را بنویسید.

 

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات فارسی 2 یازدهم ریاضی 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دروس و نمونه سوالات مربوط به پایه یازدهم متوسطه می توانید عضو کانال تلگرامی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید . همچنین برای مشاوره نحوه برنامه ریزی دروس پایه یازدهم می تواند با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از ان کمک بگیرید .

 

در ادامه بخوانید: نمونه سوالات پایه یازدهم ریاضی متوسطه دوم



 

سوالات متداول

 

1- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟

حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول  را دریافت کنید . 



 

2- چگونه می توانیم نمونه سوال امتحان فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول را دانلود کنیم ؟

شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوال امتحان فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول سوالات این پایه را در نوبت اول  را مشاهده و دانلود نمایید .



 

3- آیا درجه سختی نمونه سوال امتحان فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول متفاوت است ؟

بله . در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

منبع : نمونه سوالات فارسی 2 یازدهم ریاضی نوبت اول دی ماه با جواب

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vEgM
نظرتان را بنویسید