زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان هر ساله ممکن است با توجه به اعلام نیاز واحدهای اجرایی این بانک، با سال قبل متفاوت باشد و آزمون در تاریخ های مختلفی برگزار شود. طبق اطلاعیه منتشر شده آزمون استخدامی بانک پارسیان سال 1400 در تاریخ 17 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان سال ۱۴۰۰ مانند سال های گذشته از سوی مجری این آزمون و همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این آزمون مشخص می شود. تمامی مراحل آزمون استخدامی بانک پارسیان سال جاری زیر نظر همین بانک برگزار می شود.

داوطلبان متقاضی استخدام رشته های شغلی بانک پارسیان می توانند پس از ثبت نام در این آزمون خود را برای شرکت و قبولی در این آزمون آماده کنند. منابع این آزمون هر ساله با انتشار اطلاعیه ثبت نام این آزمون اعلام می شود و لذا داوطلبان باید در مهلت ارائه شده تا آزمون برای مطالعه این منابع آزمونی اقدام کنند.

در راستای اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به شرکت کنندگان فراخوان استخدام بانک پارسیان سال 1400 و با توجه به اهمیت بالای اطلاع داوطلبان از زمان دقیق برگزاری این آزمون در ادامه مقاله جزئیات زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان سال ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400

هر ساله ممکن است با توجه به رشته های شغلی مورد نیاز و تخصص های لازم، شیوه جذب نیرو در بانک پارسیان با سال قبلی متفاوت می باشد. برخی از دوره های استخدام نیروهای مورد نیاز بانک پارسیان از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه و در برخی از دوره های از طریق برگزاری مصاحبه شفاهی صورت می گیرد.

 

طبق اطلاعیه ای که در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است، فرآیند جذب داوطلبان متقاضی رشته های شغلی فراخوان استخدام سال جاری این بانک به شیوه و ترتیب زیر می باشد :

 

شرکت در آزمون کتبی

شرکت در مصاحبه شفاهی و حضوری

تاییدیه در مراحل معاینات پزشکی

موفقیت در آموزش های بدو خدمت

موفقیت در دوره آموزشی

 

همانطور که پیش از این ذکر شده است اولین مرحله در استخدام بانک پارسیان سال جاری شرکت در آزمون کتبی می باشد. داوطلبانی که حدنصاب لازم این آزمون را کسب کنند چند برابر ظرفیت اصلی برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینشی دعوت می شوند.

 

طبق اطلاعیه ای که در زمان ثبت نام فراخوان جذب بانک پارسیان سال جاری در خصوص زمان و نحوه ثبت نام و زمان و نحوه برگزاری این آزمون منتشر شده، آزمون استخدامی بانک پارسیان سال 1400 در تاریخ 17 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

آزمون استخدامی بانک پارسیان سال ۱۴۰۰ در تاریخ 17 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

آخرین اطلاعیه های منتشر شده در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400 در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان فراخوان استخدام سال جاری که قصد اخذ و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک پارسیان سال ۱۴۰۰ را دارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت این آزمون مطلع شوند.

حتما بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک پارسیان

 

 

محل برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400

آزمون استخدامی بانک پارسیان در هر سال ممکن است به منظور استخدام نیروهای مورد نیاز برخی از استان ها برگزار شود. در سال ۱۴۰۰ ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان به منظور استخدام نیرو در شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، آبادان، سیرجان و کرمان برگزار می شود و لذا محل برگزاری آزمون ها نیز متناسب با این شهر ها تعیین می شود.

 

طبق مندرجات اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی 1400 بانک پارسیان، آزمون سال جاری بصورت غیر متمرکز در شهرهای اهواز، تهران و کرمان برگزار می شود و لذا حوزه های امتحانی همه داوطلبان با توجه به محل زندگی و مسافت در یکی از این شهرها تعیین می شود.

 

البته در هر یک از این شهر ها یا استان ها ممکن است با توجه به تعداد شرکت کنندگان تعداد مختلفی حوزه های امتحانی تعیین شوند. هر یک از شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک پارسیان سال 1400 می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از محل و آدرس دقیق حوزه امتحانی خود مطلع شوند.

 

 

آدرس دقیق حوزه های امتحانی آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400 همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون اعلام می شود.

 

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی سامانه مشاوره هیوا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک پارسیان سال ۱۴۰۰ و زمان اعلام محل برگزاری این آزمون در سال جاری مطلع شوند.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای بالا بردن شانس استخدام شدن خود در بانک ها، علاوه بر آزمون استخدامی بانک پارسیان در آزمون استخدامی بانک تجارت هم ثبت نام کنند. متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات زمان و نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400 مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک تجارت

 

 

 

 

مشاوره برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400

مانند سایر استخدام بانک ها در سال 1400، حضور به موقع داوطلبان در حوزه امتحانی محل برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان سال ۱۴۰۰ بسیار حائز اهمیت است چراکه معمولا درب های حوزه ها 30 دقیقه قبل از آغاز آزمون بسته شده و از حضور داوطلبان تاخیر کرده ممانعت به عمل می آید.

 

شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک پارسیان 1400 باید کارت ورود به جلسه خود را که نشانگر ثبت نام آن ها در این آزمون بوده را در روز آزمون همراه داشته باشند تا در صورت لزوم به همراه مدارک شناسایی خود اعم از کارت ملی و شناسنامه عکس دار به مسئولین حوزه ارائه دهند.

 

آزمون کتبی استخدام بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ شامل مواد آزمون پایه، عمومی و مشترک بوده و داوطلبان باید با تهیه منابع اعلام شده و مطالعه برنامه زیری شده آنها خود را برای شرکت در این آزمون و کسب نمره لازم برای ورود به سایر مراحل گزینش آماده کنند.

 

همچنین آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال 1400 نیز یکی دیگر از آزمون هایی است که برای جذب متقاضیان استخدام این بانک برگزار می شود. داوطلبان با مطالعه مقاله زیر می توانند از زمان و نحوه ثبت نام فراخوان استخدامی بانک ایران زمین سال ۱۴۰۰ مطلع شوند.

حتما بخوانید: استخدام بانک ایران زمین

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان سال 1400 سوالی در خصوص زمان برگزاری و یا جزئیات این آزمون دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

 

داوطلبان می توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا و یا عضویت در کانال تلگرام استخدامی هیوا می توانید از آخرین اطلاعیه های مربوط به زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۰ و اخبار سایر آزمون های استخدامی بانک ها مطلع شوید.

 

آزمون استخدامی بانک پاسارگاد نیز یکی دیگر از جمله آزمون هایی است که معمولا هر ساله به منظور استخدام نیروهای مورد نیاز این بانک برگزار می شود. داوطلبان می توانند با بررسی مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه ثبت نام این ازمون نیز مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: استخدام بانک پاسارگاد



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آزمون استخدامی بانک پارسیان چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ آزمون استخدامی بانک پارسیان معمولا هر ساله ممکن است در تاریخ های مختلفی برگزار شود که به محض مشخص شدن زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ آزمون استخدامی بانک پارسیان سالیانه چند بار برگزار می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، آزمون استخدامی بانک پارسیان هر ساله با توجه به اعلام نیاز واحدها ممکن است یک الی چند بار در طی سال برگزار شود.



 

3- ✔️ محل برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ محل برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان و آدرس دقیق حوزه امتحانی داوطلبان هر ساله با لنتشار کارت ورود به جلسه این آزمون اعلام می شود.

منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o3GA
نظرتان را بنویسید