ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup1
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان سال تحصیلی 99 – 1400 از تاریخ شنبه 17 خرداد ماه 99 تا روز سه شنبه 27 خرداد ماه 99 همزمان با ثبت نام مدارس نمونه دولتی سایر استان ها آغاز شد. داوطلبان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی 99 – 1400 منحصرا به صورت ثبت نام اینترنتی می بایست آمادگی خود برای شرکت در این آزمون را اعلام کنند. نکته قابل توجه این است که داوطلبان هر استان می بایست از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی همان استان اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند. سایت ثبت نام نمونه دولتی استان اصفهان sanjesh.isfedu.ir می باشد.

قبولی و ثبت نام مدارس نمونه دولتی می تواند گام خوبی در جهت موفقیت تحصیلی آینده یک دانش آموز باشد. پس خیلی طبیعی است که بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها قصد داشته باشند، در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام کرده و برای ورود به آن تلاش نمایند. گام اول ثبت نام و شرکت در آزمون های ورودی این مدارس اطلاع از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام آن هاست.
سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان برای داوطلبانی که در استان اصفهان سکونت دارند ، sanjesh.isfedu.ir می باشد.متقاضیان برای ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی باید از طریق ورود به پایگاه اینترنتی sanjesh.isfedu.ir اقدام به ثبت نام نمایند. مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی به شرح زیر است:

قدم اول : مراجعه به سایت sanjesh.isfedu.ir از طریق رایانه (باید از مرورگرهای Firefox یا Google Chrome (بدون فیلترشکن) استفاده نمایید)

قدم دوم : واریز وجه ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی و دریافت رمز ورود به سامانه

قدم سوم : اسکن تصویر عکس 4*3 دانش آموز تصویر زمینه سفید با فرمت jpg و با حجم حداکثر300kb

قدم چهارم : تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام در آزمون و ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری

توجه بفرمایید که سامانه ثبت نام به نشانی sanjesh.isfedu.ir خواهد بود و تمامی مراحل ثبت نام، اعلام نتایج آزمون، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج انجام خواهد شد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mx5O
نظرتان را بنویسید