برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup1
مشاور گروپ در این مقاله راهنمای برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد یا همان، طرح تعاون امتحانات که مختص دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد می باشد را جمع آوری کرده است.
برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

با استفاده از نرم افزار موبایلی امتحانات دانشگاه آزاد، شما دانشجویان عزیز می توانید در طرح تعاون امتحانات، از شهر محل سکونت خود در امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی محل تحصیل خود شرکت کنید. در این برنامه با مدیریت سوالات و پاسخ ها و ایجاد بستر مراقبت امتحانات در این نرم افزار این امکان فراهم گردیده که دانشجویان غیر بومی به واحد دانشگاهی مشخصی در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنند و در شرایط پر ریسک کرونایی مجبور نباشند راه های طولانی رو برای شرکت در امتحانات طی کنند و در معرض خطر قرار گیرند.

راهنمای استفاده از نرم افزار امتحانات

ابتدا نرم افزار از سایت azmoon99.iau.ac.ir دانلود و بر روی گوشی نصب گردد.
بعد از اجرای نرم افزار برای ورود ابتدا باید شماره موبایل صحیح وارد و سپس کد ورود برای دانشجو پیامک می گردد. دانشجو کد ارسال شده را در نرم افزار باید وارد و گزینه تایید را انتخاب نماید.

راهنمای دانلود و نصب نرم افزار امتحانات دانشگاه آزاد

• پس از ورود دانشجو باید اطلاعات خود را مرحله به مرحله تکمیل نماید.
• در صفحه زیر شماره دانشجویی خود را وارد نموده و با کلیک روی دکمه ادامه به مرحله بعد می رود.

مراحل نصب نرم افزار و ثبت درخواست در برنامه امتحانات دانشگاه آزاد

• سپس کد ملی خود را وارد نموده و کلید ادامه را لمس می کند.

پس از ثبت مشخصات شناسایی، دانشجو باید واحد دانشگاهی را که تمایل دارد در آن واحد در امتحانات خود شرکت کند (احتمالاً در نزدیکی محل سکونت خود) را در نرم افزار جستجو و انتخاب نماید. تمام واحدهای دانشگاهی که امکان برگزاری امتحانات طرح تعاون امتحانات در آنها وجود دارد، در نرم افزار لیست شده و دانشجو می تواند با مشاهده آنها و جستجو، واحد دانشگاهی مورد نظر خود را انتخاب نماید و پس از انتخاب واحد دانشگاهی دانشجو باید گزینه تایید را انتخاب نماید.

در این مرحله اطلاعات وارد شده به دانشجو برای بازبینی نشان داده می شود. دانشجو باید این اطلاعات را بررسی نموده و درصورت تایید و صحت آنها کلید ادامه را انتخاب نماید. درصورتی که که هر یک از اطلاعات از نظر دانشجو صحیح نباشد دانشجو باید برای ویرایش آنها با انتخاب مراحل قبلی اقدام نماید. در صورتی که شماره دانشجویی و شماره ملی وارد شده انطباق دقیق داشته باشد، ثبت نام بلافاصله و به صورت سیستمی انجام می شود. در غیر این صورت باید به صورت دستی و از طریق واحد پشتیبانی مراحل ثبت نام در طرح تعاون امتحانات را پیگیری نماید که این مسیر به دلیل زمان محدود توصیه نمی گردد.

پس از تکمیل اطلاعات در نرم افزار از دانشجو خواسته می‌شود که از خود به صورت سلفی عکس بگیرد. برای این کار دوربین سلفی موبایل باز شده و دانشجو باید موبایل را مقابل چهره خود به صورت مستقیم قرار داده و از فاصله حدود 30 الی 50 سانتی عکس چهره خود را ثبت نماید. در این تصویر باید حجاب اسلامی برای بانوان و شرایط عکس پرسنلی برای آقایان رعایت شود. برای گرفتن عکس دانشجو باید اجازه دسترسی نرم افزار به دوربین را فعال نماید. لازم به ذکر است که تمام مراحل ذکر شده الزامی می باشد و دانشجو باید این اجازه را به نرم افزار بدهد.
در صفحه آخر مرکز انتخاب شده به دانشجو نشان داده شده و اعلام می گردد که نسخه های بعدی ارسال خواهد شد. دانشجو باید در انتها گزینه تایید را انتخاب نماید.

توجه: مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در این نرم افزار به عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم تطابق و صحت اطلاعات عواقب این امر بر عهده ی دانشجو می باشد و در مراحل شرکت او در امتحانات و تصحیح برگه های امتحانی تاثیر خواهد داشت.
دسترسی به مراحل بعدی در هنگام حضور در جلسات امتحان و در نسخه های بعدی برای دانشجویان فراهم می گردد.

به گفته ی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی: این سامانه از 18 خرداد فعال شده است و تاکنون استقبال خوبی از سوی دانشجویان برای ثبت نام در این سامانه انجام شده.

تا این لحظه 100 هزار دانشجو در مرحله ثبت نام هستند و بیش از 23 هزار دانشجو ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

درخواست ما از دانشجویان این است که هرچه سریع تر ثبت نام خود را قطعی کرده و سایر دانشجویان که همچنان ثبت نام نکرده اند، نسبت به این امر اقدام کنند تا سوالات امتحانی به واحد محل سکونت ارسال شود.

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود در خصوص موارد مرتبط با سامانه تغییر حوزه امتحانی دانشگاه آزاد azmoon99.iau.ac.ir و برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد را از کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاورگروپ پیگیری نمایند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Z4o
نظرتان را بنویسید