سلامتی دندان‌هایتان را فدای زیبایی نکنید

سلامتی دندان‌هایتان را فدای زیبایی نکنید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Hamidreza rezaei
مطمئناً تا کنون تبلیغات اغراق آمیز زیادی را جهت زیبایی دندان‌ها در کمترین زمان و با کمترین هزینه(!!!) در شبکه‌های اجتماعی به فراوانی مشاهده کرده‌اید. بدون شک داشتن لبخند و دندان‌های زیبا خواسته همه ماست، اما این زیبایی به چه قیمت؟
زیبایی دندان به چه قیمت؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از شروع انجام خدمات زیبایی دندانپزشکی باید حتما به آن توجه داشت، سلامتی دندان‌ها است. بدون شک سلامتی دندان‌ها مهم‌ترین موضوع در بهداشت و زیبایی دهان و دندان شما است.

هم اکنون روش‌های بسیاری اعم از لمینت، کامپوزیت، تراش دادن دندان‌ها و… برای زیبایی استفاده می‌شود. متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار زیاد در این زمینه، بسیاری از دندانپزشکان نیز بدون توجه به شرایط مراجعه کننده و انجام مشاوره‌های لازم و آگاه سازی فرد از تمام مزایا و معایب، اقدام به انجام درمان‌های زیبایی دندان هاکه گاهی باعث آسیب بسیار زیادی به دندان‌ها می‌شود می‌کنند. در نتیجه خدماتی که قرار است به منظور زیبایی دندان‌ها انجام شود حالت مخرب به خود گرفته و نتیجه عکس برای فرد را به همراه می‌آورد.

منظور از اطلاعات و پیشنهاداتی که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود، بد یا مضر بودن تمام روش‌های زیبایی نیست. بلکه مهم‌ترین اصل در انجام این خدمات، آگاهی کامل دندانپزشک و فرد از شرایط پیش رو است. بنابراین موردی که باید به آن توجه شود این است که هرکدام از این روش‌ها برای چه افرادی مناسب تر هستند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EowK
نظرتان را بنویسید