اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور

اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در آزمون زبان دانشگاه پیام نور 99 شرکت کرده اند ، می توانند نتایج آزمون خود را در قالب کارنامه ای که شامل نمره کل و نمره هر بخش از آزمون 99 EPTNU بوده را به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور دریافت کنند . 




مرکز سنجش و آزمون پیام نور با برگزاری آزمون زبان EPTNU امکان دریافت یک مدرک معتبر زبان انگلیسی را برای دانشجویان دکتری فراهم کرده و از این طریق شرکت کنندگان می توانند در آزمون جامع دکتری شرکت کرده و رساله خود را آغاز نمایند .

کلیه داوطلبانی که پس از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه در آزمون زبان دانشگاه پیام نور شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت پرداخته اند ، می توانند در زمان تعیین شده نتایج این آزمون را در قالب یک کارنامه که حاوی نمره هر داوطلب از 100 بوده دریافت کنند . این کارنامه بر روی سایت مرکز سنجش پیام نور منتشر می شود که جهت اطلاع رسانی به داوطلبان در این مطلب زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون 99 EPTNU شرح داده است .



زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور 99
در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون زبان پیام نور 99 هنوز خبر یا اطلاعیه ای منتشر نشده اما احتمالا همانند سایر آزمون های زبانی که در کشور برگزار می شود ، نتایج در فاصله یک تا دو هفته پس از زمان برگزاری آزمون EPTNU 99 اعلام شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن از طریق کانال تلگرام آزمون های زبان خارجی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .




با مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور 99 این مقاله به روزرسانی خواهد شد .










نحوه دریافت نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور 99
پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون EPTNU 99 ، شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و آزمون این دانشگاه به آدرس نشانی azmoon.pnu.ac.ir/portal/home و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، جواب آزمون خود را مشاهده نمایند . 

مراحل دریافت نتیجه آزمون EPTNU بدین شرح است که داوطلب می بایست پس از وارد شدن به سایت روی لینک دریافت نتایج آزمون در صفحه اصلی کلیک کرده و پس از آن گزینه اعلام نتایج را انتخاب کنند که در ادامه برای تسهیل این روند راهنمای تصویری اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور 99 ارائه شده است .



 راهنمای دریافت نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور

 آدرس سایت ثبت نام آزمون EPTNU را در پنجره مرورگر خود تایپ کنید .







 در صفحه اصلی لینک اعلام نتایج آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور را انتخاب کنید .







 کلیک بر روی گزینه " اعلام نتایج آزمون "








برای وارد شدن به صفحه اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور کلیک کنید .



مشاوره اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور 99
در زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور داوطلبان می توانند از نمره ای که در این آزمون کسب کرده اند باخبر شوند . نمره قبولی آزمون 50 از 100 بوده که در شرایط خاصی افراد می توانند با نمره کمتر از حد نصاب نیز مورد پذیرش واقع شوند . این شرایط عبارت است از :



​ دانشجویان دکتری که 80% نمره قبولی آزمون زبان دانشگاه پیام نور را کسب کرده باشند می توانند به صورت مشروط در آزمون جامع دکتری شرکت کرده و می بایست در زمان ثبت نام  آزمون ETPNU ، نسبت به شرکت مجدد در این آزمون پیش از دفاع از رساله دکتری و کسب نمره قبولی اقدام نمایند .



 دانشجویان دوره دکتری شاهد و ایثارگر می توانند با نمره 40 از 100 در آزمون EPTNU قبول شوند . این افراد می بایست گواهی معتبر یکی از موارد جانباز 25% و بالاتر ، آزادگان ، همسر و فرزند ( شهید ، جاویدالاثر ، آزاده ، جانباز 25% و بالاتر ) ، جانباز با حداقل 15% جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه و رزمنده با حداقل 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه را برای استفاده از این تسهیلات ارائه دهند .



داوطلبان آزمون زبان دانشگاه پیام نور از سرتاسر کشور می توانند از طریق تماس تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند . همچنین در صورت تمایل به شرکت در سایر آزمون های زبان معتبر نظیر MSRT ، MHLE و TOLIMO می توانید اطلاعات لازم را در این زمینه از مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کسب کنید .

در بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تولیمو









سوالات متداول


1-  نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور چه زمانی منتشر می شود ؟
 حدودا یک الی دو هفته پس از برگزاری آزمون EPTNU نتایج آن اعلام می شود که به محض مشخص شدن زمان دریافت نتایج این آزمون این مطلب به روز رسانی می شود .




2-  از چه طریق می توان نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور را دریافت کرد ؟
 نتیجه آزمون EPTNU در سامانه مرکز سنجش دانشگاه پیام نور اعلام می شود که راهنمای گام به گام دریافت آن در متن مقاله توضیح داده شده است .




3-  حداقل نمره مورد نیاز برای قبولی در آزمون EPTNU چیست ؟
 حدنصاب نمره قبولی آزمون EPTNU برابر با 50 از 100 است که این موضوع شامل استثنائاتی بوده که در این مطلب به طور کامل شرح داده شده است .

منبع : اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g3jZ
نظرتان را بنویسید