معرفی و راهنمای رستوران های ایرانی

معرفی و راهنمای رستوران های ایرانی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

شهر دوسلدورف آلمان رستوران های زیادی دارد که در میان آنها رستوران های ایرانی نیز قرار دارند و خورشت ها و کباب های ایرانی را سرو می کنند. مسافرانی که از ایران به شهر دوسلدورف آلمان مسافرت می کنند و به دنبال غذاهای ایرانی هستند ، می توانند از خوردن غذاهای ایرانی در این رستوران ها لذت ببرند و اوقات خوشی را سپری کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های ایرانی دوسلدورف و آدرس آنها آشنا شوید.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی دوسلدورف

بهترین رستوران های ایراني دوسلدورف در ادامه معرفی می شوند. البته این لیست کامل نیست و برای تکمیل شدن به نظرات شما نیاز دارد ، پس اگر تجربه مراجعه به رستوران های این شهر را دارید حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید.

رستوران ایرانی کندو دوسلدورف

از محبوب ترین رستوران های ایرانی در شهر دوسلدورف آلمان ، رستوران کندو است که بهترین غذاهای ایرانی را زیر نظر سرآشپز های ماهر سرو می کند. این رستوران محیط دنج و آرامش بخشی دارد و در کنار خوردن غذای ایرانی و نوشیدنی ها ، از شنیدن موسیقی نیز لذت خواهید برد.

  • آدرس : Martinstrabe 34 , 40223 Düsseldorf , Deutschland

 

رستوران کوچینی

یکی دیگر از رستوران های ایرانی شهر دوسلدورف ، رستوران کوچینی است که دارای منوی غذایی متنوعی است. در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می شوند و دوست داران خورشت های ایرانی می توانند لذت خوردن غذاهای خوشمزه رستوران کوچینی را تجربه کنند. فضای دنج و راحت از ویژگی های بارز رستوران کوچینی است و کارکنان رستوران نیز بسیار مودب هستند.


 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7E8y
نظرتان را بنویسید