معرفی و راهنمای سامانه های دانشگاه فرهنگیان

معرفی و راهنمای سامانه های دانشگاه فرهنگیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

سیستم جامع دانشگاهی گلستان سامانه ای الکترونیکی برای بسیاری از دانشجویان دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه فرهنگیان می باشد که بسیاری از امور مربوط به دانشگاه همچون درخواست نقل و انتقالی و میهمانی به سایر دانشگاه ها ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه ، مشاهده لیست دروس و … از طریق این سایت قابل انجام است. همچنین در سایت مروارید دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه های مربوط به ثبت نام دانشجویان ورودی جدید نیز منتشر می شود و پذیرفته شدگان این دانشگاه باید تمام اخبار موثق را از طریق سایت مذکور پیگیری نمایند.

در ادامه مطلب ضمن قرار دادن راهنمای تصویری ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ، شما را با هر یک از بخش های این سامانه و خدماتی که ارائه می دهد ، آشنا خواهیم ساخت. مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر در ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان و استفاده از بخش های مختلف آن با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان مشکلتان حل شود.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

امکانات سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سیستم جامع دانشگاهی گلستان از اسفند ماه سال 1379 با هدف الکترونیکی کردن تمام فعالیت های دانشگاهی طراحی و پیاده سازی شد. این سیستم در ابتدا فقط برای دانشگاه صنعتی اصفهان کاربرد داشت اما به تدریج دسترسی برای سایر دانشگاه ها از جمله دانشگاه فرهنگیان نیز ایجاد شد.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PnNW
نظرتان را بنویسید