لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  ۱۴۰۱​ در ورودی مهر و بهمن هر ساله از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی این دانشگاه باید نخست لیست رشته های این دانشگاه را بررسی کرده و برای انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

 

دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 هر ساله بصورت بدون کنکور و بدون آزمون اقدام به ثبت نام داوطلبان در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در دو ورودی مهر و بهمن می کند. برخلاف تصور بسیاری از داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 برای ثبت نام دانشجویان هیچگونه آزمون ورودی برگزار نمی کند.

اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 اولین قدم برای ثبت نام است. متقاضیان می توانند با بررسی لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  1401 موارد متناسب با ملاک های خود اعم از رشته تحصیلی، بازارکار، شهریه و ... را انتخاب کنند.

به منظور تسهیل فرآیند انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال جاری، در ادامه این مقاله لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 سال ۱۴۰۱​ ارائه شده است.

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 ۱۴۰۱​

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم دارند می توانند در یکی از رشته های بدون کنکور ارائه شده مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 ورودی مهر یا بهمن 1401 ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که پذیرش رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  ۱۴۰۱​ بر اساس سوابق داوطلبان انجام می شود.

 

ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 زیر نظر سازمان سنجش انجام می شود. در هر دوره از پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی معمولا لیست رشته محل های ارائه شده همزمان با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش اعلام می شود.

 

ممکن است در هر دوره از پذیرش بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 ظرفیت های ارائه شده و رشته های مورد پذیرش بنا به اصلاحات ایجاد شده در دانشگاه تغییر کند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  1401 ارائه شده است.

 

رشته های کاردانی داشگاه علمی کاربردی مهاباد 1
کاردانی حرفه ای امداد سوانح
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی - مربیگری پایه آمادگی جسمانی
کاردانی حرفه ای حسابداری امور مالی
کاردانی حرفه ای دستیاری مشاغل حقوقی 
کاردانی فنی برق - برق صنعتی
کاردانی فنی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده

 

به دلیل امکان تغییر و یا اصلاح لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 در هر دوره از ثبت نام به داوطلبان توصیه می شود دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی هر دوره را نیز مطالعه کنند.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 ۱۴۰۱​

در هر دوره از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 علاوه بر مقطع کاردانی برای رشته های کارشناسی ناپیوسته یا همان کاردانی به کارشناسی نیز بصورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می شود. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور می بایست پیش از ثبت نام در سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی نخست رشته های ارائه شده را بررسی کنند.

 

ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  1401 بصورت همزمان انجام می شود. داوطلبان می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در موعد مقرر موارد مورد نظر خود را از میان رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  ۱۴۰۱​ انتخاب کنند.

 

در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 برای آخرین دوره از پذیرش این دانشگاه ارائه شده است و لذا به داوطلبان توصیه می شود علاوه بر این لیست دفترچه و اصلاحات منتشر شده در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را نیز برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  1401 مطالعه کنند.

 

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1
کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی - مربیگری آمادگی جسمانی
کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی
کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک
کارشناسی حرفه ای خدمات حقوقی ارشاد و معاضدت قضایی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی 
کارشناسی حرفه ای مدیریت بورس 
مهندسی فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری کنترل - ابزار دقیق 

 

متقاضیان ثبت نام و پذیرش در رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  ۱۴۰۱​ می توانند برای اطلاع از سایر جزئیات ثبت نام این دوره دانشگاه علمی کاربردی مقاله زیر را مطالعه کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

اگر پس از مطالعه جزئیات لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1  1401 سوالی در خصوص ثبت نام و پذیرش این دانشگاه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه رشته هایی در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 ارائه می شود؟

✔️ رشته های مختلفی از گروه های صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و هنر در ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 وجود دارد که در این مقاله لیست کامل رشته ها نیز ارائه شده است.



 

2- ✔️ رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 در چه مقاطعی ارائه می شود؟

✔️ رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود که جزئیات رشته های هر یک در این مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 چند بار در سال انجام می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، ثبت نام رشته های بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1 سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود.

منبع : لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهاباد 1

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nL9p
نظرتان را بنویسید