ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
علاقه مندان به شغل دبیری و رشته های شغلی مرتبط با فرهنگیان می توانند با ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 شانس خود را برای استخدام در رشته دبیری مورد نظر خود بسنجند . آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 به منظور استخدام دبیران رشته های نظری ، فنی ، هنرستانی و ... در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می شود .



آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1400 من جمله وزارت آموزش و پرورش کشور تحت نظر سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور جذب دبیران و علاقه مندان به شغل دبیری برگزار می شود . مجری برگزاری آزمون استخدامی دبیران آزموزش و پرورش سال 1400 ، سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد .

داوطلبان علاقه مند به رشته های شغلی فرهنگیان می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش ، در آزمون استخدامی دبیری سال 1400 نام نویسی کرده و با طی کردن مراحل پذیرش ، در رشته شغلی و محل انتخابی خود ، شروع به فعالیت کنند .

بنابراین به منظور آگاه سازی متقاضیان استخدام رشته های دبیری و فرهنگیان سال جاری ، در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان ، شرایط و مراحل ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
 سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری و ثبت نام آزمون استخدامی دبیری سال جاری ، با انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 را تعیین کرده و به متقاضیان شرکت در این آزمون اعلام می کند . داوطلبان نیز موظف هستند در مهلت چند روزه ارائه شده ، تمامی مراحل ثبت نام را تکمیل کنند .



 تا کنون اطلاعیه از سوی سازمان سنجش در خصوص  ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش سال 1400 منتشر نشده است و لذا پیش بینی می شود زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 مشابه سال گذشته بوده و ثبت نام از اواخر شهریور آغاز شود.





ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 احتمالا از اواخر شهریور آغاز می شود



 به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 می توانند دفترچه راهنمای این آزمون را دانلود کرده و پس از مطالعه برای نام نویسی اقدام کنند .

حتما بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400





نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
 ثبت نام رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود . داوطلبان برای نام نویسی در آزمون استخدامی دبیری فرهنگیان سال 1400 باید در مهلت ارائه شده وارد سایت sanjesh.org شده و نام نویسی خود را در این آزمون نهایی کنند .



 اولین گام ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 خرید کارت اعتباری حاوی سریال لازم برای ورود به سامانه ثبت نام این آزمون است . داوطلبان می بایست با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش این سریال را تهیه کنند . لذا در ادامه به منظور سهولت امر نام نویسی داوطلبان مراحل و راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 را ارائه داده ایم .







 مراحل ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 :



1 - ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی " از لیست سمت راست صفحه

3 - دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ( آموزش و پرورش ) سال 1400

4 - ورود به لینک " ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1400 "

5 - انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی سمت راست و پرداخت هزینه آزمون

6 - ورود به صفحه ثبت نام با استفاده از سریال خریداری شده

7 - بارگذاری فایل عکس 3 * 4 داوطلب

8 - تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات خواسته شده

9 - تایید نهایی اطلاعات وارد شده و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری



 داوطلبان برای جلوگیری از بروز هر گونه خطا و مغایرت اطلاعات در ثبت نام آزمون استخدامی دبیری سال 1400 ، نخست می توانند با مطالعه مقاله زیر مدارک لازم برای نام نویسی این آزمون را آماده کرده و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی فرهنگیان 1400 کنند .

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش


 راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر آموزش و پرورش 1400 :



1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " و یا " sanjesh.org " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سازمان سنجش و آموزش کشور "







3 - انتخاب گزینه " استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی " از لیست سمت راست سایت سنجش







4 - انتخاب گزینه " ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 1400 "







 5 -انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری " از منوی سمت راست صفحه و پرداخت هزینه نام نویسی و بازگشت به صفحه ثبت نام برای تکمیل فرم های نام نویسی











به محض آغاز شدن ثبت نام لینک سامانه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در این قسمت فعال می شود



 داوطلبان متقاضی باید دقت داشته باشند که ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1400 و آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت همزمان بوده و داوطلبان می توانند در صورت علاقه برای استخدام سایر ارگان های دولتی و سایر شغل ها اقدام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1400









شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
 آزمون استخدامی آموزش و پرورش و استخدام دبیران رشته های مختلف تابع برخی قوانین و شرایط خاص می باشد که داوطلبان ملزم به رعایت تمامی شرایط عمومی استخدام دستگاه های دولتی سال 1400 و هم چنین شرایط اختصاصی استخدام در آموزش و پرورش می باشند .



 رعایت تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده برای تمامی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 واجب است چرا که در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در هر یک از مراحل استخدام داوطلبان ، قبولی کسب شده توسط داوطلبان لغو شده و روند استخدام وی متوقف خواهد شد .



 در ادامه مهم ترین شرایط لازم برای استخدام دبیران آموزش و پرورش 1400 را ارائه داده ایم . البته خاطر نشان می شود که شرایط ارائه شده بر اساس دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال گذشته ارائه شده و به محض انتشار دفترچه سال جاری بروزرسانی می شود .







 داشتن تابعیت ایرانی و التزام عملی به قانون اساسی

 اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی کشور

 داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت سربازی

 عدم اعتیاد به مواد مخدر و یا دخانیات و عدم سوء سابقه کیفری

 عدم محرومیت برای استخدام دستگاه های دولتی

 عدم استخدام رسمی و یا پیمانی در سایر دستگاه های دولتی

 رعایت تجانس رشته و مقطع تحصیلی مطابق با شرایط احراز تحصیلی ذکر شده برای رشته شغلی مورد نظر

 داشتن حداقل 20 سال تمام برای تمامی متقاضیان

 داشتن حداکثر 25 سال برای دارندگان دیپلم / 30 سال برای دارندگان کاردانی / 35 سال برای مدرک کارشناسی / 40 سال برای مدرک کارشناسی ارشد / حداکثر 45 سال برای مدرک دکتری



 داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و قوانین بعد از استخدام شدن در این رشته شغلی ، می توانند مقاله زیر را مطالعه کرده و پس از اطمینان از دارا بودن تمامی شرایط ، برای نام نویسی در این آزمون اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش







 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا همواره آماده راهنمایی و کمک به داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و پاسخگویی به پرسش های کاربران در خصوص این آزمون از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هستند . برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی آموزش پرورش عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا باشید .




سوالات متداول


1- به چه صورتی باید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرد ؟
ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل نام نویسی در این مقاله ارائه شده است . به محض آغاز فرصت ثبت نام لینک ورود به سامانه ثبت نام در این مقاله فعال خواهد شد .




2- ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی آغاز می شود ؟
طبق برخی از اخبار منتشر شده ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال جاری در بازه تابستان انجام خواهد شد که به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3- چه شرایطی برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش لازم است ؟
داوطلبان باید شرایطی من جمله شرط سنی ، شرط احراز تحصیلی ، شرط طی دوره آموزش و .... را رعایت کنند که شرایط لازم برای  ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این مقاله نیز ارائه شده است .

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wGjg
نظرتان را بنویسید