جزئیات ثبت نام دانشجویان میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران 99 - 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویانی که با میهمانی آنها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت گردیده؛ ضروری است از روز شنبه مورخ چهار بهمن ماه 1399 لغایت پایان وقت روز دوشنبه ششم بهمن ماه 1399 با مراجعه به سایت sipad.tums.ac.ir/fromguest و تکمیل و تایید فرم مشخصات نسبت به ثبت نام و تمدید شماره دانشجویی خود اقدام نمایند.


تذکر مهم:


قبل از اقدام برای ثبت نام، با ورود به سامانه سیپاد کد ملی و شناسنامه ثبت شده در سیستم را کنترل و صرفا با کد ملی و شناسنامه مندرج در سامانه فوق اقدام به ثبت نام جهت تمدید شماره دانشجویی نمایید.


جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک ضروری است مجددا" بعد از یک روز کاری به سایت مراجعه و شماره دانشجویی خود را مشاهده نمایید.


انتخاب واحد دانشجویان میهمان پس از تمدید شماره دانشجویی از روز سه شنبه 7 بهمن ماه 1399 لغایت پایان وقت روز پنجشنبه 9 بهمن ماه 1399 می­ باشد.


دانشجویان میهمان هنگام انتخاب واحد ملزم به پرداخت کلیه شهریه تحصیلی نیمسال دوم 1400-1399 می­ باشند و آن دسته از دانشجویانی که بنا بر شرایط خاص با تقسیط شهریه آنها موافقت می­ گردد، حداکثر قبل از شروع امتحانات ملزم به پرداخت کلیه شهریه تحصیلی و تسویه حساب می باشند. در غیر اینصورت این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص اعلام نمره یا مکاتبه با دانشگاه مبداء بعد از تاریخ یاد شده را نخواهد داشت.


منبع : جزئیات ثبت نام دانشجویان میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران 99 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G3B0
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر