زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sanjeshetakmili

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

متقاضیان ثبت نام منتظر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستن تا خودشون رو برای این ثبت نام آماده کنن .

 

سر فصل ها

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

راهنمای تصویری ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

رشته های امتحانی و مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 موضوع مورد بحث این مطلب است . داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 را تکمیل نمایند . رشته های گروه علوم پزشکی به دلیل فرصت شغلی و جایگاه اجتماعی که داره هر سال متقاضیای زیادی رو جذب خودش می کنه و چون ثبت نام دانشگاه روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد با هم انجام میشه کلا برای پذیرش توی هر کدوم از این دانشگاه ها باید یک ثبت نام انجام بشه .

متقاضیای ثبت نام منتظر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستن تا خودشون رو برای این ثبت نام آماده کنن .

لازم به ذکر است آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1402 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد برگزار شده و تابع شرایط و ضوابط خاصی است که در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر می شود . با توجه به افزایش روزافزون متقاضیان رشته های گروه پزشکی در ادامه به بررسی زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 می پردازیم .

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 شروع شده . ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی تو سایت مرکز سنجش پزشکی انجام میشه و تمام کسایی که قصد ادامه تحصیل تو دوره ی روزانه ، شهریه پرداز و آزاد رو دارن باید تو زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 وارد سایت sanjeshp.ir بشن و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط ، ثبت نام خودشون رو تو این سایت انجام بدن .

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 از اواخر دی ماه آغاز می شود  شروع میشه و داوطلبا فرصت دارن تا ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

احیانا اگر از ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 جا موندین و در زمان ثبت نام موفق به ثبت نام خودتون نشدین معمولا وزارت بهداشت دو بار فرصت جهت ثبت نام مجدد و یا ویرایش در اسفند و فروردین ماه میزاره که البته باز باید پیگیر اطلاعیه های مرکز سنجش پزشکی باشین تا ببینین برای سال 1402 هم مهلتی جهت ویرایش گذاشته میشه یا نه !

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402به زودي  آغاز مي شود

 

 دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

راهنمای تصویری ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

بدین منظور باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه کارشناسی ارشد و سپس ارشد را انتخاب نمایید .

در صفحه باز شده روی لینک ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون کلیک کنید .

در ادامه می بایست گزینه ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون را انتخاب نمایید .

حال با وارد کردن کد ملی و انتخاب گزینه " مشاهده " به سامانه ثبت نام آزمون دسترسی خواهید یافت .

در ادامه بر روی لینک پرداخت الکترونیکی کلیک کنید .

در صفحه باز شده اطلاعات درخواستی را وارد نموده و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایید .

پس از پرداخت هزینه از طریق لینک زیر می توانید نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود در فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایید .

 

 سامانه ثبت نام  کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 

رشته های امتحانی و مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 طبق اطلاعیه سازمان سنجش از 28 بهمن تا 10 اسفند اعلام شده است . در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی شرط تجانس رشته وجود داشته و داوطلبان بر اساس مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی می توانند در این آزمون شرکت کنند . به عبارت دیگر متقاضیان برای ثبت نام در رشته امتحانی مورد علاقه خود باید مدرک متناسب با همان رشته را داشته باشند که مرکز سنجش پزشکی لیست مربوط به آن را در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 منتشر خواهد کرد .

بررسی این لیست از اهمیت بالایی برخوردار بوده و داوطلبانی که طبق مدارک مورد پذیرش اعلام شده نسبت به انتخاب رشته امتحانی و ثبت نام در آزمون اقدام نکنند در هر مرحله از روند آزمون اعم از بررسی مدرک ، اعلام نتایج ، پذیرش و دوره تحصیل که باشند از روند سنجش حذف و از ادامه تحصیل محروم خواهند شد . لازم به ذکر است این شرط در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم لحاظ نشده و داوطلبان بدون توجه به مدرک کارشناسی خود می توانند در آزمون رشته امتحانی مورد علاقه ثبت نام نمایند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی سنجش اميركبير نیز در طول فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی سنجش اميركبير به سوالات متقاضیان پاسخ می دهند.

 

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی، باید مدارک ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده است را آماده نموده و اطلاعات آن ها را به درستی در فرم ثبت نام درج کنید. مدارک بارگذاری شده پس از پذیرش در دانشگاه و در زمان ثبت نام نهایی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت اشتباه بودن اطلاعات و مدارک، عواقب آن متوجه داوطلب خواهد بود. (

 

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

نام نویسی جهت شرکت در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، نیازمند داشتن مدارک در رشته های تحصیلی مشخص شده، می باشد که در جدول زیر به ذکر تعدادی از رشته های پرطرفدار، پرداخته شده است. همچنین داوطلبان می بایست برای دسترسی به اسامی تمامی این رشته ها به دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

 

نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 

اهمیت مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام ارشد

آخرین اخبار ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال جاری

مرکز سنجش آزمون پزشکی اعلام کرد زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ اواخر دی ماه سال جاری است. زمان دقیق ثبت‌نام هفته‌ چهارم دی ماه اعلام خواهد شد.براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، این آزمون در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

داوطلبان برای مشاهده مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوط به رشته‌های آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می‌توانند به وب‌سایت مرکز سنجش آزمون پزشکی مراجعه کنند.

نتایج نهایی کنکور ارشد پزشکی اعلام شد/ آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه پیام نور

 اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

ثبت نام منحصرا در تاریخ های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل درج شده در اطلاعیه صورت می پذیرد.

در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان کرده و اطلاعات غلطی ارائه کرده است و واجد شرایط نیست، قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

 سوالات متداول

1- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 در چه سایتی انجام می شود ؟

متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد پزشکی به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کنند که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است .

2- در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی انتخاب رشته امتحانی بر چه اساسی صورت می گیرد ؟

در این آزمون شرط تجانس رشته وجود نداشته و داوطلبان بر اساس مدرک کارشناسی خود نسبت به انتخاب رشته امتحانی اقدام می کنند که برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .

3- دانشجویان سال آخر کارشناسی مجاز به ثبت نام آزمون ارشد پزشکی می باشند ؟

این داوطلبان به شرط فارغ التحصیلی تا 31 شهریور 1402 مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند که سایر شرایط آن در متن مقاله شرح داده شده است .



 

سوالات متداول شما

1- ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 چه زمانی شروع میشه ؟

این ثبت نام از اواخر بهمن ماه شروع میشه که به محض این که زمان ثبت نام مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- آیا داوطبایی که از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 جا می مونن فرصتی جهت ثبت نام مجدد دارن ؟

همون طور که تو این مقاله گفته شد معمولا مرکز سنجش پزشکی 2 بار فرصت مجدد برای داوطلبا میزاره که به محض اینکه مشخص بشه ما تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ثبت نام ارشد بهداشت دانشگاه آزاد تو چه سایتی انجام میشه ؟

دانشگاه آزاد ثبت نام مجزایی نداره و ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تو سایت مرکز سنجش پزشکی انجام میشه که تو این مقاله اطلاعات کامل داده شده .

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

زمان کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی

تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان آزمون ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا ضمن توضیح تاریخ و نحوه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، اطلاع دیگر در این مورد را ارائه دهیم. با توجه به اینکه برای هر کدام از آزمون ها منابع خاصی نیاز است، مشاوران سنجش اميركبير به عنوان مجري اماده سازي منابع آزمون كارشناسي ارشد و دكتري می توانند بهترین منابع درسی را در اختیار شما گذاشته و شما را از جدیدترین تغییرات مربوطه به تاریخ برگزاری و اعلام نتایج آگاه نمایند. برای این کار کافی است که  به سايت سنجش تكميلي دات آي آر     www.sanjeshetakmili.ir   مراجعه كرده و از  ساعت 9صبح الی 18 در تمامی روزهای هفته با  شماره 02144031690 بيست خط تماس بگیرید. 

 

 

سوالات متداول داوطلبان

آیا برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کارت ملی لازم است؟

بله. شما برای ثبت نام به تصویر کارت ملی ( هم پشت و هم رو ) نیاز دارید.

آیا ممکن است همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنیم و تعهد خدمت را نیز بگذرانیم؟

خیر بر اساس شرایظ اختصاصی درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام شما نمی توانید همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنید و نیز تعهد خدمت خود را بگذرانید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کدام است؟

سایت سازمان سنجش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir

 

اطلاعیه 30 - در خصوص تکمیل ظرفیت پذیرش آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال 1399        

 اطلاعیه 29 - اطلاعيه اعلام اسامي پذيرفته شدگان آزمون ورودي كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال تحصيلي 1400-1399  

 اطلاعیه 28 - درخصوص زمان اعلام نتایج نهایی- اعلام اسامي واجدين شرايط مرحله دوم برای رشته هاي مورد پذيرش دانشگاه¬های شاهد- علوم بهزیستی و توانبخشی- علوم پزشکی ارتش و علوم پزشکی بقیه ا...(عج) -آزمون كارشناسي ارشد سال 99      

 اطلاعیه 27 - در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش رشته سم شناسی در آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال 99          

 تمدید مهلت انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد 99 از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 99/7/6 تا ساعت 16 روز دوشنبه 99/7/7 می باشد.         

 انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد 99 از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 99/7/1 تا ساعت 8 صبح روز جمعه 99/7/4 فعال می باشد.   

 اطلاعیه 26 - در خصوص رشته پرستاری مراقبت های ویژه کودکان در آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال 99          

 دفترچه راهنماي انتخاب رشته محل تحصيل آزمون ورودي دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته رشته‌هاي گروه پزشكي ( سال تحصيلي 1400-1399 ) 

 اطلاعیه 25 - در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان استفاده از سهیه استعداد درخشان كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال 99 

 اطلاعیه 24 - در خصوص ضریب درس زبان در آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال 99

اطلاعیه 1 - در خصوص آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال 1399        

اخبار و اطلاعیه سال 1398

 اطلاعیه 29 - در خصوص درخواست جابجایی یا بازگشت به محل پذیرش مرحله قبلی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 98          

 نتایج مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد صبح روز پنجشنبه 98/8/2 اعلام خواهد شد. 

 اطلاعیه 28 - در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 98     

 اطلاعیه مهم : به اطلاع داوطلبان می رساند مرکز سنجش آموزش پزشکی تلاش می نماید پس از دریافت نتایج مرحله دوم از دانشگاه های دارای مصاحبه، هفته اول آبان ماه نتایج مرحله تکمیل ظرفیت را اعلام نماید.   

 روز چهارشنبه 98/7/24 در مورد زمان اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت، اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.      

 اطلاعیه 27 - درخصوص اعلام اسامي واجدين شرايط مرحله دوم در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه های: شاهد- علوم پزشکی بقیه ا...(عج) و علوم بهزیستی و توانبخشی درآزمون كارشناسي ارشد سال 98        

 اطلاعیه 26 - اطلاعيه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص جدول ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل رشته هاي گروه پزشكي سال تحصيلي 99-98        

 اطلاعیه 25 - اطلاعيه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل کارشناسی ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال تحصيلي 99-98    

 

نظرتان را بنویسید