نمونه سوال قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول دی ماه

نمونه سوال قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول دی ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزان پایه چهارم برای آمادگی بیشتر در امتحانات دی و خرداد 1400 درس قرآن پایه چهارم، می توانند علاوه بر مطالعه و تمرین مباحث و مطالب کتاب درسی، نمونه سوالات ویژه امتحانات درس قرآن پایه چهارم را نیز دریافت کرده و با حل آن ها اشکلات درسی خود را برطرف سازند.

 

 

یکی از مهم ترین راه های بالا بردن آمادگی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی برای امتحان قرآن نوبت اول (دی ماه) و نوبت دوم (خرداد ماه)، حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی است که ممکن است طرح شود. به این منظور نمونه سوالات امتحان قرآن چهارم ابتدایی مدارس مختلف را به همراه پاسخ (جوابتشریحی در دو دسته امتحان قرآن نوبت اول و امتحان قرآن نوبت دوم قرار داده و در ادامه برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

با کلیک کردن روی هر کدام از نمونه سوالات امتحان قرآن چهارم دبستان، وارد صفحه مربوط به آن می شوید. علت اینکه مستقیما لینک دانلود را قرار نداده ایم این است که ابتدا سوالات طرح شده در آن امتحان را مشاهده کنید و درصورتیکه درجه سختی آن متناسب سطح علمی مدرسه شماست، درصورت تمایل فایل PDF مربوط به آن را همانجا بصورت رایگان دانلود کنید.

 

دانلود نمونه سوالات امتحان قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول ( دی ماه )

امتحانات نوبت اول دی 1400 همراه برای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی و حتی والدین آن ها نگران کننده بوده است. دلیل این نگرانی و اضطراب این است که دانش آموزان برای اولین بار با سوالات امتحانی نیمی از کتاب قرآن پایه چهارم مواجه می شوند و آشنایی قبلی از نوع سوالات این درس و میزان سختی آن ها ندارند.

 

با توجه به این موضوع بهتر است برای رفع این اضطراب و نگرانی، دانش آموزان پایه چهارم، نمونه سوالات امتحانی نوبت اول قرآن پایه چهارم سال های قبل را مطالعه نمایند تا با نوع سوالات و پاسخ های آن ها بهتر آشنا شوند. به همین دلیل در این قسمت چند سری از نمونه سوالات امتحانی نوبت اول قرآن پایه چهارم برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار گرفته است.

 

نمونه سوالات امتحان قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول
نمونه سوالات امتحان قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول ( سری 1 )
نمونه سوالات امتحان قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول ( سری 2 )

 

سوالاتی که در این نمونه سوال امتحان قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول خواهید دید به شرح زیر است :

 

معنی کلمات قرآنی زیر را بنویسید .

معنی عبارات قرآنی زیر را بنویسید.

کلمات زیر در هنگام وقف چگونه خوانده می شوند؟

دور حروفی که خوانده نمی شوند خط بکشید.

کلمات زیر در هنگام قرائت قرآن چگونه خوانده می شوند؟

 

در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالاتی از هدیه های آسمانی پایه چهارم باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید.

 

حتما بخوانید: نمونه سوالات هدیه های آسمانی چهارم ابتدایی



 

تمرین های فصل به فصل قرآن چهارم ابتدایی

برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل قرآن چهارم ابتدایی بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از درس قرآن چهارم ابتدایی ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه چهارم دبستان را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه چهارم ابتدایی می شود .

 

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان قرآن چهارم ابتدایی آماده سازند . 

 

به همین منظور در این قسمت چند سری از تمرینات فصل به فصل نوبت اول درس قرآن چهارم ابتدایی را برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار داده ایم :

 

تمرینات فصل به فصل قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول
درس اول
درس دوم
درس سوم
درس چهارم

 

در ادامه بخوانید: نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی با پاسخ تشریحی

 

جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس پایه دوم ابتدایی با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید.

منبع : نمونه سوال قرآن چهارم ابتدایی نوبت اول دی ماه

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Xy4k
نظرتان را بنویسید