زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری در دو نوبت ورودی مهر و بهمن انجام می شود و علاقه مندان باید در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 هر یک از ورودی ها نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند. زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود.

 

 

جذب دانشجو در بیش از 85 درصد از رشته محل های دانشگاه های سراسری از جمله در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی به صورت بدون آزمون بوده و ملاک پذیرش در این رشته محل ها سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد.

داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال ۱۴۰۰ می توانند در 2 نوبت ورودی مهر و یا ورودی بهمن ثبت نام خود را انجام دهند، که پس از شروع ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با دریافت دفترچه راهنما و مطالعه شرایط و ضوابط، از تاریخ و نحوه ثبت نام رشته های ارائه شده مطلع شوند.

 

 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

خاطر نشان می شود که لازم است داوطلبان در زمان قانونی تعیین شده برای ثبت نام که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، ثبت نام خود را انجام دهند. از این رو در ادامه این مقاله، جزئیات زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 ورودی مهر و بهمن را اعلام کرده ایم.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400

علاوه بر ورودی مهر ماه، مرحله دوم ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی سال 1400 یعنی ورودی ترم بهمن است که داوطلبان برای ثبت نام این دوره هم نیاز است در مهلت ثبت نام علاوه بر ارائه مدارک لازم برای ثبت نام، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 را نیز برای پذیرش در رشته بدون آزمون مورد نظر پرداخت نمایند.

 

 طبق اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش در خصوص پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 منتشر شده، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 احتمالا از اواخر آذر آغاز می شود.

 

 هم چنین طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400 همزمان با آغاز مهلت نام نویسی این ورودی منتشر خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر، از مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه مطلع شوید.

حتما بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400

 مرحله اول ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰ برای نیمسال اول تحصیلی این دانشگاه ها می باشد. داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 و مطالعه آن در مهلت معین برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 با توجه به اطلاعیه ای که در خصوص تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 از سوی سازمان سنجش منتشر شده، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری در بازه زمانی 14 لغایت 20 مرداد انجام می شود. همچنین مهلت ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی تا 15 شهریور تمدید شده است.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 تا 15 شهریور تمدید شده است.

 

 به محض آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 و یا تمدید شدن این مهلت علاوه بر بروزرسانی این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همنچنین شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از جزئیات ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مطلع شوید.

 

در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰

 

خبر تاریخ 1 آذر ۱۴۰۰

ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه اغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 چه موقع است؟

✔️ زمان ثبت نام بدون آزمون سراسری نیمسال اول حدودا در محدوده اواخر آذر ماه است که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 برای ورودی مهر ماه چه زمانی است؟

✔️ ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری برای ورودی مهرماه ماه مرداد ماه بود که توضیحات تکمیلی در این مقاله آمده است.



 

3- ✔️ آیا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 تمدید می شود؟

✔️ این احتمال وجود دارد که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشاه های سراسری 1400 تمدید شود که در این مقاله به این موضوع پرداخته شده است.

منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KwBn
نظرتان را بنویسید