آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی

آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که حائز شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران 5 درصدی در کنکور هستند می توانند برای اطلاع از آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی​ در دوره روزانه و پردیس خودگردان ، کارنامه قبولی های این سهمیه در کنکور سال گذشته را مشاهده کنند . بررسی این اطلاعات قبولی کمک شایانی به داوطلبان در زمان برنامه ریزی و اولویت بندی انتخاب ها می کند .

برای مشاوره آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی






رشته مامایی از پرمتقاضی ترین رشته های گروه آزمایشی تجربی است که هر ساله داوطلبان زیادی دانشگاه های پذیرنده این رشته را در لیست انتخاب های خود وارد می کنند . متقاضیان این گروه آزمایشی که علاقه مند به انتخاب رشته مامایی با سهمیه ایثارگران 5 درصدی هستند با توجه به رتبه خود در زیر گروه یک و با کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد ( سهمیه مناطق ) ، می توانند از شانس قبولی در این رشته برخوردار باشند .

برای انجام یک انتخاب رشته اصولی ، مقایسه آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی​ 98 - 99 با رتبه کسب شده داوطلب در کارنامه اولیه کنکور سراسری کمک بسزایی خواهد نمود . از این رو در این مقاله آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی دانشگاه های دولتی و پردیس خودگردان کنکور 98 ارائه شده است .



آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی روزانه
در این قسمت با توجه به آخرین رتبه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی دانشگاه سراسری 98 ، رتبه های قبولی رشته مامایی سهمیه ایثارگران دانشگاه های دولتی روزانه و پردیس خودگردان را در سهمیه 5 درصدی در اختیار شما قرار داده ایم .

داوطلبان با بررسی رتبه های قبولی می توانند از شانس قبولی خود با رتبه ای که در کنکور سراسری 99 کسب می کنند مطلع گردند . با وجود این که این رتبه ها بر اساس کارنامه های داوطلبان در سال گذشته جمع آوری شده ، با این حال ممکن است تحت عواملی چون بومی گزینی ، جامعه آماری شرکت کننده و ظرفیت پذیرش هر رشته محل با تغییراتی همراه باشد ولی همچنان مناسب ترین منبع برای انتخاب رشته کنکور 99 می باشد . 

در ادامه  آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی روزانه ارائه شده است .



آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی روزانه
ادبیات فارسی 32 38 58 42 40
عربی 23 32 51 16 80
معارف 62 67 54 48 60
زبان 27 80 19 74 35
زمین شناسی 4 36 0 0 3
ریاضیات 49 7 34 24 40
زیست شناسی 33 63 42 58 44
فیزیک 26 7 11 34 27
شیمی 49 43 25 44 31
رتبه درسهمیه 5 درصدی 7624 7065 6703 6645 4859
رتبه کشوری 50035 45958 46256 43158 33207
دانشگاه محل قبولی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر


در ادامه بخوانید : آخرین رتبه قبولی مامایی کنکور سراسری 98










آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی پردیس خودگردان
در ادامه  آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی پردیس خودگردان 98 - 99 ارائه شده است .

توجه

 به محض انتشار اطلاعات آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی پردیس خودگردان ، مقاله به روز رسانی می شود .



بیشتر بخوانید: آخرین رتبه قبولی مامایی دانشگاه آزاد



مشاوره قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی در کنکور 98 - 99
داوطلبان سهمیه ایثارگران 5 درصدی که پس از مطالعه مقاله به هر دلیل موفق به کسب رتبه قبولی فیزیوتراپی در این سهمیه نشدند برای اطلاع از رتبه قبولی سایر رشته ها می توانند مقاله آخرین رتبه و کارنامه قبولی سهمیه ایثارگران 5 درصدی را مطالعه کنند تا از این طریق از آخرین رتبه برای قبولی در سایر رشته های دلخواهشان در این سهمیه مطلع شوند .

همچنین متقاضیان انتخاب رشته کنکور سراسری در سهمیه ایثارگران 5 درصدی گروه تجربی می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا ،  تخمین رتبه ، رتبه و رشته محل خود را به طور تقریبی و حدودی تخمین زده و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند .



بیشتر بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری



 به دلیل اهمیت اولویت بندی انتخاب ها و تاثیر آن در اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری  99 ، داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با بخش های مختلف کارنامه کنکور سراسری و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشند .

منبع : شرکت کنندگان آزمون های گزینه 2








در ادامه بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری




سوالات متداول


1- برای اطلاع از محدوده قبولی مامایی سهمیه ایثاررگران 5 درصدی در کنکور سراسری چه پیشنهای دارید ؟
مشاهده کارنامه واقعی پذیرفته شدگان رشته مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی سال گذشته می تواند محدوده قبولی کنکور را در این سهمیه به شما نشان دهد ، که در این مقاله اطلاعات قبولی این سهمیه در رشته مامایی ارائه شده است .




2- اطلاع از آخرین رتبه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران کنکور سراسری سال گذشته در چه زمانی مفید است ؟
این اطلاعات از زمان برنامه ریزی که جزئیات آن به تفصیل در این مقاله ارائه شده است از این اطلاعات استفاده نمایید تا از محدوده قبولی در این رشته با این سهمیه آگاه شوید .




3- آخرین رتبه قبولی های مامایی در سهیه ایثارگران 5 درصدی این مقاله بر چه اساسی ارائه شده است ؟  
این اطلاعات بر اساس کارنامه های واقعی داوطلبان کنکور سال گذشته جمع آوری شده است .  

منبع : آخرین رتبه و کارنامه قبولی مامایی سهمیه ایثارگران 5 درصدی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0Zp3
نظرتان را بنویسید