چگونه از لوگوی جدید خود استفاده کنید

چگونه از لوگوی جدید خود استفاده کنید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

اکنون که بسته لوگوی حرفه ای خود را خریداری کرده اید، زمان استفاده از برند جدیدتان فرا رسیده است. بسته لوگوی حرفه ای شامل تمام فایل هایی است که برای استفاده فوری از برند جدید خود نیاز دارید.لوگوی شما هسته اصلی هویت بصری شماستبرای اینکه برند شما فورا قابل تشخیص باشد، داشتن یک هویت بصری ثابت مهم است. لوگوی شما هسته اصلی هویت بصری شماست.شما می توانید برای طراحی لوگو لوازم خانگی از سایت طراحی لوگو آنلاین بیزگو استفاده کنید.

لوگوی شما را می توان در موقعیت های مختلف استفاده کرد و ما برای هر موقعیتی که قابل تصور است یک فایل لوگوی خاص داریم. می‌توانید از لوگوی کامل خود در رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌ها استفاده کنید، و برای مثال می‌توانید از نسخه‌های سیاه و سفید در فاکتورها یا اسناد استفاده کنید.چگونه از لوگوی خود در وب سایت خود استفاده کنیدچه از یک تم وب سایت استفاده کنید یا یک وب سایت سفارشی داشته باشید، لوگوی شما باید جایگاه برجسته ای داشته باشد تا حضور دیجیتالی شما قابل تشخیص باشد. 

متداول ترین مکان ها برای لوگو هدر وب سایت و منوی ناوبری بالا هستند. هنگامی که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید، تمرین خوبی است که از لوگوی خود در صفحه پرداخت نیز استفاده کنید تا به مشتریان خود اطمینان خاطر بدهید که هنوز در جای مناسب هستند.یکی دیگر از فرصت های مهم برندسازی فاویکون است. این نماد کوچک در مرورگر شما است که در کنار URL شما قرار دارد. از آنجایی که این نماد بسیار کوچک است، معمولاً فقط از قسمت کوچکی از لوگوی خود مانند نماد استفاده می کنید. 

بسته‌های لوگوی حرفه‌ای ما به‌طور خودکار این فاویکون‌ها را برای شما ایجاد می‌کنند، بنابراین لازم نیست نگران نحوه تغییر اندازه لوگوی خود باشید.نحوه استفاده از لوگوی خود در شبکه های اجتماعیاحتمالاً قبلاً دارای حساب های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، لینکدین، یوتیوب و اینستاگرام هستید. مهم است که هر یک از این کانال ها هویت برند بصری یکسانی داشته باشند تا مشتریان شما بدانند که این کانال ها به یکدیگر تعلق دارند. آپلود لوگوها و تصاویر جلد خود در این پلتفرم ها یک راه عالی برای حضور فوری برند است.ما اندازه‌های صحیح تصویر را برای هر یک از این کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در بسته‌های لوگوی حرفه‌ای گنجانده‌ایم، بنابراین می‌توانید بلافاصله استفاده از برند جدید خود را شروع کنید.

نحوه استفاده از لوگوی خود به عنوان واترمارکاگر عکاس هستید، می‌توانید لوگوی خود را روی عکس‌هایتان قرار دهید تا از تصاویرتان محافظت کنید و عکس‌هایتان را برند کنید. معمولاً برای این منظور از یک نوع سیاه یا سفید از لوگوی خود استفاده می کنید. اغلب این تصاویر دارای پس‌زمینه شفاف هستند، بنابراین عکس شما تا حدی می‌درخشد. انواع لوگوی شفاف سیاه و سفید در بسته آرم حرفه ای ما گنجانده شده است، بنابراین نیازی نیست خودتان لوگوی خود را دستکاری کنید.می توانید از Adobe Photoshop یا هر ابزار ویرایش تصویر آنلاین برای قرار دادن لوگوی خود در بالای عکس های خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از لوگو در ایمیل 

وقتی از طریق ایمیل با مشتری خود ارتباط برقرار می کنید، دوست دارید برند شما را به مشتریان خود یادآوری کنید. یک راه خوب برای انجام این کار این است که لوگوی خود را در ایمیل خود قرار دهید.مهم است که فقط تصاویر کوچک را در مکاتبات ایمیل خود بگنجانید. از این گذشته، هیچ کس نمی خواهد هر بار که ایمیل خود را باز می کند منتظر بارگیری تصاویر بزرگ باشد.

 ما چند گزینه لوگو را در بسته آرم حرفه ای خود ارائه می دهیم که می توانید دقیقاً برای این منظور از آنها استفاده کنید.نحوه استفاده از لوگو در کارت ویزیتکارت ویزیت شما یک آیتم فیزیکی است که می توانید آن را با هر کسی که به برند شما علاقه مند است به اشتراک بگذارید. 

معمولاً حاوی اطلاعات تماس شما و البته لوگوی شما با شکوه تمام است.ما طرح های آماده کارت ویزیت افقی و عمودی را با لوگوی شما ارائه می دهیم که می توانید از آنها به عنوان جلوی کارت ویزیت خود استفاده کنید. برای آپلود این فایل ها باید از یک سرویس چاپ (آنلاین) استفاده کنید. اکثر خدمات چاپ قابلیت هایی را ارائه می دهند که می توانید به سرعت اطلاعات تماس خود را در پشت آن اضافه کنید.نحوه استفاده از لوگو در فاکتورها و لوازم التحریرچه در حال چاپ اسناد یا ارسال آنها به صورت دیجیتالی باشید، برند شما باید حرفه ای باشد.

 معمولا لوگوی شما در بالای سند شما قرار می گیرد. بزرگتر همیشه بهتر نیست و کمی ظرافت به حرفه ای تر شدن آن کمک می کند.هر سندی متفاوت است. اگر اسناد زیادی را با چاپگر سیاه و سفید چاپ می کنید (مثلاً فاکتورها)، ممکن است به جای استفاده از نسخه تمام رنگی از یک نسخه سیاه و سفید از لوگوی خود استفاده کنید. ما هر دو را در بسته حرفه ای قرار می دهیم.نحوه استفاده از لوگو بر روی لباس 

اگر در مورد برند خود جدی هستید، باید آن را بپوشید! می‌توانید از فایل‌های لوگوی شفاف استفاده کنید و آن‌ها را روی لباس قرار دهید تا یک برند ثابت ایجاد کنیدتعداد زیادی فروشگاه سفارشی سازی لباس (آنلاین) وجود دارد. آنها تقریبا همیشه گزینه ای برای آپلود یک تصویر و قرار دادن آن بر روی لباس شما ارائه می دهند. مراقب باشید تصاویر مناسبی را که پس‌زمینه شفافی دارند آپلود کنید.

نحوه قرار دادن لوگوی خود در نماد برنامهنمادهای برنامه تصاویر کوچکی هستند که روی صفحه گوشی شما قرار دارند. به دلیل اندازه آنها، مهم است که به خوانایی فکر کنید. اغلب ایده خوبی است که از نوع لوگوی کوچک برای این منظور استفاده کنید، زیرا لوگوی کامل شما (با نام و شعار) احتمالا برای خواندن خیلی کوچک است.بسته حرفه ای شامل چندین گونه لوگو است. همچنین شامل لوگوی کوچک با فرمت مربع است که برای نماد برنامه شما عالی است.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y26W
نظرتان را بنویسید