اجرا نما ویلایمان را به چه کسانی بسپاریم؟

اجرا نما ویلایمان را به چه کسانی بسپاریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

شرکت اجرا کننده نما ویلا نقش بسیار مهمی در نمای ساختمان ها می توان داشته باشد  . از آنجایی که یک نما خوب و جذاب رابطه مستقیمی با طراحی نما ساختمان را دارد هرچه طراحی جذاب تر باشد نمای جذاب ترین خواهیم داشت .

در طراحی نمای ویلا خیلی از موارد باید در نظر گرفته شود که شرکت اجرا کننده نما ویلا اگر حرفه‌ای باشد به این موارد را در نظر خواهد گرفت .

مثلاً ویلا می‌تواند مناسب با منطقه، رنگ مصالح، جنس مصالح انتخاب شود و اهمیت داشته باشد و طراحی نمای ویلا می توان با بافت منطقه آسمان و …. متناسب باشد .

یک شرکت اجرا کننده نما ویلا حرفه ای شرکتی است که با اینکه تمام عوامل تاثیرگذار در نمای ویلا را بررسی می‌کند یک نمای بسیار عالی و جذاب متناسب با تمام شرایط را طراحی و اجرا درمی‌آورند .

انواع نمای ویلا و ساختمان های ویلایی شامل نما سنگی، نما  مدرن، نما کلاسیک یا بازسازی نما رومی، نما سنگ سلطنتی، نما سیمانی می باشد.

شرکت اجرا کننده نما ویلا

نما رومی و نمای سیمانی

نما رومی یا نمای سنگ رومی یکی از نماهای ساختمان های ویلای می باشد همه مردم از کنار آن رد شده یا آن را دیده اند.

سبک شناخته شده‌ای از این نما در جهان می باشد به صورتی که اگر یک معمار با نگاه کند به سرعت می تواند بفهمد که این سبک معماری نما رومی و نمای سنگ رومی می باشد .

طرح هایی از نمای سنگ رومی شامل ستون‌های بلند و همراه با حکاکی روی سنگ ها و مجسمه ها می باشد.

نما سنگ رومی از سال‌های پیش در طرح های بسیار محبوبی برای ساختمان های ویلایی بوده و یکی از نماهای پرطرفدار می باشد و به عنوان یکی از نماهای لاکچری شناخته می شود.

شرکت اجرا کننده نما ویلا می تواند انواع نمای ویلا و ساختمان را به بهترین شکل طراحی کند یکی از نماهای پرکاربرد که شرکت از آن برای طراحی بسیاری از ویلاهای مدرن استفاده می کند نما سیمانی می باشد .

نما رومی یا نما سیمانی ؟

نما سیمانی همانطور که از اسمش پیداست از سیمان سفید و موارد دیگر تشکیل شده است حتی نما رومی هم می‌تواند از جنس سیمان با طرح نما رومی باشد .

انواع نما سیمانی شامل سیمان سفید، سیمان شسته، نما سیمانی تخته ماله، نما ماهوتی و چکشی و غیره می باشد.

چند نمونه از این نماها را در این بخش شرح می دهیم مثلاً سیمان سفید این نما همانطور که از اسمش پیداست از سیمان‌سفید تشکیل شده و به وسیله سیمان سفید اجرا می‌شود .

این نما ظاهر فیزیکی سیمان سفید را یدک می‌کشد به ظاهر کاملا سفید می باشد ظاهری زیبا و لوکس دارد .

نما سیمانی رومی که نمای کلاسیک گفته می‌شود از نمای روم باستان گرفته شده این نما بسیار زیبا و با جزئیات زیادی ساخته می شود.

نمای سیمانی خراشی این نما ساختمان های ویلایی به اسم خراشی شناخته می‌شود و بعد از اجرا با ملات سیمان و ماله با ملات ماسه و پودر سنگ و سیمان روی سطح کار می شود و بعد با ایجاد خراش روی سطح از ماله محصول استفاده می شود.

بازسازی نما ساختمان

به مرور زمان برخی از زمان های ساختمان و اثرات تغییر آب و هوا و عوامل دیگر فرسوده می‌شود .

بازسازی نما ویلا  توسط شرکت اجرا کننده نمای ویلا یا شرکت های بازسازی نما ساختمان یکی از کارهای بسیار مهم است که می تواند در زیبایی ساختمان های قدیمی و ویلایی قدیمی موثر باشد .

نما های قدیمی تر بیشتر آجری و نمای چوبی دارند و برای بازسازی نما اولین اقدام به مرحله طراحی جدید و برداشتن یا اصلاح نمای قبلی می باشد .

یکی از نما ها یی که برای خانه های ویلایی بسیار کاربرد دارد نمایش شیشه می باشد که نور بیشتری را به داخل هدایت می کند و زیبایی خاصی به بینا می‌بخشد .

شرکت اجرا کننده نما ویلا بر اساس شرایط محیطی و ابعاد ساختمانی و عوامل دیگر بهترین طراحی و نمای جدید را برای بازسازی نمای ساختمان در نظر می‌گیرد.

در طراحی نما ساختمان هر چه از جنس بهتری استفاده شود دیرتر فرسوده می شود و برای باز سازی ساختمان ها هم بهتر است از جنس خوب استفاه شود .

باز سازی نما ساختمان همیشه برای بافت فرسوده نیست و گاهی برای زیباتر شدن و به روز شدن ساختمان بازسازی را انجام می دهند .

لینک مرجع https://namasazanmoradi.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oDQL
نظرتان را بنویسید