گی و لواط مردان چیست

گی و لواط مردان چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
همه ما در زندگی خود دوستان صمیمی همجنسی داریم که به آن ها علاقه نشان داده و ترجیح می دهیم که وقتمان را با آن ها بگذرانیم. ممکن است دوست داشته باشیم که با آن ها به سینما، پارک یا مهمانی برویم، اما چقد احتمال دارد که بخواهیم با دوست همجنسمان یک حمام آب گرم بگیریم و یا با او همبستر شویم؟

همانطور که واضح است، ما برای روابطمان با دیگران در ذهنمان خط قرمز هایی داریم. به این معنی که شاید تفریح با دوستمان لذت بخش و خوب باشد اما قطعا رابطه جنسی با او ایده خوبی نخواهد بود.

در مورد افراد همجنسگرا شرایط به گونه ای دیگر است، به این صورت که دختران لز یا پسران گی ترجیح می دهند که هر چه بیشتر با همجنس خود تماس بدنی داشته باشند و حتی با آن ها رابطه جنسی برقرار می کنند. دراین مقاله درباره مردان گی که به همجنسشان علاقه جنسی دارند صحبت کرده ایم و نشانه های این گونه مردان را به همراه عوارض لواط، بیان کرده ایم.



گی چیست و علت لواط مردان
گرایش به همجنس در مردان که نوعی انحراف جنسی محسوب می شود به عنوان همجنس گرایی یا همجنس بازی شناخته می شود. به این گونه گرایشات جنسی در زبان انگلیسی گی (Gay) و در اسلام لواط می گویند. نام لواط در دین اسلام برگرفته از نام قومی است که در قران نامشان ذکر شده و لوط نام دارند. این قوم طبق داستانی که در قران بیان شده، همجنسگرا بودند و مردانشان با یکدیگر لواط می کردند.

بسیاری از مردانی که تمایلات همجنس خواهانه دارند یا ازدواج نمی کنند یا در صورتی که ازدواج کنند احتمالا زندگی مشترکشان با شکست و طلاق مواجه می شود. زیرا متاسفانه اغلب افراد گی پس از ازدواج هم به سمت تمایلات انحرافی خود کشیده می شوند و به جای ارتباط جنسی صحیح با همسرشان، ترجیح می دهند که با دوستان مرد خود ارضا شوند.

محققان هنوز موفق نشده اند که یک علت واحد برای انحراف جنسی همجنسبازی در زنان و مردان که با نام لز و گی بیان می شوند، بیابند اما برخی آن را به خصوصیات ژنتیکی یا اثر هورمون های خاص در دوره جنینی نسبت می دهند و برخی دیگر اثرات محیط را در گی شدن پسران بیشتر می دانند. این دسته از محققان معتقدند که یادگیری هایی که اتفاق می افتد و همچنین تجربیات ناگوار کودکی، مانند مورد تجاوز قرار گرفتن و یا دیدن صحنه سکس والدین، می تواند باعث شود که فرد به لواط روی بیاورد.

بیشتر بخوانید: خشونت و کودک آزاری


عوارض گی بودن و لواط در مردان
انجام لواط توسط مردان، می تواند عوارض و پیامد های مخربی داشته باشد که در این بخش از مقاله این موارد را عنوان کرده ایم تا افرادی که همجنس گرا هستند با مطالعه این عوارض و آگاهی از آن ها برای درمان و ترک عادت لواط خود اقدام کنند.

 ابتلا به انواع بیماری های مقاربتی عارضه دردناک لواط

رابطه مقعدی به خودی خود می تواند عوارض ناگواری مانند انتقال عفونت داشته باشد زیرا مقعد محل نگهداری فضولات و مدفوع است و در اثر دخول، میکروب وارد مجرای آلت تناسلی فرد فاعل می شود. علاوه بر این به طور کلی روابط جنسی خارج از چارچوب خانوادگی که به روابط آزاد معروف هستند، علت اصلی انتشار و شیوع بیماری های مقاربتی مانند ایدز هستند.

 سست شدن عضلات مقعد یکی دیگر از عوارض لواط

ساختار بدنی انسان به گونه ای است که هر عضوی مختص به انجام یک کار است و در صورت استفاده نابجا از آن، موجب آسیب دیدگی آن می شوید. روابط جنسی مقعدی باعث شل شدن عضلات مقعد و بی ارادگی در دفع مدفوع می شود.

بیشتر بخوانید: عوارض رابطه مقعدی
 بالا رفتن نرخ طلاق پیامد ناگوار لواط

علت بسیاری از طلاق ها، ناتوانی ها و انحرافات جنسی زن و مرد است. مردی که علاقه ای به نزدیکی با همسر خود نداشته باشد، نه می تواند خودش ارضا شود و نه همسرش از رابطه جنسی لذتی خواهد برد. در چنین شرایطی احتمالا انحراف جنسی مرد باعث از هم پاشیدن زندگی زناشوییش و طلاق خواهد شد.



 آسیب به غده پروستات از خطرات لواط

دهانه مقعد ماهیچه های حلقوی بسیار محکمی دارد که مانند یک کش به دور آلت مرد فاعل قرار می گیرند. بنابراین در شرایطی که مرد فاعل در حال ارضا شدن است، این ماهیچه ها مانند سد محکمی عمل می کنند و مانع از خروج منی می شوند. در چنین شرایطی فشار بسیار زیادی به کیسه های منی و غده پروستات وارد می شود و آسیب های جدی به دنبال خواهد داشت.

 سرطان بوون بیماری نادر و خطرناک حاصل از لواط

بوون (Bowen) نوعی سرطان پوست نادر است که در مخاط انتهای مقعد به وجود می آید. این سرطان بیشتر در مردانی که در سنین بالا قرار دارند و یا در جوانانی که زگیل مقعدی و یا فعالیت جنسی مقعدی زیاد دارند، بروز می کند. علائم بوون خارش، سوزش و خونریزی در اطراف مقعد است.

 لواط عاملی برای ابتلا به انواع بیماری های روانی

شخصی که در لواط، مفعول واقع می شود احساس می کند که مرد نیست و احتمالا به انواع اختلالات روانی مبتلا خواهد شد که مهمترین آنها مازوخیسم و سادیسم است.

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی خشن


درمان گی بودن و لواط در مردان
به طور کلی برای درمان گی بودن مردان، لازم است که ابتدا زمان به وجود آمدن گرایش جنسی مرد بررسی شود. به همین منظور در این قسمت از مقاله سه نوع لواط را بیان کرده ایم و توضیح داده ایم که در کدام موارد، درمان بهتر انجام می گیرد.

 همجنس گرایی اولیه: در صورتی که فرد از همان ابتدای بلوغ که گرایشات جنسی شروع به شکل گیری می کنند، تمامی تمایلات جنسیش صرفا به همجنسانش معطوف شده باشد، در دسته همجنس گرایی اولیه قرار می گیرد که درمان آن بسیار دشوار خواهد بود.

همجنس گرایی ثانویه: افرادی که در دسته همجنس گرایی ثانویه قرار می گیرند، کسانی هستند که از ابتدای بلوغ به جنس مخالف خود گرایش داشته اند اما به مرور زمان و به دلایل مختلف گرایش جنسی شان تغییر کرده و اکنون همجنس باز شده اند. درمان این گروه آسان است.

 همجنس گرایی اجباری: اگر فردی به دلیل محدودیت های محیطی، نبودن شرایط ازدواج، ناتوانی در برقراری رابطه با جنس مخالف و یا اجبار یک مرد دیگر، گی شده باشد؛ در دسته همجنس گرایی اجباری جای می گیرد که درمان آن از هر دو مورد قبل راحتتر انجام می شود.

حتما بخوانید: رابطه جنسی قبل از ازدواج
پس از آن که مشخص شد که فرد گی در کدام دسته قرار می گیرد، می تواند برای درمان اقدام کند. درمان های رایج برای همجنسبازی مردان عمدتا شامل مواردی می شوند که در ادامه بیان شده اند.

 مراجعه به روانپزشک

اولین اقدامی که باید برای درمان انجام گیرد مراجعه به پزشک و انجام معاینات کامل اولیه است. چه بسا مشکلات جنسی به دلیل ترشح غیر نرمال غدد درون ریز اتفاق افتاده باشد که در این صورت با دارو هایی که روانپزشک تجویز می کند، می توان این مشکل را به سادگی برطرف کرد.

 تلقین مثبت

هیچ گاه به خودتان تلقین نکنید که نمی توانید با جنس مخالف ارتباط برقرار کنید و فقط به همجنستان تمایل دارید، زیرا این گونه تصورات بزرگترین مانع بر سر بهبودی تان هستند. در عوض سعی کنید که به افکار مبتنی بر تمایل به همجنس و عدم تمایل به جنس مخالف خود، بی توجهی کنید و آن ها را از خود دور کنید و باور داشته باشید که می توانید تمایلات جنسی خود را تغییر دهید.

 تاکید بر نقش های مردانه

در تنهایی و خلوت خود خیال پردازی کنید و صحنه هایی را تصور کنید که در آن نقش یک مرد، همسر و پسر خانواده را بر عهده دارید و سعی کنید هرچه می توانید به این نقش رنگ و بوی مردانه دهید. نقش خود را کاملا پررنگ و مردانه بیان کنید و به این تصویر گری ها به مدت 6 ماه به طور مداوم ادامه دهید.

 دوری کردن از موقعیت های آلوده و تحریک کننده

سعی کنید در جمع هایی که آلوده بوده و افراد گی در آن حضور دارند، شرکت نکنید. به طور کلی از شرایطی که برایتان تحریک کننده هستند دوری کنید و از نگاه های شهوت آمیز به همجنسان مرد خود پرهیز کنید.

 کنترل فکر

شما توانایی این را دارید که افکار خود را کنترل کنید، بنابراین اصلا اجازه ندهید که تصورات و افکار همجنس گرایانه به ذهنتان هجوم بیاورند. اگر این گونه افکار به طور ناخواسته به سراغتان آمد، سریع آن ها را قطع کنید و به جمع دوستان یا اهل خانواده بروید و تا زمانی که این تصورات مسموم از ذهنتان خارج نشده جمع را ترک نکنید.

 برنامه ریزی برای اوقات بی کاری

بیکاری می تواند ریشه بسیاری از اندیشه های منفی و غیر منطقی باشد. سعی کنید که برای تمامی روزتان برنامه ریزی داشته باشید. اوقات خود را با مطالعه، تفریح، ورزش و غیره پر کنید و روابطتان را با دوستان و همکاران سالم خود گسترش دهید.

 هیپنوتراپی

روش هایی که ذکر شد، اغلب بسیار موثر هستند، اما راه درمانی نهایی که درمان اصلی گی بودن پسران است، هیپنوتیزم درمانی است که با جایگزین کردن تمایلات دگر جنس خواهانه به جای تمایلات همجنس بازی در ناهشیار افراد، آنها را درمان می کند.

در ادامه بخوانید: بیماری های جنسی
 کلام آخر

همجنسبازی مردانه که به نام های گی و لواط نیز شناخته می شود، نوعی انحراف جنسی محسوب می شود که می تواند عوارض و پیامد های ناگواری مانند انتشار بیماری های مقاربتی و عفونی و یا بالا رفتن نرخ طلاق و از هم پاشیدگی خانواده ها داشته باشد. به همین دلیل درمان این گونه انحرافات جنسی با استفاده از روش های شناختی-رفتاری و هیپنوتراپی امری ضروری است.




سوالات متداول


1- گی یا لواط چیست؟
همجنس بازی مردانه در زبان انگلیسی گی و در دین اسلام لواط نامیده می شود که توضیحات تکمیلی در این خصوص در متن مقاله آورده شده است؟




2- عوارض لواط و همجنسبازی مردانه چیست؟
لواط عوارضی مانند شل شدن عضلات مقعد، ابتلا به انواع بیماری ها، فروپاشی خانواده ها و غیره دارد که در مقاله به طور کامل توضیح داده شده اند. 




3- درمان همجنس بازی مردانه چیست؟
برای درمان همجنس بازی مردانه باید ابتدا به روانپزشک مراجعه کرد و پس از آن انواع روش های درمانی شناختی رفتاری استفاده می شود و در نهایت هیپنوتراپی که تمامی آن ها به تفصیل در مقاله عنوان شده اند.

منبع : گی و لواط مردان چیست
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kqPK
نظرتان را بنویسید