ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
علاقه مندان به تحصیل در پایه دهم مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 باید جهت شرکت در آزمون ورودی با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir فرم مربوطه را با اطلاعات دانش آموزی خود تکمیل نموده و ضمن پرداخت هزینه ، فرآیند ثبت نام را به پایان برسانند .




مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان به منظور شناسايی و جذب دانش آموزان مستعد جهت ادامه تحصيل در مدارس سمپاد دوره دوم متوسطه قدام به برگزاری آزمون ورودی می نماید .

متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 می بایست در بازه زمانی مشخصی پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان با اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان و همچنین جزئیات ثبت نام به سایت azmoon.medu.ir و یا سامانه hamgam.medu.ir مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم الکترونیکی با توجه به اطلاعات مندرج در مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 نمایند .

در این مقاله به شرح زمان ، سایت ، نحوه ، شرایط و ظرفیت پذیرش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 می پردازیم .



زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
متقاضیان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 جهت ورود به پایه نهم به دهم می توانند در زمان ثبت نام آزمون سمپاد به سایت ثبت نام استعداد های درخشان و یا سامانه همگام مدارس جهت تکمیل فرم ثبت نامی خود مراجعه نمایند .

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 احتمالا از بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا اسفند فرصت خواهند داشت در این آزمون ثبت نام کنند . هم چنین به دلیل درخواست مکرر متقاضیان پیش بینی می شود مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان اعلام شود .





زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 هنوز اعلام نشده است .

به محض خبرهای بیشتر در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان





نحوه و سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
داوطلبان جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام ، جهت تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 اقدام نمایند .

ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد نهم به دهم با مراجعه به پورتال سامانه همگام مدارس hamgam.medu.ir نیز امکان پذیر می باشد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت و انتخاب گزینه " ثبت نام آزمون استعداد های درخشان " از داشبورد دانش آموزی خود اقدام به ثبت نام نمایند .



در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400









شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
هر ساله مرکز پرورش استعداد های درخشان در خصوص شرایط ثبت نام و ظرفیت پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان توضیحاتی می دهد . در ادامه به شرح کامل شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 می پردازیم :

داشتن تابعیت ایرانی


دانش آموزان غیرایرانی نیز با شرایط خاص امکان ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان پایه دهم 1400 - 1401 را دارند .


کسب معدل سالانه پایه هشتم بالای 19



ظرفیت پذیرش مدارس سمپاد به صورت دقیق اعلام نخواهد شد ، یعنی ظرفیت پذیرش ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 در هر شهرستان با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش ، بر اساس پیش پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش استان و با تایید مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان تعیین می شود که در هنگام ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400







مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
از آنجایی که تحصیل در دوره دورم متوسطه دبیرستان ها با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری اهمیت بسزایی دارد و کیفیت آموزشی مدارس می تواند تاثیر سرنوشت سازی در آینده تحصیلی دانش آموز بگذارد ، دانش آموزان و والدین آن ها همواره به دنبال یافتن مدرسه ای با سطح علمی بالا هستند . یکی از مدارسی که هر ساله در پایه دهم اقدام به پذیرش دانش آموز می کند ، تیزهوشان بوده و شیوه قبولی دانش آموزان در آن از طریق شرکت در آزمون ورودی می باشد .

متقاضیان پس از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان برای قبولی در این آزمون باید ابتدا از منابع آزمون مدارس تیزهوشان آگاه شوند تا با اطلاع از نقاط ضعف و قدرت خود در دروس مختلف اقدام به طراحی برنامه ریزی قبولی آزمون تیزهوشان نمایند .

همچنین دانش آموزان جهت آشنایی با نمونه سوال ها و بالا بردن تسلط خود برای شرکت در این آزمون می توانند دفترچه سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون مدارس تیزهوشان سال گذشته را بررسی کنند . در انتها داوطلب پس از شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 می تواند با وارد نمودن تعداد پاسخ های صحیح ، غلط و نزده خود در نرم افزار تخمین رتبه آزمون تیزهوشان ، رتبه حدودی خود را ارزیابی نماید . 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در راه رسیدن به موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دانش آموزان را همراهی نمایند . هم چنین جهت اطلاع از روریداد های ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم 1400 - 1401  توصیه می شود عضو صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان شوید .



بیشتر بخوانید: سوالات و پاسخ کلیدی آزمون تیزهوشان



سوالات متداول


1-  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به چه صورت انجام می شود ؟
 ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکز استعداد های درخشان انجام می شد که در این مقاله به شرح نحوه ثبت نام پرداخته شده است .




2-  دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم چه زمانی منتشر می شود ؟
 دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان احتمالا همزمان با آغاز رویداد ثبت نام منتشر می شود که در این مقاله به زمان دقیق آن اشاره شده است .




3-  ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در چه سایتی انجام می شود ؟
 متقاضیان آزمون تیزهوشان نهم به دهم جهت ثبت نام باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان مراجعه نمایند که در این مقاله آدرس دقیق آن ذکر شده است .

منبع : ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Kn6l
نظرتان را بنویسید