دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
قوه قضاییه هر سال آزمونی تحت عنوان وکلای قوه قضاییه در دو مرحله برگزار می کند که طی آن لازم است متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 که در دهه دوم شهریور می توان دریافت کرد در جلسه آزمون حضور یابند . کارت ورود به جلسه یکی از مدارک مورد نیاز به عنوان مجوز حضور در جلسه آزمون است .





پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، ثبت نام کنندگان با مطالعه منابع و آماده نمودن مدارک لازم ، خود را برای آزمون وکالت آماده می کنند .داوطلبانی که موفق به ثبت مدارک و اطلاعات خواسته شده در سایت ثبت نام شده اند در پایان ثبت نام ، یک کد رهگیری دریافت می کنند که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه مورد نیاز است .

در روز برگزاری آزمون داوطلبان لازم است مدارکی از جمله کارت شناسایی معتبر و کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشد تا بتوانند در جلسه آزمون حضور یابد . کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه 1400 چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و داوطلبان برای دریافت کارت خود باید مشخصات و اطلاعات خواسته شده را در سایت سنجش ثبت نمایند . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را ارائه داده ایم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 باید خود را برای آزمون که در 19 شهریور ماه برگزار می شود آماده نمایند که قبل از روز برگزاری آزمون ضروری است کارت ورود به جلسه ازمون وکالت قوه قضاییه 1400 خود را دریافت کنند . برای این امر کلیه ثبت نام کنندگان می توانند سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند . 







به محض اینکه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه در دهه دوم شهریور ماه منتشر شود در این مقاله اطلاع خواهیم داد .





حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه





نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
همان طور که پیش از این اشاره شد لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در سایت ثبت نام یعنی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود . مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 به شرح زیر است :



1ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی "

3انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری سال 1400"

4ورود به سامانه با استفاده از اطلاعات فردی و ثبت نامی

5بررسی کارت آزمون و دریافت نسخه چاپی جهت همراه داشتن در روز آزمون





نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت تصویری



1به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org وارد شوید، سپس گزینه (سایر آزمون های استخدامی) را انتخاب نمایید.







2سپس در صفحه جدید بر (کارت شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه 1400 ) کلیک کنید .







3با چهار روش زیر می توانید جهت دریافت کارت خود اقدام نمایید که با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در کادرها و سپس کلیک بر دکمه جستجو‏ می توانید کارت آزمون خود را مشاهده کنید .

روش 1 : شماره پرونده_شماره سریال_کد امنیتی
روش 2 : شماره پرونده_کد پیگیری_کد امنیتی
روش 3 : شماره پرونده_کد ملی_کد امنیتی
روش 4 : شماره پرونده_شماره داوطلبی_کد امنیتی







داوطلبان آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات  کارت ورود به جلسه آزمون مطلع شوند .

حتما بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قوه قضاییه









مشاوره کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
در صورتی که به هر دلیل به کد رهگیری و یا شماره پرونده خود دسترسی ندارید می توانید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش این اطلاعات را بازیابی کنید که لازم است آدرس ایمیل ، شماره تلفن همراه ، کد ملی و ... خود را وارد نمایید تا شماره رهگیری بازیابی شود . 

در نظر داشته باشید که علاقه مندان به تصدی منصب وکالت علاوه بر آزمون وکالت قوه قضائیه 1400 ، در ثبت نام آزمون کانون وکلای دادگستری هم می توانند شرکت نمایند و شانس خود را در قبولی هر دو آزمون امتحان کنند.



اگر پس از مطالعه مقاله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست . برای اطلاع از آخرین اخبار ازمون های استخدامی می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا باشید .

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه









سوالات متداول


1-  چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون وکلای قوه قضاییه را دریافت کرد ؟
 دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است که مراحل دریافت کارت در این مقاله ارائه شده است .




2-  زمان انتشار کارت ورود به جلسه وکالت قوه قضاییه چه تاریخی است ؟
 کارت ورود به جلسه آزمون وکلای قوه قضائیه هر ساله چند روز پیش از برگزاری امتحان منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ انتشار کارت آزمون سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3-  برای دریافت کارت آزمون وکالت قوه قضائیه چه مدارکی و اطلاعاتی لازم است ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، هر داوطلب برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکلای قوه قضاییه لازم است اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی خود را در سامانه وارد کند .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pJp1
نظرتان را بنویسید