پیگیری وام ودیعه مسکن

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 ، همان سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir می باشد. اشخاصی که درخواست تسهیلات اجاره خانه خود را در سامانه وام ودیعه مسکن ثبت نموده اند، می توانند با مراجعه به این سایت و با ورود به قسمت ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) اقدام به مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه 1400 با استفاده از کد ملی خود نمایند.





ثبت نام وام ودیعه مسکن 1400 مطابق اعلام وزارت راه و شهرسازی از 26 خرداد ماه آغاز شده و تا شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام این وزارت خانه، ثبت درخواست تسهیلات اجاره خانه 1400 تنها از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir صورت گرفته و سایر سایت ها و اپلیکیشن ها به هیچ وجه مورد تایید نمی باشند.

اما ثبت نام در سامانه وام ودیعه مسکن، پایان کار نبوده و اشخاصی که اقدام به ارسال درخواست تسهیلات اجاره خانه به این سایت نموده اند، مایل هستند که هر چه سریعتر از نتیجه ثبت نام وام ودیعه مسکن 1400 مطلع شوند. بدین منظور، وزارت راه و شهرسازی، این امکان را برای ثبت نام کنندگان فراهم نموده تا بتوانند با مراجعه به سایت وام ودیعه مسکن، اقدام به مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه خود نمایند.

با توجه به آنچه گفته شد، در این مقاله به توضیح نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 می پردازیم. به این ترتیب که ابتدا سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن را معرفی نموده، سپس نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 و پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی را توضیح خواهیم داد.




سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400
ثبت نام وام ودیعه مسکن 1400 مطابق اعلام وزارت راه و شهرسازی از 26 خرداد ماه آغاز گردیده و تا شهریور ماه امسال نیز ادامه خواهد داشت. بر این اساس،  مستاجرانی که دارای شرایط اعلام شده در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir بوده، می توانند با مراجعه به سایت مذکور، درخواست تسهیلات اجاره خانه خود را ثبت نموده و مدارک لازم را بارگذاری نمایند.

اما پس از اینکه مستاجران واجد شرایط ، اقدام به ثبت نام در سامانه وام ودیعه مسکن نمودند، مدتی طول می کشد تا اسامی و مشخصات مستاجران واجد صلاحیت برای دریافت تسهیلات اجاره خانه از سوی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن اعلام گردد. 

به همین دلیل، وزارت راه و شهرسازی، بخشی را به  سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir اضافه نموده تا مستاجرانی که اقدام به ثبت نام در این سامانه نموده اند، بتوانند با مراجعه به آن بخش، درخواست وام ودیعه مسکن خود را پیگیری نمایند.

مستاجرانی که در سامانه وام ودیعه مسکن ثبت نام نموده اند، می توانند با مراجعه به سایت و از بخش ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) اقدام به مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه​ 1400 خود نموده و از نتایج آخرین بررسی ها مطلع شوند.

نکته قابل ذکر در پایان این بخش آن است که سایت tem.mrud.ir  اختصاص به پیگیری وام ودیعه مسکن نداشته و پیگیری ثبت نام مسکن ملی نیز از طریق این سایت قابل انجام می باشد.  

حتما بخوانید : شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن




نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400
ثبت نام در سامانه های دولتی در برخی موارد مانند ثبت نام amlak.mrud.ir الزامی بوده و در برخی دیگر مانند سامانه وام ودیعه مسکن اختیاری می باشد. مستاجرانی که شرایط لازم برای ثبت نام وام ودیعه مسکن را داشته باشند، می توانند در بازه زمانی تعیین شده به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن مراجعه نموده و برای دریافت تسهیلات اجاره خانه در سایت مذکور ثبت نام نمایند.

اما چنانچه در فاصله زمانی میان ثبت نام در سامانه وام ودیعه مسکن و اعلام نتایج ثبت نام ها از سوی وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام کنندگان قصد پیگیری درخواست خود را داشته باشند، نیز می توانند با مراجعه به سامانه وام ودیعه مسکن، درخواست خود را پیگیری نمایند.  نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 و مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه در ادامه مطالب ضمن راهنمای تصویری زیر توضیح داده شده است:

1مرورگر دستگاه خود را که ترجیحا کروم می باشد باز نموده و آدرس سامانه وام ودیعه مسکن یعنی tem.mrud.ir را جست و جو نمایید تا به این ترتیب، به صفحه اصلی این سایت وارد شوید.







2اکنون همانطور که ملاحظه می نمایید، وارد صفحه اصلی سامانه وام ودیعه مسکن شده اید. برای پیگیری درخواست تسهیلات اجاره خانه 1400 ، گزینه ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) را که در تصویر با فلش قرمز مشخص شده است، کلیک نمایید.







3در این مرحله، صفحه جدیدی مطابق تصویر زیر به شما نشان داده می شود، کد ملی خود را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه تایید را بزنید.







4در آخرین مرحله، یک رمز عبور به شماره همراه شما پیامک می شود. برای پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 کافی است که این رمز عبور را در کادر مربوطه وارد کرده و بعد از وارد کردن کد امنیتی، دکمه ورود را بزنید.







ثبت نام وام ودیعه مسکن 1400 صرفا در بازه زمانی اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام می گیرد. برای اطلاع از مهلت زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود:

بیشتر بخوانید : مهلت زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن


پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 با کد ملی
مستاجرانی که متاهل بوده یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آنها به طور رسمی تنظیم شده و یا دارای کد رهگیری املاک از سامانه ایران املاک باشد و این اجاره مربوط به نیمه اول سال 1400 باشد، می توانند با مراجعه به سامانه وام ودیعه مسکن، اقدام به ثبت نام برای تسهیلات اجاره خانه نمایند. 

ثبت نام وام ودیعه مسکن ، مترادف با دریافت آن نبوده بلکه افرادی که اقدام به ثبت نام در این سامانه نموده و از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک ها معرفی می شوند، در نهایت باید مدارک لازم را به بانک مربوطه ارائه نموده و ضامنین خود را نیز معرفی نمایند. به همین دلیل است که در سال گذشته از 920 هزار نفری که در سامانه وام ودیعه مسکن ثبت نام نموده اند، در نهایت 191 هزار نفر موفق به اخذ تسهیلات اجاره خانه شده اند.

برای پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 با کد ملی و مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه، کافی است که وارد سایت سامانه وام ودیعه مسکن به نشانی tem.mrud.ir شده، سپس به بخش ( مشاهده و پیگیری درخواست ها) رفته و در این قسمت با وارد کردن کد ملی و دریافت رمز عبور، به راحتی اقدام به پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 با کد ملی نمایید.

در ادامه بخوانید : نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 پاسخ دهند.



سوالات متداول


1- آدرس سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 چیست؟
آدرس سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 tem.mrud.ir بوده که نحوه پیگیری در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


2- نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 به چه صورت می باشد؟
برای پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 لازم است که با مراجعه به سامانه وام ودیعه مسکن یعنی tem.mrud.ir از قسمت مشاهده و پیگیری درخواست ها اقدام نمود که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


3- روش پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 با کد ملی چگونه می باشد؟
پیگیری وام ودیعه مسکن 1400 با کد ملی از طریق سایت سامانه وام ودیعه مسکن امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

منبع : پیگیری وام ودیعه مسکن
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QPGl
نظرتان را بنویسید