چگونه عمل بینی بدون عارضه داشته باشیم؟

چگونه عمل بینی بدون عارضه داشته باشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

از دلایلی که بسیاری از افراد علاقه مند به انجام عمل جراحی بینی هستند ، این است که ضمن رفع بیماری ها و مشکلات بینی ، می توانند ظاهر جدیدی از آن را نیز تجربه کنند. در ادامه به تاثیرات عمل بینی در ظاهر افراد اشاره کرده ایم :

تغییر در سایز بینی گوشتی و استخوانی
رفع قوز بینی
تغییر و ایجاد تفارن در سایز سوراخ های بینی
برطرف شدن مشکلات بینی شامل پولیپ و انحراف بینی
و …
جراحی بینی با چه هدفی انجام می شود ؟
یکی از اجزای اصلی در صورت افراد ، بینی است که دارای تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت آن ها می باشد و در مرکز صورت قرار دارد. تعریف زیبایی ممکن است از نظر افراد مختلف ، تعاریف متفاوتی داشته باشد و هر شخص متناسب با سلیقه خود و معیارهایی که دارد ، نوعی از حالت چهره و بینی را زیبا تصور کند. داشتن بینی های بزرگ و با انحراف ، ایده آل و مطلوب هیچ شخی نیست و خوشبختانه می توان با جراحی بینی این مشکلات را برطرف کرد.

جراحی بینی در مشهد و یا به اصطلاح پزشکی ، رینو پلاستی از عمل های زیبایی پرطرفدار در سراسر جهان است که با هدف از بین بردن ایرادات ظاهری بینی انجام می شود. البته طی این عمل زیبایی مشکلات بینی شامل انحراف ، پولیپ، کج بودن و شکستگی بینی نیز قابل درمان است. به همین دلیل امروزه شاهد افزایش عمل زیبایی بینی در سراسر جهان به خصوص کشور ایران هستیم.

هزینه جراحی بینی در مشهد
هزینه عمل زیبایی بینی در مشهد با توجه به عواملی تعیین می شود. تخصص و مهارت پزشک ، تجهیزات کلینیک ، فرم اولیه بینی فرد ، مدل درخواستی فرد که به صورت طبیعی ، فانتزی یا نیمه فانتزی باشد ، نوع عمل بینی استخوانی یا گوشتی و …. همگی از مواردی هستند که در تعیین قیمت عمل بینی تاثیر گذارند.

اما به صورت حدودی هزینه جراحی زیبایی بینی در مشهد به صورت زیر است :

عمل بینی استخوانی : حدود20 تا 30میلیون تومان
عمل بینی گوشتی :30 تا 40  میلیون تومان
عمل بینی ترمیمی : حداقل 14 میلیون تومان
عمل سیتوپلاستی : حداقل 8 میلیون تومان
عمل سیتورینوپلاستی : حدود 12 تا 15 میلیون تومان
مرتبط بخوانید :

فیشیال صورت در مشهد
بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد 
روش های عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در مشهد
عمل زیبایی بینی در مشهد به دو روش باز و بسته انجام می گیرد که در هر دو روش هدف خوش فرم تر کردن و برداشتن قوز بینی است.

روش عمل زیبایی باز به دلیل آنکه می توان تغییرات بیشتری در بینی ایجاد کرد مورد تایید اکثر پزشکان است اما برای بینی هایی که ایرادات زیادی ندارند روش عمل بینی بسته بیشتر به کار برده می شود.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gApG
نظرتان را بنویسید