تعمیر کولر گازی فالکون

تعمیر کولر گازی فالکون
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیر کولر گازی فالکون (Falcon air conditioner repair)اگر شما عزیزان هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برند فالکون را به‌عنوان سیستم تهویه‌مطبوع خود انتخاب کرده‌اید، لازم نیست نگران خدمات پس از فروش این برند باشید، چرا که تهران سرویس آنلاین با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیر سرویس و نصب کولر گازی فالکون آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است.

اما در این میان بسیاری از مردم به دلیل نبود شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش از خرید این برندهای وارداتی منصرف می‌شوند در این میان مجموعه تهران سرویس آنلاین تمامی خدمات کولر گازی فالکون را در سراسر تهران به مردم عزیزمان ارائه می‌دهد.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم تعمیر و سرویس کولر گازی فالکون مورد بررسی قرار دهیم و نکات مهمی را در مورد تعمیرات کولر گازی فالکون به شما عزیزان ارائه کنیم. در صورت نیاز به مشاوره و کارشناسی تنها کافی است با ارسال فرم درخواست خدمات و یا تماس با یکی از نمایندگی‌های تهران سرویس آنلاین با کارشناسان ما در تماس باشید.

https://www.tehranservic.com/falcon-air-conditioner-repair/

 

تعمیر کولر گازی فالکون تهران سرویس آنلاین :

باتوجه‌به تکنولوژی بالا و استفاده از پیشرفته‌ترین این قطعات تعمیر کولر گازی فالکون باید در تعمیرگاه‌های مجاز و توسط تکنسین‌های دور دیده و مورد تأیید انجام شود تا از بروز هرگونه مشکل و آسیب جدی به کولر گازی جلوگیری به عمل آید، در صورت بروز مشکل در کولر گازی‌های فالکون خود می‌توانید با اطمینان خاطر با گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

ضمانت‌نامه شش‌ماهه، سابقه کاری بالای ۱۰ سال در زمینه تعمیرات انواع مدل کولر گازی فالکون و همچنین تضمین اصالت قطعات یدکی مورداستفاده دلیل اعتماد ده‌ساله مردم به شرکت تهران سرویس آنلاین است.

لازم به ذکر است در تمامی مدت ضمانت فاکتور خدمات دریافتی بدون هزینه و شامل گارانتی شرکت ما است.

برای دانلود فایل تعمیر کولر گازی فالکون اینجا کلیک کنید.

 

هزینهٔ تعمیر کولر گازی فالکون:

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان عزیز در هنگام مواجه‌شدن با خرابی کولر گازی هزینه‌های بالای تعمیرات است. به همین دلیل مجموعه تهران سرویس آنلاین با ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی فالکون با کمترین قیمت و ارائه ضمانت‌نامه ۶ ماه خیال شما را از بابت هزینه‌های تعمیراتی تا حد ممکن کاهش داده است.

از طرفی بسیاری از عزیزان در تماس تلفنی اصرار بر گرفتن نرخ تعمیرات کولر گازی خود دارند که باید در پاسخ به این سؤالات عزیزان بگوییم که هزینهٔ تعمیرات کولر گازی تنها پس از بازرسی کامل دستگاه توسط تکنسین مجرب اماکن پذیر بوده و ارائه پیش‌فاکتور پیش از بازدید تکنسین امکان‌پذیر نخواهد بود.

برای مطالعه مقاله تعمیر کولر گازی زد جی اینجا کلیک کنید.

 

تعمیر کولر گازی فالکون در محل :

به‌منظور حفظ آرامش و آسایش مشتریان عزیز تمامی خدمات تعمیرات کولر گازی در سراسر تهران در محل انجام شده و نیازی به جابه‌جایی کولر گازی نخواهد بود.

تکنسین‌های تهران سرویس آنلاین پس از حضور در محل مشتری عزیز در کمترین زمان اقدام به ارائه خدمات نموده و با بازگرداندن سیستم تهویه‌مطبوع به روند کاری خود آرامش را به منزل شما باز می‌گردانند.

 

مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی فالکون در تهران سرویس آنلاین :

شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره تماس شعب تهران سرویس آنلاین، فرم درخواست خدمات و یا چت آنلاین که در گوشهٔ تصویر سمت راست قرار داده است با تیم پشتیبانی در تماس بوده و با درخواست خود را ثبت نمایید.

بعد از ثبت درخواست تعمیرکار از هریک از روش‌های بالا یک پیامک حاوی کد اشتراک در مدت‌زمان کوتاهی برای شما ارسال شده که این کد اشتراک برای فعال‌سازی گارانتی ۶ ماه باید نزد شما محفوظ بماند.

قبل از حضور تکنسین در محل پیامک دیگر حاوی اطلاعات تکنسین برای شما ارسال شده و در همان زمان تکنسین برای تعیین زمان حضور با شما تماس گرفته و زمان حضور را با شما چک خواهد کرد.

زمان تقریبی حضور تکنسین در شرایط عادی بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه پیش‌بینی می‌شود که این تایم می‌تواند با تایم موردنظر شما تغییر یابد.

بعد از حضور تکنسین و انجام خدمات یک فاکتور دارای سربرگ و مهر تهران سرویس آنلاین به شما عزیزان ارائه می‌شود که بهتر است با درج کد اشتراک بر روی آن تا ۶ ماه گارانتی نزد شما عزیزان محفوظ بماند.

طی یک الی ۳ روز کاری پشتیبانی برای درج نظرات شما از خدمات ارائه شده با شما عزیزان در تماس خواهند بود.

نکته مهم توجه داشته باشید: از هرگونه تماس مستقیم با تکنسین خودداری نمایید، چرا که در صورت بروز این اتفاق دستگاه شما از گارانتی مجموعه خارج شده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.

برای مطالعه مقاله تعمیر کولر گازی ایرفل اینجا کلیک کنید.

علت سرد و گرم شدن اب پکیج

تعمیر و سرویس کولر گازی در محل

نصب کولر گازی، اسپلیت، پنجره ای، دیواری و ایستاده

شارژ کولر گازی و رفع نشتی گاز کولر

تعمیر کولر گازی پرتابل، دیواری و پنجره‌ای

تعمیر و سرویس کامل کولر گازی و سرویس زمستانه کولر گازی

تعمیر اینورتر کولر گازی

تعویض قطعات کولر گازی شامل لوله مسی، فیلتر، کنتاکتور، شیر برقی، روغن، برد الکترونیکی، خازن و…

نصب و تعمیرات انواع کولر گازی ال جی، جنرال، سامسونگ، اجنرال، گرین و تمامی برند های موجود در بازار

مشکلات رایج کولر گازی

نمایش دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی.

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی به میزان کافی سرما تولید نمیکند.

تولید صدا های ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد کولر گازی.

عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی.

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی(نشت آب).

عدم خاموش شدن کولر گازی به صورت اتوماتیک.

گرم بودن باد خروجی کولر گازی

بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

بدنه دستگاه دارای برق است و دچار برق گرفتگی می شود.

مصرف زیاد برق توسط کولر گازی

وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ کولر گازی

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند.

دستگاه روشن می شود ولی پی در پی قطع و وصل می گردد و خاموش روشن می شود.

-قسمتی از اپراتور برفک زده است و باعث کاهش میزان سرمای کولر گازی شده است .

کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار می کند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

 

تعمیرات کولر گازی فالکون در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است. کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید .

 

تعمیرات کولر گازی فالکون در غرب تهران:

تهران سرویس آنلاین با احداث شعبه غرب تهران گام بزرگی در ارائه خدمات به پایتخت‌نشینان عزیزمان برداشته است. تمامی خدمات تعمیرات کولر گازی در این شعبه به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه به مشتریان است. برند کولر گازی شما ایرانی باشد یا خارجی تهران سرویس آنلاین تیم تخصصی تعمیرات آن را داشته و در کمتر از ۱ ساعت برای شما عزیزان اعزام خواهد کرد. همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند، تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین با ضمانت ۶ ماه بهرمند شوند.

 

تعمیرات کولر گازی فالکون در شرق تهران :

تهران سرویس آنلاین تعمیر کولر گازی را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت‌نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام می‌دهد. تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت می‌شود. تماس با ۷۷۲۴۱۵۰۵

 

تعمیرات کولر گازی فالکون در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر کولر گازی مشتریان عزیز می‌نمایند. ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد. شماره‌تلفن شعبه مرکزی ۶۶۵۹۳۳۶۸

 

تعمیرات کولر گازی فالکون در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب کولر گازی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Wg1o
نظرتان را بنویسید