علت سرد و گرم شدن اب پکیج

علت سرد و گرم شدن اب پکیج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

علت سرد و گرم شدن اب پکیج

پکیج هم مانند هر لوازم خانگی دیگری ممکن است دچار مشکل شود و عملکرد مطلوبی نداشته باشد. یکی از مشکلات و خرابی های شایع این دستگاه که به ویژه در فصل سرما بسیار آزاردهنده است، سرد و گرم شدن آب پکیج است که افراد زیادی آن را تجربه می‌کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم درباره علت سرد و گرم شدن آب پکیج (انواع برندها) صحبت کنیم. تمامی ایراداتی که در نهایت منجر به سرد و گرم شدن آب پکیج می‌شوند، تک به تک مورد بررسی قرار گرفته است.

 

· فشار آب

یکی از علت سرد گرم آب پکیج فشار آب است.

در صورتی که آب ورودی پکیج نوسان داشته باشد ممکن است که آب سرد و گرم شود.

همچنین یکی دیگر از علت سرد گرم آب پکیج خرابی پمپ ورودی است که همین امر باعث نوسان آب ورودی می‌شود.

پس قبل از تعمیر بهتر است فشار آب را بررسی کنید و در صورتی که نوسان داشت بدانید که پمپ خراب است و باید تعویض و یا تعمیر شود.

 

· سنسور آب گرم

از دیگر علت سرد گرم آب پکیج سنسور آب گرم است.

سنسور آب گرم یکی از قطعات مهم در پکیج است که وظیفه گرم کردن آب ورودی را دارد.

در صورت خراب شدن این قطعه باید تعویض شود.

 

· جرم گرفتن مبدل

علت سرد گرم آب پکیج در برخی موارد جرم گرفتن مبدل پکیج می‌باشد.

در پکیج‌های دو مبدل، معمولا با توجه به میزان رسوب آب هر چند وقت یک بار مبدل ثانویه رسوب می‌گیرد که باید رسوب زدایی شود.

و یا مبدل اولیه پکیج جرم گرفته که باید آن هم رسوب زدایی شود.

راه حل رفع این مشکل این گونه است که باید با استفاده از اسید تمیز شود که معمولا دو سالی یک بار این کار انجام می‌شود.

در صورتی که نمی‌توانید رسوب زدایی پکیج خود را انجام دهید می‌توانید از آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری زرین سرویس مرکز تخصصی تعمیر پکیج در تهران و البرز کمک بگیرید.

 

· سنسور آب گرم مصرفی

در صورتی که سنسور آب گرم مصرفی خراب شود می‌تواند یکی از علت سرد گرم آب پکیج باشد.

با خراب شدن این سنسور دمای اندازه گیری شده به صورت اشتباه اعلام می‌شود و همین امر باعث سرد و گرم شدن آب پکیج می‌شود.

در صورت خراب شدن این سنسور که به ندرت پیش می‌آید باید آن را تعویض کنید.

 

· فلومتر

یکی دیگر از علت سرد گرم شدن آب پکیج خرابی فلومتر می‌باشد.

در دستگاه‌هایی که فلومتر درون آن‌ها وجود دارد در صورت خراب بودن فلومتر دبی (مقدار آب جا به جا شده در یک مکان و مدت زمان معلوم) به صورت اشتباه اعلام می‌شود و همین امر باعث سرد و گرم شدن آب پکیج خواهد شد.

 

· شعله بلند

از دیگر علت سرد گرم آب پکیج شعله بلند پکیج می‌باشد.

در برخی موارد شعله بلند پکیج باعث خواهد شد که آب پکیج سرد و گرم شود چرا که زمانی که شعله زیاد است آب به زودی گرم می‌شود و زمانی که آب به دمای مورد نظر می‌رسد پکیج خاموش می‌شود و پس از مدتی آب پکیج سرد خواد شد.

در صورتی که با مشکل شعله بلند یا زیاد مواجه شدید باید مقدار جریان گاز را بررسی کنید و یا شعله را تعمیر کنید.

 

· فشار کم آب

یکی دیگر از علت سرد گرم آب پکیج کم بودن فشار آب است.

زمانی که فشار آب کم است آب که وارد پکیج شده داغ می‌شود و به دمای مورد نظر خواهد رسید در این صورت است که شعله خاموش می‌شود و زمانی که آب سرد می‌شود دوباره روشن می‌شود و همین روند مدام ادامه پیدا می‌کند.

در این صورت باید فشار آب را با استفاده از پمپ تنظیم کنیم تا آب پکیج مدام سرد و گرم نشود.

 

· فلو سوئیچ

در برخی موارد علت سرد گرم آب پکیج خرابی فلو سوئیچ یا فلومتر است.

در این صورت زمانی که آب گرم را به تنهایی باز می‌کنید متوجه خواهید شد که آب گرم است و در صورتی که آب سرد را برای ترکیب کردن با آن باز می‌کنید متوجه می‌شوید که آب به صورت کلی سرد می‌شود.

در این شرایط باید بدانید که علت سرد گرم شدن آب پکیج خرابی فلو سوئیچ و فلومتر است که باید تعویض شود.

 

· خرابی پرشر

خرابی پرشر از دیگر علت سرد گرم آب پکیج می‌باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

پرشر وظیفه کنترل آب در سیستم پکیج را دارد که ممکن است خراب و یا قطع و وصل شود که باعث سرد و گرم شدن آب پکیج خواهد شد.

البته بهتر است بدانید یکی از علت سرد گرم آب پکیج، نادر است که به ندرت اتفاق می‌افتد که در صورت مواجه با آن باید تعویض شود.

 

· سنسور شوفاژ

یکی دیگر از علت سرد گرم آب پکیج خرابی سنسور شوفاژ می‌باشد.

ممکن است با خود بگوید که شوفاژ چه ربطی به پکیج دارد ولی باید بدانید که هر مشکل کوچکی در شوفاژ باعث بروز اختلال در پکیج خواهد شد.

پس از اینکه همه مراحل را بررسی کردید و علت سرد گرم آب پکیج آن‌ها نبودند می‌توانید سنسور شوفاژ را چک کنید که در این صورت باید سنسور را عوض کنید.

 

 

تعمیرات پکیج در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است، با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل کرده، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

 

تعمیرات پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

 

تعمیرات پکیج در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

 

تعمیرات پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

 

تعمیرات پکیج در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعبه این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.مشتریان عزیز ساکن سایر شهرها میتوانند ، برای تعمیر پکیج خود آن را با هماهنگی قبلی به این شعبه ارسال کرده تا تعمیرات پکیجشان توسط تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین انجام شده و پس از انجام تعمیرات مجددا از طریق تیپاکس برای آنها ارسال گردد.

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XjPV
نظرتان را بنویسید