زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی و معماران تجربی ساختمان سالیانه 2 بار در محدوده زمانی مهر ماه و اسفند ماه به منظور ارائه پروانه فعالیت مهندسی به علاقه مندان به این حوزه برگزار می شود . معمولا ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر ماه در بازه زمانی تیر و ثبت نام آزمون اسفند در بازه زمانی دی ماه انجام می شود .

فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و یا متخصصان با سابقه در رشته های فنی و معماری که واجد شرایط اخذ پروانه نظام مهندسی هستند ، می توانند در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی و معماران تجربی ساختمان شرکت کرده و اقدام به اخذ پروانه فعالیت کنند . ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی هر ساله زیر نظر معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می شود .

داوطلبان علاقه مند به نام نویسی و شرکت در آزمون نظام مهندسی 99 ، می توانند پس از آغاز زمان نام نویسی آزمون نظام مهندسی ، ثبت نام خود را انجام دهند . ثبت نام آزمون مهر و اسفند مجزای از هم و در بازه های زمانی متفاوتی انجام می شود لذا در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان زمان دقیق ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر و اسفند 99 را ارائه داده ایم .


زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 99 ( نوبت اول )
 همانطور که پیش از این اشاره شده است داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر 99 ، باید در مهلتی که از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تعیین شده ، اقدام به ثبت نام کرده و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند .



 آزمون نظام مهندسی مهر سال های گذشته معمولا در بازه زمانی مشخصی در تیر ماه انجام شده است . با توجه به اینکه فعلا اطلاعیه ای در خصوص آزمون نظام مهندسی مهر سال جاری منتشر نشده ، با استناد به رویه ثبت نام این آزمون پیش بینی می شود ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت اول 99 نیز در همین زمان انجام شود .





ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر 99 ، احتمالا دهه دوم تیر ماه انجام خواهد شد



 به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت اول 99 ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد . داوطلبان آزمون نظام مهندسی 99 می توانند با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا از زمان دقیق ثبت نام و هم چنین تمدید مهلت ثبت نام مطلع شوند .


زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 ( نوبت دوم )
 داوطلبانی که متقاضی نام نویسی در آزمون نظام مهندسی 99 بوده و موفق به شرکت در آزمون مهر ماه نشده اند می توانند در آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند 99 ثبت نام کنند . زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ماه نیز از سوی معاونت مسکن و ساختمان تعیین شده و به داوطلبان متقاضی این آزمون ابلاغ می شود .



 زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ماه دوره های قبل از رویه تقریبا ثابتی پیروی داشته و معمولا نام نویسی این آزمون در بازه دی ماه انجام شده است . با توجه به عدم انتشار اطلاعیه نام نویسی نظام مهندسی اسفند 99 ، با استناد به رویه سال گذشته پیش بینی می شود که ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت دوم 99 نیز در محدوده زمانی دی ماه انجام خواهد شد .





ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند 99 ، احتمالا نیمه اول دی ماه انجام خواهد شد



 به محض مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت دوم 99 و یا تمدید مهلت ثبت نام ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان به منظور نام نویسی در آزمون نظام مهندسی می توانند وارد سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی شوند .

در ادامه بخوانید: inbr.ir

اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام نوبت اول و دوم آزمون نظام مهندسی 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



هم چنین فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی می توانند علاوه بر شرکت در آزمون نظام مهندسی ، در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه نیز ثبت نام کرده و پروانه فعالیت کارشناسی خود را دریافت کنند . متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام و برگزاری این ازمون مطلع شوند .


سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر چه زمانی انجام می شود ؟
معمولا ثبت نام مهر در بازه زمانی تیر ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- چه زمانی می توان برای آزمون نظام مهندسی اسفند ماه ثبت نام کرد ؟
ثبت نام اسفند این آزمون مغمولا دی ماه انجام می شود که پس از اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

3- آیا زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی تمدید می شود ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده است ، معمولا ثبت نام آزمون نظام مهندسی به مدت چند روز تمدید می شود .

منبع : زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OxYY
نظرتان را بنویسید