زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 هم از طریق کنکور و هم به صورت بدون کنکور می توانند وارد دانشگاه شود . طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص کنکور کارشناسی ناپیوسته سال آتی ثبت نام پذیرش کاردانی به کارشناسی سال 1400 از تاریخ 23 خرداد ماه آغاز می شود .




هر ساله سازمان سنجش اقدام به برگزاری آزمونی یک پارچه برای متقاضیان ورود به دانشگاه در مقطع کاردانی به کارشناسی می کند . در سال 1400 از میان 66 رشته ارائه شده در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، پذیرش در 7 رشته بر اساس نمره آزمون و در 59 رشته بر اساس معدل مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) داوطلبان است . همان طور که پیش از این اشاره شد ثبت نام و انتخاب رشته هر دو گروه به صورت همزمان انجام می شود .

 در نظر داشته باشید که داوطلبان رشته های با آزمون گروه پزشکی کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 ثبت نام خود را همزمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400 انجام داده و پس از تهیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 1400 در جلسه آزمون حضور یابند . در ادامه این مقاله زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را بیان کرده ایم .



زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400
 سازمان سنجش به عنوان مجری ثبت نام و برگزاری کنکور رشته های با ازمون کاردانی به کارشناسی سال 1400 وظیفه دارد تا جزئیات پذیرش این مقطع من جمله ظرفیت ها ، زمان ثبت نام ، تاریخ آزمون و ... را مشخص کرده و به داوطلبان متقاضی پذیرش در این دوره اطلاع رسانی کند .



 مطابق جدول زمانبندی سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 ، داوطلبانی می توانند از تاریخ 23 خرداد ماه لغایت 30 خرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند ..



   

ثبت نام پذیرش کارشناسی ناپیوسته 1400 از 23 خرداد آغاز می شود .



 به محض آغاز ثبت نام پذیرش کاردانی به کارشناسی 1400 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . در صورتی که قصد ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را دارید می توانید برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام مقاله زیر را مطالعه کنید .

حتما بخوانید: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99





مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400
 داوطلبان باید دقت داشته باشند که برای ثبت نام در رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1400 باید در مهلت تعیین شده وارد سایت سازمان سنجش شده و مراحل نام نویسی را تکمیل کنند . بدیهی است ثبت نام در این آزمون خارج از مهلت تعیین شده امکان پذیر نخواهد بود .



 طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص مهلت ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1400 داوطلبان از 23 لغیات 30 خرداد به مدت 1 هفته برای ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی فرصت دارند .





داوطلبان تا 30 خرداد ماه به مدت یک هفته فرصت دارند در پذیرش کاردانی به کارشناسی 1400 ثبت نام کنند .



 به محض تمدید مهلت ثبت نام پذیرش کاردانی به کارشناسی 1400 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان برای اطلاع از شرایط ثبت نام و هم چنین رشته محل های با آزمون و بدون آزمون ارائه شده می توانند دافترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کارداین به کارشناسی را دانلود کرده و مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی 99









شما می توانید سوالات خود را با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی بپرسید . برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته 1400 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .










سوالات متداول


1- زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی است ؟
ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی معمولا خرداد انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  ثبت نام رشته های با آزمون دانشگاه آزاد چه زمانی انجام می شود؟
 ثبت نام رشته های با آزمون دانشگاه آزاد همزمان و یکسان با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می باشد .




3- انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی چه زمانی انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی همزمان انجام می شود .

منبع : زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X8EA
نظرتان را بنویسید