ثبت نام در کارگزاری مفید

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
تمامی افرادی که قصد شروع فعالیت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه متشکل از بازار بورس و فرابورس و کسب سود از این طریق را دارند قبل از هرچیزی لازم است تا اقدامات لازم جهت فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای مجاز بودن به فعالیت در این بازار را انجام دهند.

اولین کاری که این افراد باید انجام دهند انتخاب یک کارگزاری مناسب و معتبر و ایجاد حساب کاربری در آن به جهت عمل کردن به عنوان یک واسطه در بین این افراد و بازار سرمایه می باشد. این کارگزاری ها خدماتی همچون ثبت سفارش های خرید و فروش ، ارائه اطلاعات بازار ، امکان انجام معاملات بر روی سهام های مختلف و سایر موارد از این دست را به کاربران خود ارائه می دهند.

یکی از کارگزاری های بسیار معتبر در بین فعالین بازار سرمایه کارگزاری مفید بوده که به دلیل اعتبار و محبوبیت بالایی که در بین کاربران این بازار دارد بسیاری از افراد تازه وارد به بازار سرمایه اقدام به افتتحاح حساب در این کارگزاری جهت انجام امور سرمایه گذاری خود می کنند .

 با توجه به علاقه مندی افراد به این ایکسچنج و تمایل به ایجاد حساب کاربری در آن در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه ثبت نام در کارگزاری مفید پرداخته شده است.




نحوه ثبت نام در کارگزاری مفید
همانطور که قبلا نیز گفته شد برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در کارگزاری مفید تنها کافیست تا به صفحه اصلی سایت آن با نشانی emofid.com مراجعه کرده و مراحل زیر را به دقت طی کنید . این مراحل عبارتند از :

 مراجعه به صفحه اصلی سایت کارگزاری مفید با نشانی emofid.com و انتخاب گزینه افتتاح حساب که بر روی این صفحه قرار دارد . مانند تصویر زیر :







در صفحه باز شده شماره تلفن همراه خود به علاوه کد امنیتی ارائه شده توسط سامانه را در کادر های مربوطه وارد کنید . مطابق با تصویر :







در این مرحله از سوی کارگزاری یک کد امنیتی یا کد تایید برای شماره تلفن ثبت شده شما ارسال می گردد که باید در کادر مشخص شده وارد کنید . مانند تصویر :







در مرحله پایانی باید اطلاعات اولیه خواسته شده که شامل نام و نام خانوادگی ، رمز عبور انتخابی شما و ایمیل می باشد را به دقت وارد کنید و سپس گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید . مانند تصویر :





رمز عبور انتخابی باید شامل 8 کاراکتر که از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی به علاوه اعداد است انتخاب شود ..







در مرحله بعد باید اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را در کادر های مربوطه بنویسید . مطابق با تصویر :









برای ورود به صفحه اصلی کارگزاری مفید جهت ثبت نام کلیک کنید.



لازم به ذکر است که کارگزاری مفید جهت راحتی و آسایش هرچه بیشتر کاربران خود اقدام به طراحی و ارائه نرم افزار ویژه این کارگزاری به نام ایزی تریدر کرده است که در این حالت افراد برای ورود به حساب کاربری خود و استفاده از خدمات این کارگزاری می توانند به دانلود برنامه ایزی تریدر مفید و نصب آن بر روی تلفن همراه خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: ورود به سایت ایزی تریدر مفید


مراحل تکمیلی ثبت نام در کارگزاری مفید
کاربران با طی کردن مراحلی که در بالا ذکر شد تنها ثبت نام اولیه در کارگزاری مفید را انجام داده و برای نهایی کردن آن لازم است تا اطلاعات تکمیلی خواسته شده را نیز ارائه دهند . این اطلاعات را باید از طریق زیر بهارائه داد :

 در حالت اول چنانچه فرایند ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام انجام داده اید تنها کافیست تا اطلاعات وارد شده در آن را ارائه دهید و دیگر نیازی به دوباره وارد کردن آن ها نیست . در این حالت با انتخاب گزینه " دریافت اطلاعات از سجام " که سامانه ثبت نام کارگزاری مفید به شما پیشنهاد می دهد بدون نیاز به ورود دوباره اطلاعات خود کارگزاری آن ها را از حساب کاربری شما در سایت سجام برداشته و برای تکمیل فرایند ثبت نام استفاده می کند.

 در حالتی که ثبت نام سامانه سجام انجام شده اما احراز هویت صورت نگرفته لازم است تا به صورت اینترنتی و یا با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان فرایند احراز هویت خود را عملی کنید . پس از انجام موفقیت آمیز احراز هویت سجام لازم است تا مجددا به سایت کارگزاری مفید مراجعه کرده و با انتخاب گزینه " دریافت اطلاعات از سجام " اطلاعات تکمیلی خود را ارئه داده و بدین صورت فرایند ثبت نام در کارگزاری مفید را نهایی کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری در سایت سجام و همچنین ثبت نام موفیقت آمیز در سایت کارگزاری آگاه یک کد بورسی برای شما ارسال می گردد که با استفاده از آن می توانید به انجام معاملات در بازار سرمایه بپردازید. لازم به ذکر است که کد بورسی برای هر شخص منحصر به فرد بوده و تنها یکبار برای او صادر می گردد لذا در نگهداری آن بسیار کوشا باشید .





پس از ایجاد حساب کاربری تا 3 روز امکان انجام معاملات با استفاده از آن وجود نداشته و پس از گذشت این مدت زمان فرد مجاز به انجام معامله می شود .



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام در کارگزاری مفید در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام در کارگزاری مفید​ پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام در کارگزاری آگاه





سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام در کارگزاری مفید به چه صورت است ؟
برای این کار باید به صفحه اصلی کارگزاری مفید مراجعه و گزینه افتتاح حساب انتخا ب شود که تمامی مراحل آن به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است


2- در صورت انجام احراز هویت سجام نحوه دریافت اطلاعات ثبت نام کارگزاری مفید به چه صورت است ؟
در این حالت متقاضیان تنها کافیست تا گزینه دریافت اطلاعات از سجام را انتخاب کنند که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است


3- در صورت انجام ندادن احراز هویت سجام نحوه دریافت اطلاعات ثبت نام مفید به چه صورت است ؟
 در این حالت لازم است تا متقاضی به یکی از روش های مراجعه حضوری و یا به صورت آنلاین فرایند احراز هویت را انجام داده و سپس اقدام به دریافت اطلاعات تکمیلی کند که در متن مقاله توضیح داده شده است

منبع : ثبت نام در کارگزاری مفید
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P3YW
نظرتان را بنویسید