اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را برای تمامی متقاضیانی که در جلسه کنکور حاضر بوده و نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نموده اند بر روی سایت azmoon.org منتشر می کند .


کنکور سراسری با حضور داوطلبان 5 گروه آزمایشی تجربی ، انسانی ، ریاضی ، هنر و زبان در تیر ماه برگزار شد . با توجه به ادغام ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد در این آزمون حضور داشتند و بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری با توجه به برنامه زمانی دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته محل های مورد نظر با توجه به دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org کردند .

حال سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان پرداخته و بر اساس آن نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را منتشر می کند . در این مقاله به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 پرداخته ایم . 


زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
بعد از اینکه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، فرم انتخاب رشته را تکمیل کردند ، باید منتظر نتایج انتخاب رشته خود باشند . نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 از طریق سایت azmoon.org منتشر خواهد شد . بر اساس اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هفته سوم شهریور بر روی سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org اعلام می شود .

داوطلبان می توانند برای اطلاع از سایر اخبار پیرامون کنکور سراسری 99 عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا​  باشید  .

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
نتایج دانشگاه آزاد 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org اعلام می شود . از این رو متقاضیان می بایست در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی نتایج خود را مشاهده نمایند .

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته به این شکل است که داوطلب پس از ورود به سایت  azmoon.org بر روی لینک " اعلام  نتایج آزمون سراسری 99 " کلیک کنند و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده شناسه دانشگاه آزاد و کد ملی نتایج خود را مشاهده نمایند .


مراحل مشاهده نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
 ورود به سایت azmoon.org

 انتخاب گزینه نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 

 درج اطلاعات خواسته شده ( کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد + کد ملی )



راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 

 وارد سایت azmoon.org شوید و بر روی لینک نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی 99 کلیک کنید .





 در صفحه ای که باز می شود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی را وارد کنید تا نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برایتان نمایش داده می شود .



در نظر داشته باشید راهنمای تصویری مذکور مربوط به سال 98 است به محض انتشار نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، در صورت تغییرات مقاله به روز رسانی می شود .



مشاوره اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
پذیرفته شدگان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 باید به سایت واحد دانشگاهی قبول شده مراجعه کرده و اطلاعیه منتشر شده که شامل تاریخ و زمان ، مدارک ، نحوه و شهریه دانشگاه آزاد برای ثبت نام است را مطالعه نمایند .

برخی واحد های دانشگاه آزاد قبل از ثبت نام حضوری یک مرحله ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی ) دارند که عدم ثبت نام در این مرحله به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه می باشد . در نتیجه به اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود توجه نمایید .

در صورتی که داوطلبان در هیچ یک از رشته محل های انتخابی پذیرفته نشدند، می توانند شانس خود را در تکمیل ظرفیت این دانشگاه امتحان کنند 

 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا بهترین راهکار را پیش روی داوطلبان کنکور سراسری 99 قرار دهند و شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



سوالات متداول

1- نتایج نهایی دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
بر اساس آخرین اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نتایج انتخاب رشته داوطلبان هفته سوم شهریور ماه اعلام خواهد شد که به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود  .

2- برای دیدن نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که البته در این مقاله راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج ارائه شده است .

3- برای دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد به کجا باید مراجعه شود ؟
این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری قرار دارد که البته در این مقاله راهنمای دسترسی به این کد قرار داده شده است  .

منبع : اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ryj0
نظرتان را بنویسید