پیش بینی بورس فردا یکشنبه 17 بهمن

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 17 بهمن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

پیش بینی بازار بورس یکشنبه 17 بهمن 1400

 

آراد پورکار، کارشناس و فعال بازار سرمایه، روند شاخص کل را مورد بررسی قرار داده و گفت : با توجه به معاملات بورس امروز به نظر می‌ رسد شاخص کل بورس تهران در همان کانال قبلی خود در حال نوسان است. این شاخص، طی چند روز کندل‌ های کوچکی زده که عمدتا این کندل‌ ها به خاطر اردر های حمایتی است که برای جلوگیری از ریزش بازار ایجاد شده بود.

وی بیان کر د: شاخص کل با کندل کوچکی در بالای خط کیجونسن خود قرار گرفته و با تثبیت خود در این محدوده شرایط به مراتب بهتر شده است. انتظار می‌ رود شاخص کل در این محدوده مقداری در جا بزند اما همچنان تارگت سقف کانال برای شاخص کل مد نظر قرار دارد.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد : به نظر می‌ رسد شاخص کل تا سقف کانال نزولی حرکت کند و بعد از آن سقف، مقاومت یک میلیون و 400 هزار واحد پیشروی شاخص کل قرار دارد. بعد از این مقاومت روند اصلی بازار شکل خواهد گرفت.

پورکار به تحلیل وضعیت شاخص هم وزن پرداخت و گفت : بر اساس تصویر پایین، شاخص هم وزن از محدوده حمایتی خود خارج  به سمت بالا حرکت کرده است. به عبارتی دیگر شاخص هم وزن بالای خط تنکنسن اندیکاتور ایچیکومو قرار گرفته اما همچنان مقاومت 342 هزار و 493 واحد پیشروی آن قرار دارد.

وی در پایان افزود : به طور کلی به نظر می‌ رسد شاخص کل و شاخص هم وزن در محدوده فعلی خود مقداری درجا بزنند اما برآیند کلی آن ها مثبت خواهد بود.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام بورس سجام



 

سوالات متداول

 

1- ✔️بازار بورس در روز آینده به چه صورت خواهد بود؟

✔️روند آینده بازار بورس با توجه به عوامل تاثیر گذار بر آن در پایان هر روز کاری پیش بینی خواهد شد که در متن خبر به طور کامل توضیح داده شده است.

 

2-  ✔️چه عواملی بر شاخص کل و روند آن تاثیر گذار هستند؟

✔️عوامل سیاسی و اقتصادی متفاوتی بر این شاخص تاثیر گذار است که در متن خبر به آن ها اشاره شده است.

 

3- ✔️تاثیر گذار ترین سهام ها بر روند شاخص مربوط به چه بخش ها و شرکت هایی می باشد؟

✔️معمولا سهام شرکت های بزرگ تر تاثیر بیشتر و مشهود تری بر روند بازار دارند که در متن خبر به این سهام ها اشاره شده است.

منبع : پیش بینی بورس فردا یکشنبه 17 بهمن

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Rpnw
نظرتان را بنویسید