دکترای روانشناسی بدون کنکور

دکترای روانشناسی بدون کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پذیرش در رشته روانشناسی در مقطع دکتری ۱۴۰۱ بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نیز انجام می شود. دانشگاه های سراسری شرایط پذیرش دکتری روانشناسی بدون کنکور 1401 را در سایت خود اعلام کرده و شرایط پذیرش در دانشگاه آزاد در سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org اعلام می کند.

 

 

داوطلبانی که می خواهند در مقطع دکتری رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهند، علاوه بر پذیرش در کنکور دکتری، می توانند در برخی دانشگاه های سراسری و همچنین در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور با داشتن شرایطی خاص به صورت استعداد درخشان پذیرش شوند.

داوطلبانی که می خواهند در پذیرش بدون کنکور دانشگاه های مختلف شرکت نمایند باید از زمان و شرایط ثبت نام مطلع باشند بنابراین در این مقاله ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد 1401 و شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد ۱۴۰۱ توضیح داده شده و نکاتی درباره پذیرش بدون کنکور دکتری روانشناسی بیان شده است.

 

ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور ۱۴۰۱

رشته روانشناسی در سال های اخیر به یکی از رشته های پر طرفدار تبدیل شده و داوطلبان زیادی برای ادامه تحصیل در این رشته تلاش می کنند. رشته رواشناسی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش داشته و دانشگاه های سراسر کشور در این مقاطع در رشته روانشناسی از دو طریق با کنکور و بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی، پذیرش انجام می دهند.

 

رشته روانشناسی در مقطع دکتری، بدون کنکور نیز پذیرش داشته و داوطلبان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در مقاطع گذشته، نسبت به ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور اقدام نمایند. در سال 1401 نیز در مقطع دکتری رشته روانشناسی پذیرش بدون کنکور انجام شده و دانشگاه های مختلف هر یک طی اطلاعیه هایی زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور این رشته را در سایت خود اعلام می نمایند. منظور از دکتری روانشناسی بدون کنکور، ثبت نام دکتری استعداد درخشان بوده و شرایط پذیرش استعداد درخشان مقطع دکتری در اطلاعیه های سایت دانشگاه ها قابل مشاهده است.

 

زمان ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور ۱۴۰۱ توسط دانشگاه های مختلف اعلام شده و در سایت این دانشگاه ها منتشر می شود. معمولا ثبت نام رشته های بدون کنکور دکتری از جمله رشته روانشناسی، در هر سال تحصیلی یک بار انجام شده و دانشگاه های مختلف از دی ماه با انتشار اطلاعیه هایی، شرایط پذیرش استعداد درخشان خود را اعلام می کنند. دانشجویانی که شرایط پذیرش استعداد درخشان را داشته باشند می توانند با پر کردن فرم های ثبت نام و پذیرش، تحصیل خود را در مقطع دکتری آغاز نمایند. به محض انتشار اطلاعیه دانشگاه ها مبنی بر زمان ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

 

زمان ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور 1401 هر دانشگاه با دانشگاه دیگر متفاوت بوده و از طریق سایت همان دانشگاه اعلام می شود.

 

داوطلبان با مطالعه مقاله زیر می توانند از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ مطلع شده و برای ثبت نام در رشته های مختلف دکتری بدون کنکور اقدام نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در زمان ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام دکتری بدون آزمون

 

 

شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور ۱۴۰۱

داوطلبان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت دانشگاه ها در رشته روانشناسی بدون کنکور و با استفاده از سوابق تحصیلی در مقطع دکتری ثبت نام نمایند. شرایط عمومی پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری رشته روانشناسی عبارت است از:

 

داشتن معدل کارشناسی بالاتر از 16 و داشتن معدل کارشناسی ارشد بالاتر از 17

 

کسب حداقل 70 امتیاز از مجموع امتیازات جداول فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه مطابق با جداول ارزشیابی

 

نبود فاصله زمانی بیش از دو سال از فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد

 

شرایط اختصاصی هر دانشگاه برای پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری رشته روانشناسی، در زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور، در سایت هر دانشگاه اطلاع رسانی شده و داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه های مورد نظر خود، باید این شرایط را با دقت پیگیری و مطالعه نمایند.

 

شرایط ذکر شده مربوط به پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری در مقطع دکتری می باشد. در صورت اضافه شدن شرایط جدید یا ایجاد هرگونه تغییر، شرایط جدید در این مقاله قرار داده می شود.

 

داوطلبان برای اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور سایر رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: شرایط دکتری بدون آزمون سراسری

 

 

 

 

ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور دکتری می توانند در کنکور ثبت نام و سپس در زمان برگزاری کنکور دکتری، در این آزمون شرکت نمایند. اما در این بین برخی از داوطلبان هستند که دارای شرایط خاصی بوده و قصد دارند به صورت بدون آزمون وارد دانشگاه از جمله دانشگاه آزاد شوند.

 

در سال ۱۴۰۱ نیز دانشگاه آزاد در مقطع دکتری رشته روانشناسی، پذیرش بدون کنکور انجام داده و داوطلبان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این رشته پذیرش شوند. معمولا در سال های گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یک بار در سال تحصیلی در اردیبهشت ماه انجام شده است.

 

جزئیات، زمان بندی و شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اعلام می شود. همچنین دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد در همین سایت منتشر شده و داوطلبان در زمان مقرر می توانند این دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند.

 

 

زمان ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه مبنی بر زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401، در صورت انتشار اطلاعیه و مشخص شدن جزئیات ثبت نام این دانشگاه، زمان دقیق ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

هر یک از دانشگاه های مختلف سراسر کشور شرایط خاصی برای پذیرش دانشجو داشته و بر اساس این شرایط در مقاطع مختلف پذیرش را انجام می دهند. دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای ثبت نام در این دانشگاه در مقطع دکتری بر اساس سوابق تحصیلی، دانشجویان باید شرایط خاصی را دارا باشند. در سال ۱۴۰۱ نیز دانشگاه آزاد در مقطع دکتری بدون کنکور از میان داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرد.

 

یکی از رشته هایی که در مقطع دکتری دانشگاه آزاد، بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می پذیرد، رشته روانشناسی می باشد. شرایط ثبت نام روانشناسی بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد، از طریق سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org و همچنین از طریق دفترچه ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد و اطلاعیه های منتشر شده در سایت دانشگاه آزاد به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. شرایط مربوط به ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در این قسمت از مقاله توضیح داده شده است.

 

داوطلبان باید در مقطع کارشناسی ارشد حداقل معدل کل 17/5 را کسب کرده باشند.

 

حداقل نمره پایان نامه ارشد داوطلبان باید 17 و بالاتر باشد.

 

پذیرش بدون کنکور دوره دکتری تنها برای افرادی که در رشته ای متجانس با رشته مورد نظر تحصیل کرده اند، انجام می شود.

 

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد حداکثر تا پنج سال می توانند بدون کنکور برای پذیرش در مقطع دکتری اقدام نمایند.

 

داوطلبان ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد برای اطلاع از شرایط بیشتر و جزئیات شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 در مقطع دکتری، می توانند دفترچه راهنمای آزمون را دریافت کرده و به دقت مطالعه نمایند. همچنین مطالعه مقاله زیر کمک زیادی به داوطلبان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام می نماید.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ یا اضافه شدن هر شرط جدیدی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

مشاوره دکتری روانشناسی بدون کنکور ۱۴۰۱

 

داوطلبان برای پذیرش در دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 باید در زمان مقرر ثبت نام خود را به شکلی که در بالا توضیح داده شد، انجام دهند. بنابراین داوطلبان باید اطلاعیه های منتشر شده در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org را پیگیری کرده تا از زمان دقیق ثبت نام دکتری روانشناسی مطلع شوند. همچنین داوطلبان پذیرش در دانشگاه های سراسری باید با مراجعه به سایت دانشگاه هایی که برای دکتری بدون کنکور روانشناسی پذیرش انجام می دهند، از زمان ثبت نام دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوند.

 

داوطلبان بهتر است ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی مهلت ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور انجام داده و به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند. سایت ثبت نام دانشگاه ها ممکن است به دلیل مراجعه زیاد در روزهای پایانی شلوغ بوده و در روند ثبت نام داوطلبان مشکل ایجاد شود.

 

متقاضیان ثبت نام دکتری بدون کنکور روانشناسی ۱۴۰۱ بهتر است پیش از شروع فرآیند ثبت نام از مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دکتری که در دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری بدون کنکور قید شده مطلع شده و این مدارک را پیش از ثبت نام آماده کرده تا در زمان ثبت نام مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

 

به داوطلبان توصیه می شود برای ثبت نام در دکتری بدون کنکور روانشناسی 1401 تمامی اطلاعیه ها و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کرده تا از جزئیات ثبت نام به خوبی مطلع باشند.

 

ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه ها تغییر کرده که در این صورت داوطلبان باید اطلاعیه های منتشر شده از سوی دانشگاه را پیگیری نمایند.

 

معمولا زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون برای داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت اولیه ثبت نام کنند، تمدید می شود، اما داوطلبان بهتر است در مهلت اولیه ثبت نام خود را انجام داده تا در صورت عدم تمدید مهلت ثبت نام، پذیرش بدون کنکور در رشته روانشناسی را از دست ندهند.

 

در ادامه بخوانید: دکتری بدون آزمون پیام نور

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور ۱۴۰۱ و شرایط آن و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور چگونه است؟

✔️زمان و شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه های مختلف در سایت این دانشگاه ها اعلام شده که در این مقاله نحوه ثبت نام توضیح داده شده است.



 

2- ✔️شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست؟

✔️شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مانند شرط معدل، شرط تجانس رشته و ... در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



 

3- ✔️شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور در کجا درج می شود؟

✔️شرایط ثبت نام دکتری روانشناسی بدون کنکور در دفترچه ثبت نام دکتری بدون کنکور درج شده و این شرایط به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : دکترای روانشناسی بدون کنکور

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5Bkv
نظرتان را بنویسید