سایت حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir ثبت نام و نتایج

سایت حوزه علمیه خواهران  paziresh.whc.ir  ثبت نام و نتایج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که قصد شرکت در پذیرش سال تحصیلی 1400 -1401 حوزه های علمیه خواهران را دارند باید برای دانلود دفترچه راهنما و هم چنین تکمیل فرآیند ثبت نام خود به سایت مدیریت سنجش حوزه های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir مراجعه کنند. نتایج آزمون و پذیرش داوطلبان متقاضی فراخوان حوزه علمیه خواهران نیز از طریق


مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران به عنوان ناظر و مجری فراخوان سال تحصیلی 1400 -1401 حوزه های علیمه خواهران، وظیفه ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی سال جاری را بر عهده دارد. متقاضیان می توانند طبق زمانبندی اعلام شده با مراجعه به سامانه ثبت نام برای تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند.

داوطلبان باید دقت داشته باشند که برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون سال جاری، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون، تکمیل فرآیند ثبت نام حوزه علمیه خواهران، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و مشاهده نتایج اولیه و نهایی خود باید به سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

لذا به منظور آشنایی داوطلبان با فرایند ثبت نام و اعلام نتایج در سامانه پذیرش حوره علمیه خواهران، در ادامه این مقاله علاوه بر ارائه نحوه ورود به سامانه ثبت نام یا اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران در سایت paziresh.whc.ir لینک ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون ورودی سال 1400 - 1401 را نیز ارائه داده ایم.



سایت ثبت نام حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir
 معمولا ثبت نام فراخوان جذب دانشجویان متقاضی تحصیل در سطوح بازپذیری و ورودی جدید سطح دو، سه و چهار مدارس علمیه بانوان، سالیانه یکبار از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران انجام می شود و لینک ثبت نام اینترنتی همزمان با آغاز مهلت نام نویسی در سایت paziresh.whc.ir فعال می شود.



 طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1400، داوطلبان می توانند از تاریخ 25 بهمن لغایت 31 اردیبهشت برای ثبت نام خود اقدام کنند و لذا لینک سامانه ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سایت paziresh.whc.ir در این محدوده زمانی فعال خواهد بود.



 

برای ورود به سامانه ثبت نام حوزه علمیه خواهران کلیک کنید.



 داوطلبان متقاضی ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام و پذیرش فراخوان سال جاری مطلع شوند و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران





نحوه ورود به سامانه حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir
 داوطلبان واجد شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1400 - 1401 پس از ورود به سایت paziresh.whc.ir می بایست برای ثبت نام در آزمون سال جاری و یا مشاهده نتایج خود مراحلی را طی کرده و به صفحه شخصی خود در این سامانه وارد شوند.



 نحوه ورود به سایت ثبت نام حوزه علمیه خواهران :

1 - ورود به سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir

2 - دانلود و مطالعه دفترچه مقطع مورد نظر

3 - پرداخت هزینه ثبت نام و تهیه سریال

4 - تکمیل فرم های ثبت نام و بارگذاری مدارک

5 - تایید نهایی و دریافت کدرهگیری ثبت نام



 راهنمای تصویری ورود به سایت ثبت نام حوزه علمیه خواهران :



1 - جست و جوی عبارت " مرکز پذیرش حوزه علمیه خواهران " و یا " paziresh.whc.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر






2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " مدیریت پذیرش - حوزه های علمیه خواهران "







3 - ورود به سایت و انتخاب گزینه ثبت نام مقطع ( عمومی، عالی، تخصصی و یا بازپذیری )







4 - ورود به سامانه ثبت نام مقطع مورد نظر، دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام و لیست مدارس







5 - انتخاب گزینه " خرید کارت ثبت نام " به منظور پرداخت هزینه تعیین شده و دریافت شماره سریال نام نویسی







6 - بازگشت به صفحه اصلی ثبت نام و انتخاب گزینه ادامه " شروع فرآیند "







7 - ورود به سامانه ثبت نام با استفاده از سریال ثبت نام و تکمیل اطلاعات خواسته شده و بارگزاری مدارک







 داوطلبان توصیه می شود پیش از اقدام به ثبت نام در پذیرش حوزه علمیه خواهران سال 1400 نخست دفترچه راهنمای سطح و مقطع مورد نظر را مطالعه کرده و سپس برای نام نویسی خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام حوزه علمیه خواهران









سایت دریافت کارت ورود به جلسه حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir
 داوطلبانی که در آزمون ورودی هر یک از سطوح حوزه علمیه خواهران ثبت نام می کنند و قصد شرکت در امتحان کتبی را دارند باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ورودی سال جاری، کارت ورود به جلسه حوزه علمیه خواهران را دریافت کرده و در روز آزمون همراه داشته باشند .



  همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، کارت ورود به جلسه حوزه علمیه خواهران به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir منتشر می شود. طبق مندرجات دفترچه آزمون سال جاری کارت ورود به جلسه آزمون حوزه علمیه خواهران از 1 تیر منتشر می شود.



  

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حوزه علمیه خواهران از 1 تیر ماه فعال می شود .



 به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون حوزه علمیه خواهران، لینک دریافت کارت در این مقاله فعال شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون هیا استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه خواهران







سایت اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir
 علاوه بر ثبت نام و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران سال 1400، نتایج اولیه و نهایی شرکت کنندگان این آزمون نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران اعلام می شود.



 داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه خواهران در جلسه آزمون حضور داشته اند می توانند مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی برای مشاهده نتایج اولیه و مدتی پس از برگزاری مصاحبه ها بریا اطلاع از نتایج نهایی خود وارد سایت اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir شوند.



  

نتایج اولیه حوزه علمیه خواهران معمولا در بازه زمانی تیر ماه و نتایج نهایی در بازه مرداد و شهریور اعلام می شود.



 به محض اعلام شدن نتایج و فعال شدن لینک سایت اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران، لینک مشاهده اسامی قبولی در این مقاله فعال شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون هیا استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران


اگر پس از مطالعه مقاله معرفی سایت ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir سوالی در خصوص نحوه ورود به این سامانه و یا ثبت نام حوزه علمیه خواهران دارید می توانید پاسخ سوال خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.




سوالات متداول


1- ثبت نام حوزه علمیه خواهران به چه صورتی انجام می شود ؟
 ثبت نام حوزه علمیه خواهران معمولا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران انجام می شود که به محض آغاز ثبت نام لینک ورود به سامانه آزمون در این مقاله فعال می شود .




2- چگونه می توان وارد سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران شد ؟
داوطلبان می توانند با ورود به سایت paziresh.whc.ir وارد سامانه ثبت نام این آزمون شوند که مراحل ورود به سامانه در این مقاله ارائه شده است .




3- نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران به چه صورتی اعلام می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ،  نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران به صورت اینترنتی اعلام می شود .

منبع : سایت حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir ثبت نام و نتایج
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8RB3
نظرتان را بنویسید