راهنمای خرید دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webbin

 

به عنوان کارشناس دوربین مداربسته در این همه سال از مشاوره های که به خریداران دوربین مداربسته دادم متوجه کنجکاوی افراد درباره دوربین مداربسته شده شده ام و باور دارم که افراد برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند.

در ادامه اطلاعات مختصری را که درباره خرید دوربین مداربسته به خریداران می دهم را در اختیارتان می گذارم تا با دیدی باز تر برای خرید سیستم امنیتی اقدام کنید و یکی از بهترین آن ها را تهیه کنید.

برای شروع لازم است بدانید که دوربین ها به دو مدل بیرونی و داخلی تقسیم می شوند که برای داخل دوربین دام و برای خارج از خانه دوربین های بالت تهیه می شوند علت آن عمدتا به دلیل نوع طراحی و مقاومت آن در باد و باران و برف است.

نکته دوم درباره خرید دوربین مداربسته انتخاب بین آنالوگ و تحت شبکه است ؛ این دو دوربین تفاوت های دارند اما از جمله تفاوت های آن سیمی و ارزان تر بودن دوربین های آنالوگ و بدون سیم و کابل بودن دوربین های تحت شبکه است.

علاوه بر این با استفاده از دوربین های تحت شبکه می توان تصاویر دوربین مداربسته را از راه دور کنترل کرد این مدل از دوربین ها کیفیت و مزایای بالای دارد اما به همان اندازه گران تر از دوربین های آنالوگ هستند.

تا اینجا می توانید بر اساس نیاز دوربین مورد نظر خود را بر اساس داخلی و خارجی بدون یا تکنولوژی آن انتخاب کنید در ادامه چند پیشنهاد از بهترین دوربین های بازار را بر اساس کاربر آن ها خواهیم گفت.

حال وقت آن است که وارد جزئیات شویم و برند و کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید؛ داهوا ، هایکو ویژن و شیائومی از جمله برند های با کیفیت داخل بازار ایران و جهان هستند که از بین ها دوربین داهوا با توجه به کیفیت ، قیمت پایین دوربین داهوا 2 مگاپیکسل برای استفاده در اماکنی که به جزئیات تصویر زیادی احتیاج نیست انتخاب مناسبی است ، علاوه بر این قیمت پایینی را بابت آن می پردازید از طرفی دوربین 8 مگ داهوا برای دریافت جزئیات بالایی از تصویر است که می توانید در مارکت های امنیتی آن پیدا کنید.

نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر